Maar ze hebben Pepe aan hun zijde.quote:Op zondag 6 november 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappige is dat de deplorables net zo hopeloos zijn als BLM die ze verachten
Tja. Dat is alles ja.quote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze hebben Pepe aan hun zijde.
[ afbeelding ]
ben rond de 60e minuut afgehaakt en gaan douchenquote:
Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben rond de 60e minuut afgehaakt en gaan douchen
ben echt een beetje klaar met voetbal aan het raken
Puntje gepakt ten opzichte van de koploper.quote:Op zondag 6 november 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond het best een leuk voetbaldagje.
Ook al was Ajax ook niet best
Rare wedstrijd. Na 20 minuten mag je blij zijn dat je niet met 3-0 achterstaat, en in de tweede helft moet je eigenlijk met 1-4 voor staan. Daarom toch gevoel van teleurstelling want we hadden gelijk kunnen komen met julliequote:Op zondag 6 november 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Puntje gepakt ten opzichte van de koploper.
Wij mogen dit jaar ook naar Alkmaar
Jep sws voor de winterstop nog wel.quote:Op zondag 6 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare wedstrijd. Na 20 minuten mag je blij zijn dat je niet met 3-0 achterstaat, en in de tweede helft moet je eigenlijk met 1-4 voor staan. Daarom toch gevoel van teleurstelling want we hadden gelijk kunnen komen met jullie![]()
Maar dat we jullie gaan inhalen komt wel goed.
Dat nog niet denk, wij moeten nog naar Heerenveen en Twente en krijgen PSV-thuis. Denk dat al die potjes een gelijkspel worden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep sws voor de winterstop nog wel.:P
Ik ga ook niet meer zo vaak, dat speelt ook mee. Feyenoord-Ajax, twee uitwedstrijdjes en de Europese thuispotjes ga ik. En ik heb niet eens echt zin in Feyenoord-Fener.quote:Op zondag 6 november 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.
Zijn ook elk seizoen wel zo'n beetje dezelfde patronen in een net ander format.
Wat doet hij?quote:Op maandag 7 november 2016 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
http://channel.nationalge(...)cial&utm_content=AFN
Sooow
ik zag je mooie quotequote:
Ik zag zelfs een twitteraccount met wifepenguin en husbandpenguinquote:Op maandag 7 november 2016 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
http://channel.nationalge(...)cial&utm_content=AFN
Sooow
inderdaad zeg!quote:
ouwe snoeperdquote:Op maandag 7 november 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Wejooh ik heb een stem in de fok-awards
[ afbeelding ]
feesttentquote:Op maandag 7 november 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
kraantje heeft best wel leuke nummers op zn nieuwe album #durftezeggen
thnxquote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FB / FOK!'s User Awards-verkiezing 2016......
Bevalt het een beetje in Praag?
Hoezo stress? Met werk?quote:Op maandag 7 november 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thnx
Erg wennen en heel veel stress en geregel maar de stad is cool. En daar nog bij je werk?
(en bevat mijn profiel?)
Ja en veel regelwerk he.quote:Op maandag 7 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo stress? Met werk?
Ja wel goed, ben inmiddels alweer bijna een ervaren agent gezien de hoeveelheid verloop daarMaar het bevalt opzich redelijk. Al kijk ik wel rond, financieel is het niks voor de lange termijn
Je profiel?
Ja colega van me had wat gezien bij 112-alarmcentrale. Wel flinke psychologische test als screening, maar als je er door komtquote:Op maandag 7 november 2016 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja en veel regelwerk he.
Nice. En snap ik. Het loon is zeer meh.
Dm.
sow wtf dat is wel veel johquote:Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja colega van me had wat gezien bij 112-alarmcentrale. Wel flinke psychologische test als screening, maar als je er door komt+- 2500 p/m met 36 uurscontract
Dat is wel wat beter dan 8 per uur![]()
Oh ja![]()
Even liken toch
Naja is wel overheid he, dus zal best goed verdienenquote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sow wtf dat is wel veel joh
Hehe oke syndroom![]()
2k gok ikquote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja is wel overheid he, dus zal best goed verdienen
Alsnog dubbelequote:
klopt en ja best veel. Zitten ook meerdere airlines.quote:Op maandag 7 november 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog dubbeleZitten er veel Nederlanders op ej werk daar? Is internationaal toch?
Hoe bedoel je airlines? Waar werk je eigenlijk voor?quote:Op maandag 7 november 2016 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klopt en ja best veel. Zitten ook meerdere airlines.
klm airfrance transaviaquote:Op maandag 7 november 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je airlines? Waar werk je eigenlijk voor?
Oh nice. Waar help je mensen vooral mee dan? Reserveringen enzo?quote:Op maandag 7 november 2016 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klm airfrance transavia
Ik transavia
Annuleren, wijzigen, boeken, bijboeken, etcquote:Op maandag 7 november 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Waar help je mensen vooral mee dan? Reserveringen enzo?
Tofquote:Op maandag 7 november 2016 22:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Annuleren, wijzigen, boeken, bijboeken, etc
Lachwekkend dat ik geen nominaties heb.quote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FB / FOK!'s User Awards-verkiezing 2016......
Bevalt het een beetje in Praag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |