abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166471096
WASHINGTON - De Amerikaanse verkiezingen op 8 november kunnen misschien nog spannnend worden. Donald Trump heeft zijn opponent Hillary Clinton met een procent ingehaald in de poll van ABC News en Washington Post.

De mailaffaire van Hillary Clinton zijn waarschijnlijk de boosdoener voor de daling van haar populariteit. Sinds afgelopen mei, staat ze voor het eerst weer achter in deze peiling, al is het maar met 1 procent. Clinton staat op 45 procent, haar opponent staat op 46 procent.

In de bijbehorende grafiek voor sterke enthousiasme scoort de Republikein zelfs acht procent meer dan zijn opponent aan Democratische zijde. Bij de grafiek ’stemvoorkeur’ staat Trump bij de zwevende kiezer voor met 48 procent ten opzichte van 41 procent van Clinton

Ha ha ha Trump for president _O_ *O* :Y _O-

:P
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 09:54:33 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166471117
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:52 schreef Toefjes het volgende:

Ik hoop gewoon op een schandaal in het eerste jaar van de winnaar van de verkiezingen, waarop nieuwe verkiezingen uitgeschreven gaan worden.
Dan kun je lang blijven hopen, want zo werkt het niet. :P Mocht de president om de een of andere reden moeten aftreden, dan neemt de vice-president het over.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166471123
quote:

[..]

Hm, woensdag moet ik gewoon 7 uur beginnen met werken. Misschien de wekker een uurtje eerder zetten. Heb ik in het verleden ook gedaan met dit soort dingen, alleen prefereerde ik bijna altijd alsnog het uurtje door te slapen.

Ik hoop gewoon op een schandaal in het eerste jaar van de winnaar van de verkiezingen, waarop nieuwe verkiezingen uitgeschreven gaan worden.
Dat kan niet, de VP neemt het over. Nieuwe verkiezingen komen in alle gevallen pas weer na vier jaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166471124
Democraten kunnen niet zo goed tegen hun verlies. Daarom is het beter als Clinton wint anders komen er heel wat rellen en opstandelingen. :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_166471135
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:55 schreef D.D.W. het volgende:
Democraten kunnen niet zo goed tegen hun verlies. Daarom is het beter als Clinton wint anders komen er heel wat rellen en opstandelingen. :)
Want dat is bij elke andere verkiezing in het verleden waarbij een Republikein won ook gebeurd?
  maandag 7 november 2016 @ 09:56:39 #6
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166471148
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:54 schreef Mike het volgende:

[..]

Dan kun je lang blijven hopen, want zo werkt het niet. :P Mocht de president om de een of andere reden moeten aftreden, dan neemt de vice-president het over.
En als de vice-president ook berokken is bij het schandaal?
pi_166471151
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:54 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat kan nooit slechter zijn dan de aanstaande minister president denk ik. Moet me daar even in verdiepen eigenlijk.
  maandag 7 november 2016 @ 09:56:48 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166471152
quote:
heb je de statements van de militia en andere alt-right kneuzenkampers gemist?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 09:58:29 #9
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166471174
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En als de vice-president ook berokken is bij het schandaal?
Dan wordt het volgens mij de speaker of the House...in dit geval dus Paul Ryan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166471202
quote:
Inderdaad, dat zie je altijd gebeuren als een Republikeinse kandidaat wint. De burgeroorlog van 2002 staat me nog helder voor de geest, #neverforget.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 7 november 2016 @ 10:02:06 #11
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166471217
quote:
In het huidig klimaat zou ik me eerder zorgen maken om de Trump aanhangers.

Maar ik vermoed dat dit een Poe is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166471219
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:58 schreef Mike het volgende:

[..]

Dan wordt het volgens mij de speaker of the House...in dit geval dus Paul Ryan.
Dit ja. En daarna weer iemand anders. Volgens mij is er in geen situatie de mogelijkheid dat er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.

President was ten tijde van het uitroepen van de VS ook een taak die lang niet zoveel verantwoordelijkheden had als nu, het is daarom dat de taak steeds opschuift in plaats van dat de president vervangen wordt door een nieuwe die dan weer gekozen moet worden. Je zou kunnen beargumenteren dat het ambt van president nu te machtig is voor een dergelijke constructie.
pi_166471319
Als die mafklapper president word, dan ga ik een schuilkelder aanleggen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_166471341
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:12 schreef halfway het volgende:
Als die mafklapper president word, dan ga ik een schuilkelder aanleggen.
Ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken over Trump als president. als hij het wordt, wordt dat vier jaar matig beleid maar de kernkoppen vliegen dan niet over je hoofd. Trump is geen alleenheerser als president, hij wordt nog steeds omringd door een hele hoop mensen die iets langer over hun besluiten na zullen denken dan hij.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 10:16:34 #15
8781 crew  Frutsel
pi_166471357
Janet Reno overleden.... hmmm...
dat zal Trump ook wel als 'tactiek' en 'fraude' bestempelen
pi_166471751
quote:
WASHINGTON - De Amerikaanse verkiezingen op 8 november kunnen misschien nog spannnend worden. Donald Trump heeft zijn opponent Hillary Clinton met een procent ingehaald in de poll van ABC News en Washington Post.

[ afbeelding ]

De mailaffaire van Hillary Clinton zijn waarschijnlijk de boosdoener voor de daling van haar populariteit. Sinds afgelopen mei, staat ze voor het eerst weer achter in deze peiling, al is het maar met 1 procent. Clinton staat op 45 procent, haar opponent staat op 46 procent.

In de bijbehorende grafiek voor sterke enthousiasme scoort de Republikein zelfs acht procent meer dan zijn opponent aan Democratische zijde. Bij de grafiek ’stemvoorkeur’ staat Trump bij de zwevende kiezer voor met 48 procent ten opzichte van 41 procent van Clinton

[ afbeelding ]

Ha ha ha Trump for president _O_ *O* :Y _O-

:P
Trump _O-
Dan komt het wel goed :')
pi_166471773
Trump _O_
pi_166472110
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:45 schreef Canopus het volgende:

[..]

Trump _O-
Dan komt het wel goed :')
Ik heb slechts deeltje 3 geopend, en de oorspronkelijke tekst laten staan. Deze was dus van een ander. Wilde het laatste dagje optimisme van de Trump aanhangers ook niet bederven.
pi_166472282
Ik hoop toch dat hij president wordt en aantoont dat de wereld niet vergaat, zoals de wereld niet vergaan is na de Brexit en na alle technologische veranderingen die de afgelopen eeuw hebben plaatsgevonden en waar mensen zich zo zwaar tegen verzet hebben.

Als hij het tegen alle verwachtingen in toch goed blijkt te doen, dan hoop ik dat er een culturele omslag plaatsvindt die de weg opent voor allerlei veranderingen die positief zouden kunnen uitpakken, maar waar we ons nu zo fel tegen verzetten.

Ik acht de kans echter zeer klein. Wat ik om mij heen hoor is dat Hilary gezien wordt als de meest verstandige keuze. Donald is in dat opzicht misschien een soort van Geert Wilders: wel een grote aanhang, maar niet in de regering.
pi_166472322
quote:
Trump staat voor? Oh, dan hoef ik niet naar de stembus.
Ten minste, dat verwacht ik.

Hoewel dat effect mij bij Hillary sterker lijkt.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  maandag 7 november 2016 @ 12:24:32 #21
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_166473553
Heeft het besluit van de FBI om wederom niet te vervolgen nog invloed gehad op de polls?
pi_166473609
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 12:24 schreef ShaoliN het volgende:
Heeft het besluit van de FBI om wederom niet te vervolgen nog invloed gehad op de polls?
DavMicRot twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:58:38 Today's letter not going to persuade many people in either direction, but will help Clinton w/ enthusiasm and message for final 48 hours. reageer retweet
Aldus de man achter PredictWise.

1smiley is natuurlijk w/
  maandag 7 november 2016 @ 12:44:09 #23
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_166473978
Ik kan me voorstellen dat dit voor beide zou kunnen werken. Clinton kan zeggen dat er dus idd niets aan de hand is. En Trump zal nog harder schreeuwen dat alles om Hillary heen corrupt is.
pi_166474794
Hoe dan ook ik verwacht eigenlijk hoe raar het ook klinkt een 'Ronald Reagan' landslide overwinning voor Hillary Clinton. Ik hoop zelfs dat men al vroeg kan melden dat in de battleground states, die Trump sowieso moet winnen om een kans te maken voor het presidentschap, ( en al wint hij al die battleground states dan nog heeft Trump een 50% kleine kans om te winnen) al vroeg door Hillary worden gewonnen zodat men misschien al om 02:05 uur kan melden dat Hillary president elect is.
pi_166475177
Het zou echt een schande zijn als een dermate corrupt personage als Clinton de verkiezingen zou winnen van het grootste land ter wereld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')