Maar ze hebben Pepe aan hun zijde.quote:Op zondag 6 november 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappige is dat de deplorables net zo hopeloos zijn als BLM die ze verachten
Tja. Dat is alles ja.quote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze hebben Pepe aan hun zijde.
[ afbeelding ]
ben rond de 60e minuut afgehaakt en gaan douchenquote:
Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben rond de 60e minuut afgehaakt en gaan douchen
ben echt een beetje klaar met voetbal aan het raken
Puntje gepakt ten opzichte van de koploper.quote:Op zondag 6 november 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond het best een leuk voetbaldagje.
Ook al was Ajax ook niet best
Rare wedstrijd. Na 20 minuten mag je blij zijn dat je niet met 3-0 achterstaat, en in de tweede helft moet je eigenlijk met 1-4 voor staan. Daarom toch gevoel van teleurstelling want we hadden gelijk kunnen komen met julliequote:Op zondag 6 november 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Puntje gepakt ten opzichte van de koploper.
Wij mogen dit jaar ook naar Alkmaar
Jep sws voor de winterstop nog wel.quote:Op zondag 6 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare wedstrijd. Na 20 minuten mag je blij zijn dat je niet met 3-0 achterstaat, en in de tweede helft moet je eigenlijk met 1-4 voor staan. Daarom toch gevoel van teleurstelling want we hadden gelijk kunnen komen met jullie![]()
Maar dat we jullie gaan inhalen komt wel goed.
Dat nog niet denk, wij moeten nog naar Heerenveen en Twente en krijgen PSV-thuis. Denk dat al die potjes een gelijkspel worden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep sws voor de winterstop nog wel.:P
Ik ga ook niet meer zo vaak, dat speelt ook mee. Feyenoord-Ajax, twee uitwedstrijdjes en de Europese thuispotjes ga ik. En ik heb niet eens echt zin in Feyenoord-Fener.quote:Op zondag 6 november 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.
Zijn ook elk seizoen wel zo'n beetje dezelfde patronen in een net ander format.
Wat doet hij?quote:Op maandag 7 november 2016 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
http://channel.nationalge(...)cial&utm_content=AFN
Sooow
ik zag je mooie quotequote:
Ik zag zelfs een twitteraccount met wifepenguin en husbandpenguinquote:Op maandag 7 november 2016 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
http://channel.nationalge(...)cial&utm_content=AFN
Sooow
inderdaad zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |