De redactie van het programma van het programma neemt de kijkers dan weer niet serieus. Anders hadden ze wel een iets geloofwaardiger script geschreven. Hopelijk doen ze dat volgende keer beter, want blijft een leuk programma idee.quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff ja ik neem dit programma iets te serieus
Dit ja, had dag ervoor duingras geplukt en tegen de rand van het platform liggen wachten als een echte sniper. Hoewel ze dan nog zouden worden verraden door de cameramanquote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weet het niet, je moet vooral vooruit denken, Evert heeft dat gedaan, met behulp van zijn contacten.. persoonlijk had ik als Babette/Ike team gegokt op het verkleden als duinstruik, dat van je af kunnen werpen en in hardloop kleding + huurfiets verderop de plek te ontvluchten. Ze hadden totaal niet voorbereid voor het moment ná 12:00 en door die paniek zijn ze gepakt.
In de kleine lettertjes staat natuurlijk dat dat niet mag.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn tactiek zou denk ik zijn om als eerste het camerateam af te schudden..
Omdat dat dan niemand ze zou kunnen vinden.quote:Op maandag 21 november 2016 21:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja
Waarom niet de vluchters zelf laten filmen? Dan krijg je tenminste echte beelden en geen nep opsporing.
Evert is wel een held
De enige kansloze kut autist die iedere week hetzelfde riedeltje afdraait ben jij. Is dat nou leuk, tegen jezelf praten?quote:Op maandag 21 november 2016 21:43 schreef Funkel het volgende:
Kansloze kutautisten die wél kijken maar dan hier gaan lopen zeiken hoe nep het wel niet is
Welk kutprogramma gaan we volgende keer volgen?
Nou, de helft van de ondervraagden klapte toch aardig uit de school, ondanks dat ze wisten dat het geen politieonderzoek was maar een spel.quote:Op maandag 21 november 2016 21:44 schreef JJ76 het volgende:
Omdat dat dan niemand ze zou kunnen vinden.
Had trouwens verwacht dat dat nichtje ze zou verlinken voor het geld. Nu lijkt het net of niemand voorvluchtigen zou willen aangeven, zelfs niet voor een beloning
Lijkt me wel een leuke uitdaging. Maar jammergenoeg is het vrij nep. Lijkt me nl niet heel lastig om weg te blijven als je niet hoeft te pinnen en steeds dezelfde plek mag blijven. Gewoon bij een vage kennis onderduiken die je na afloopt betaalt. Ook doet men nu heel lastig met communiceren. Telefoon is traceerbaar ja maar je kunt natuurlijk ook gewoon appen of mailen. Uiteraard via openbare WiFi. Desnoods via VPN. Lijkt me wel een uitdaging om 3 weken te vluchten en toch gewoon door te kunnen werkenquote:Op maandag 21 november 2016 21:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wie van hier voelt ook de kriebels om zich aan te melden ?
Zover ik weet is dat wat ze deden in 1997 met het TROS-programma 'Wanted'.quote:Op maandag 21 november 2016 21:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja
Waarom niet de vluchters zelf laten filmen? Dan krijg je tenminste echte beelden en geen nep opsporing.
Evert is wel een held
Dit ja. Survivorman meets Huntedquote:Op maandag 21 november 2016 21:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja
Evert is wel een held
En echt ook de enige helicopter die die dag vloog.quote:Op maandag 21 november 2016 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond dat ze op die plek moesten zijn echt stom.
Lekker makkelijk voor die hunters
Babet? Die was echt irritant ja.quote:
Klopt daar filmde ze zelf en moesten ze tijdens de live uitzending in een telefooncel verblijven ergens in Nederlandquote:Op maandag 21 november 2016 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat wat ze deden in 1997 met het TROS-programma 'Wanted'.
Rond 12 uur, toch?quote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
En echt ook de enige helicopter die die dag vloog.
Die zijn er bijgelapt door speedbootmeneer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:43 schreef potjecreme het volgende:
Hoe is het met vader en zoon afgelopen?
Yups.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:59 schreef potjecreme het volgende:
Evert als winnaar was hier toch al voorspeld?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 01:14 schreef golfer het volgende:
Die marinier zal wel de enige zijn die het redden gaat, als ie niet te arrogant wordt en die hunters teveel gaat uitdagen en uitlokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |