waar staat dat?quote:Op zondag 6 november 2016 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
De producten moeten toch altijd Nederlandse informatie hebben ofzo?
Zonder cola geen leven, dus het is indirect wel een medicijnquote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lekker boeiend trouwens. het is cola, geen medicijn.
Vroeger wel.quote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Cola is wel als medicijn uitgevonden geloof ik.quote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tja....quote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Tja..1986 het volgende:
En dan daarover klagen op een Nederlands forum..
Liever zoete Cola of elke dag stinken naar bierquote:
Ben blij dat er 1 iemand met verstand reageert.quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens mij moet de informatie idd in de juiste taal weergegeven worden.
AH heeft ook wel eens alternatieve producten en dan staat er: Belgisch assortiment o.i.d.
Maar ja, wij Ned. kunnen ook Belgisch lezen![]()
Maar de fles die jij hebt, dat mag volgens mij niet nee.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 6 november 2016 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben blij dat er 1 iemand met verstand reageert.
Het is te lang geleden dat ik nog Cola gedronken hebt om verschil te proeven. Maar morgen ga ik de echte test doen. Zal een slokje nemen van Belgische Cola en daarna van Poolse. Maar een echt verschil ga je merken als je bvb in de US bentquote:Op zondag 6 november 2016 23:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorproef je verschil trouwens?
Ik vind het in het buitenland altijd anders smaken. Soms gewoon goed maar soms ook
Dat lijkt me sterk, de kracht van een merk als Coca Cola is dat het overal hetzelfde zou moeten smaken (bij vergelijking van fles met fles).quote:Op zondag 6 november 2016 23:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorproef je verschil trouwens?
Ik vind het in het buitenland altijd anders smaken. Soms gewoon goed maar soms ook
Zou je idd denken maar toch proef je het wel degelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 00:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, de kracht van een merk als Coca Cola is dat het overal hetzelfde zou moeten smaken (bij vergelijking van fles met fles).
Waar heb je dan wel eens een verschil geproefd?quote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zou je idd denken maar toch proef je het wel degelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |