dat zeg ik toch al de hele tijdquote:Op maandag 7 november 2016 14:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
maar als jou het niet interesseerd, dan kan dat gewoon weg, dus?
Het Sinterklaasjournaal begint eerder, dus dan begint al de nervositeit bij de kinderen.quote:Op maandag 7 november 2016 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hij aankomt misschien?
En veel volwassenenquote:Op maandag 7 november 2016 14:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het Sinterklaasjournaal begint eerder, dus dan begint al de nervositeit bij de kinderen.
wat is het verschil?quote:Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef Lunatiek het volgende:
Een roetpiet is niet hetzelfde als een roetveegpiet!
zolang je het 'out met' is zijn we het niet eens neequote:Op maandag 7 november 2016 14:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou dan zijn we het toch eens? out oude piet, in roetpiet. en klaar.
Ik zie 'm zo zitten. Natte haartjes in de middenscheiding, weekendpyjama aan, kommetje Brinta en zenuwschokjes in de buik. Hopelijk gaat de verandering niet te snel.quote:
Wel herkenbaar als zwarte piet, geen kenmerken die zouden kunnen worden verward als zijnde een denigrerende negerkarikatuur. Iedereen blij!quote:Op maandag 7 november 2016 14:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je het 'out met' is zijn we het niet eens nee
maar met de roetpiet op die foto's heb ik geen enkel probleem
Z'n vrouw en kinderen om de beurt over z'n buikje wrijvend omdat het toch wel heul spannend is.quote:Op maandag 7 november 2016 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie 'm zo zitten. Natte haartjes in de middenscheiding, weekendpyjama aan, kommetje Brinta en zenuwschokjes in de buik. Hopelijk gaat de verandering niet te snel.
Ja toch!quote:Op maandag 7 november 2016 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel herkenbaar als zwarte piet, geen kenmerken die zouden kunnen worden verward als zijnde een denigrerende negerkarikatuur. Iedereen blij!
die snap ik niet. geen probleem met de nieuwe roetpiet, maar hij moet nog steeds zwarte piet heten, ofzo?quote:Op maandag 7 november 2016 14:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je het 'out met' is zijn we het niet eens nee
maar met de roetpiet op die foto's heb ik geen enkel probleem
mij bestquote:Op maandag 7 november 2016 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel herkenbaar als zwarte piet, geen kenmerken die zouden kunnen worden verward als zijnde een denigrerende negerkarikatuur. Iedereen blij!
nee dat zeg ik nergens, je moet er geen dingen bij verzinnen want dan mag ik dat ook en ik garandeer je dat mijn fantasie betere shit is dan het jouwe ... das ook een leuk topic maar niets voor NWSquote:Op maandag 7 november 2016 14:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die snap ik niet. geen probleem met de nieuwe roetpiet, maar hij moet nog steeds zwarte piet heten, ofzo?
Want die goede herinneringen zaten met name in dat pikzwarte?quote:Op maandag 7 november 2016 14:35 schreef sp3c het volgende:
nee dat zeg ik nergens, de zwarte variant vind ik leuk want daar heb ik goede herinneringen aan en ik vraag me af waarom ik die niet zou mogen doorgeven
nee, het is voor mij makkelijker inleven als het herkenbaar isquote:Op maandag 7 november 2016 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die goede herinneringen zaten met name in dat pikzwarte?
Gaat het er dan om dat kinderen van nu daar later goede herinneringen aan hebben, of dat het *jouw* herinneringen zijn?quote:Op maandag 7 november 2016 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
de zwarte variant vind ik leuk want daar heb ik goede herinneringen aan en ik vraag me af waarom ik die niet zou mogen doorgeven
quote:Op maandag 7 november 2016 14:36 schreef sp3c het volgende:
nee, het is voor mij makkelijker inleven als het herkenbaar is
mijn herinneringen slimmequote:Op maandag 7 november 2016 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En wat wil je dan precies doorgeven? Jouw gebrekkige inlevingsvermogen?
Heel weinig verschillen. Bij mij in de buurt ziet het er allemaal net weer wat anders uit. Daar hebben ze wel de handschoenen maar niet de pruiken.quote:Op maandag 7 november 2016 14:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
oh ja?
vorig jaar, sinterklaasjournaal
[ afbeelding ]
spot de verschillen.
ik moet die gast spelen, als ik het leuk vind hebben de kinderen daar betere herinneringen aan lijkt mequote:Op maandag 7 november 2016 14:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gaat het er dan om dat kinderen van nu daar later goede herinneringen aan hebben, of dat het *jouw* herinneringen zijn?
Als het dat laatste is ben ik wel benieuwd waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |