Zei die dat, "ik schakel nu pas in"?quote:Op zondag 6 november 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
Zegt Brands ook nog dingen of blijft het bij ja en nee, ik schakel nu pas in.
Hoe zit het met jouw splitVasion ?quote:
Hij zei net dat het misschien hands was. Marcel Hands.quote:Op zondag 6 november 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
Zegt Brands ook nog dingen of blijft het bij ja en nee, ik schakel nu pas in.
Met dubbel tquote:
Met Kuwasquote:Op zondag 6 november 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, gaat Tom Egbers nog insinueren dat Weghorst in Oranje moet?
WAT?
Hij hoort hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat viel me bij dat programma met Kees ook al op ja.quote:Op zondag 6 november 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Marcel praat niet fijn voor een gast in zo'n talkshow.
Dat heb ik ook al heel lang niet meer gezien.quote:Op zondag 6 november 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat viel me bij dat programma met Kees ook al op ja.
Ik ben gestopt de cliché's te tellen.quote:
Eigenlijk hoort er een blowtje bij.quote:Op zondag 6 november 2016 22:27 schreef Vasion het volgende:
Goed programma voor Marcel. Veel lullen, niets zeggen.
quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Vasion het volgende:
Natuurlijk gruwelijk dom om je spelers naar jong ajax te sturen. Niet alleen een publiekelijke vernedering maar geeft ook een hoop onrust over je club heen.
Gudelj had zelf de keuze en koos voor Jong Ajax. El Ghazi speelt gewoon zonder te mokken bij Jong Ajax. Het wordt allemaal wat overgedramatiseerd door wat mensen.quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Vasion het volgende:
Natuurlijk gruwelijk dom om je spelers naar jong ajax te sturen. Niet alleen een publiekelijke vernedering maar geeft ook een hoop onrust over je club heen.
Wat erg voor die jongetjes zeg, met die kleine 100k die ze per maand krijgen.quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Vasion het volgende:
Gek zeg. Maar heb al zolang niet meer gekeken, wist niet eens dat ie weg was ofzo?quote:
Dat is een held man. Die moet je niet serieus nemen. Vergelijk hem eens met deze zakken hooi.quote:Op zondag 6 november 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet dat ik die walgelijke vent mis ofzo.
is overledenquote:Op zondag 6 november 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds wanneer zit die Jan Mulder er niet meer?
Vormcrisis bij PSV. Graag gedaan hoor, je wordt een beetje oud merk ik.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog enig idee waar het over gaat ?
Dat heb ik ook altijd bij jouw topics.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog enig idee waar het over gaat ?
Die op je moeder daarentegen was gewoon een normale donderdag.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die massale zaadlozing op Luuk de Jong is lachwekkend.
flikker opquote:Op zondag 6 november 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die op je moeder daarentegen was gewoon een normale donderdag.
Dat is Eddy Christiani. De gitaarspelene mandekker van Young Boysquote:
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWquote:Op zondag 6 november 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zondag 6 november 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kunt niet een beetje oud worden. Je wordt ook niet een beetje zwanger.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vormcrisis bij PSV. Graag gedaan hoor, je wordt een beetje oud merk ik.
Of op een pispot poepenquote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef Vasion het volgende:
Het zou deze show sieren als iemand een dikke kutscheet zou laten.
De moeder van Bart de Graaf wel.quote:Op zondag 6 november 2016 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt niet een beetje oud worden. Je wordt ook niet een beetje zwanger.
Wel mooie beeldenquote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die massale zaadlozing op Luuk de Jong is lachwekkend.
Cocu is gewoon geen bijzondere trainer.quote:Op zondag 6 november 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
Cocu is een slechte verliezer.
(Ja, PSV verloor niet, I know)
Ik zelf ook. Toch te laat gestopt met drinken. Kor Sakow heeft bij me gescoord.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij jouw topics.
Al erop gepist?quote:Op zondag 6 november 2016 22:39 schreef tong80 het volgende:
Er staat hier aan de waal een beeld van Cocu omdat Philips in Zaltbommel is geboren...
[ afbeelding ]
Geweldige voetballer was het. Jammer dat ie ooit een nier aan Gullit heeft afgestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |