abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166461193
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

• Nog nooit een relatie gehad?
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
• Wat is volgens jou de reden?
pi_166461580
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
- Nog nooit een relatie gehad, wel gedate.
- 25 bijna 26.
- Onbewust
- Meiden vinden mij vaak wel leuk in het begin maar al snel knappen ze op mij af / verbreken contact / friendzonen mij. (En ik sluit mij ook wel aan bij Toto69, het uiterlijk is nou niet echt een pluspunt :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 20:32:26 ]
pi_166461753
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
-Wel relaties gehad, nooit langer dan 3 jaar
-40
-soms bewust, soms onbewust want dan wordt ik gedumpt
-vanalles
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166461805
• Nog nooit een relatie gehad? Jawel, maar voel me toch eeuwig vrijgezel dus lekker puh. :6
• Leeftijd? 21 alweer
• Bewust/Onbewust? Onbewust
• Wat is volgens jou de reden? Ik kan niet zeggen dat ik een onaardig mens ben of dat ik een verrot karakter heb, dus daar zal 't niet direct aan liggen. Maar qua uiterlijk is het gewoon niets. Als ik soms eens op een foto sta die niet gemaakt is door mezelf dan schrik ik me een ongeluk. Daarnaast ben ik inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat ik best wel dik ben eigenlijk. :')

Al met al een uiterlijk dat er voor zorgt dat geen enkel meisje nog interesse in me toont tegenwoordig.
pi_166461943
Nee.
28.
Onbewust.
Ik ben gewoon sociaal gestoord (nog)
pi_166461980
Nee
29
Onbewust
Kk lelijk
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 6 november 2016 @ 20:41:01 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_166462336
Nog nooit een relatie gehad?

Genoeg. Nooit langer dan een jaar.

• Leeftijd?

28

• Bewust/Onbewust?

Onbewust

Psychisch niet helemaal 100%.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_166462430
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Nog nooit een relatie gehad?

Genoeg. Nooit langer dan een jaar.

• Leeftijd?

28

• Bewust/Onbewust?

Onbewust

Psychisch niet helemaal 100%.
Je kan geen relatie ondehouden?
pi_166462439
Ts begint.
pi_166462461
Dus niet op ieder potje past een deksel?
  zondag 6 november 2016 @ 20:44:44 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_166462478
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Je kan geen relatie ondehouden?
Het is me niet gelukt tot nu toe. En altijd waren mijn psychische problemen en samenhangende problematiek toch de voornaamste reden waarom ik het niet volhield. Sommige van die meiden heb ik veel spijt daarover.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_166462505
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
pi_166463126
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fok :+

Zelfde redenen als de mannen hier, al is het de laatste 15/20 jaar voor haar wel bewust, ze wil gewoon niet meer.

Heeft n hele tijd wel gewild, maar t lukte gewoon niet.
Maar goed, dat gaat niet over mij, ik dacht alleen even wat vrouwelijks erin te gooien.
Zij is inmiddels 58 trouwens.
compact en kleverig.
  zondag 6 november 2016 @ 21:15:38 #14
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_166463438
-Nog nooit een relatie gehad?
Nee, nooit. Wel kreeg ik de kans om op 13-jarige leeftijd aan een meid te komen, maar ik had niet de positiviteit om de kans te benutten. :'(
-Leeftijd?
22
-Bewust/Onbewust?
Nu onbewust, toen bewust.
-Wat is volgens jou de reden?
Ik ben er niet bezig, men zegt dat je de ware moet tegenkomen. En op mijn werk en school kom ik vrijwel alleen mannen tegen. (Tja, dat krijg je als je van techniek houd). :')
Enige manier is buiten school en werk proberen, dus studievereniging maar ik ben bang at dat friendzones worden. :')

Jammer dat men nu steeds vaker aan mij vraag of ik een vriendin hebt. :')
Wat als ik homo was? :o
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_166463980
Alle mannen die zeggen dat ze lelijk zijn of er niet uitzien.

Uiterlijk boeit niet, uitstraling wel.
pi_166464253
Moet zeggen heb der ook niet meer zo een behoefde aan eigenkijk op je 30e alles nog ontdekken en shit schoonouders visite met feestdagen al dat gezeik. laat staan kinderen :r :r

Vermaak mij uitstekend zo.
In de toekomst kun je niet kijken maar..
Ik zwaai naar dieren.
pi_166464401
Ik zie hier twintigers reageren....
Kom op zeg, je komt nog maar net kijken.... Er zullen nog kansen genoeg komen.
Mijns inziens heb je nog tijd genoeg, maar als je jezelf nu al in het hokje "eeuwige vrijgezel" stopt, roep je het ook wel over jezelf af.
pi_166464428
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
pi_166464545
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Hoi.
  zondag 6 november 2016 @ 22:00:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166464705
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:

Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166464776
quote:

Uitstraling en uiterlijk hebben een grote correlatie.... Zie het halo effect.
pi_166464795
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:50 schreef DoubleDip het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
Jammer dat je geen tijd hebt. ;(
pi_166464987
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
met die laatste 2 kom je al een heel eind ! lekker bezig ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_166465013
Nee
17
Onbewust
Kk lelijk? Of ik pak het niet slim aan
pi_166465098
Ben dan wel niet létterlijk eeuwig vrijgezel, maar in mijn sociale omgeving word ik wel als zodanig gezien. Heb namelijk één relatie gehad toen ik twintig was, van 9 maanden (ben nu 27).

Het is niet bewust, al besef ik mij wel dat ik erg lui en passief ben op relatiegebied. Als het al gebeurt, moet het me echt komen aanwaaien, want ik zal zelf niet snel actief gaan tinderen of vrouwen gaan aanspreken ofzo.

De reden is denk ik, dat ik eigenlijk zelden tot nooit écht helemaal weg ben van een vrouw. Daardoor neem ik ook nooit de moeite om echt een stap te zetten. Als ik een vrouw qua uiterlijk aantrekkelijk vind, dan fap ik misschien een keer op haar, maar ga ik niet over haar dromen als mijn toekomstige droompartner ofzo :P

Daarnaast kom ik in het dagelijks leven weinig leuke vrouwen tegen. En de vrouwen die mij leuk vinden, zie ik niet zitten. Er zijn er nog wel een paar uit het verleden die ik wel leuk vind en die mij ook nog wel leuk vinden, alleen ben dan weer te passief om hen daadwerkelijk via Facebook weer een keer te gaan aanspreken ofzo. Zo veel ben ik er eigenlijk niet mee bezig.
pi_166465491
Zeker, 8 jaar lang. En nog een paar korte.

• Leeftijd?
26

• Bewust/Onbewust?
Onbewust, ik ben niet op zoek maar als ik de gouden tegen kom ga ik er voor.

Na een relatie van 8 jaar was ik wel toe om de bloemetjes buiten te zetten. En ik lig nog goed in de markt. :P Verder lijkt mijn eisen pakket waar mijn toekomstige vrouw aan moet voldoen aardig groter te worden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166466395
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:24 schreef dimmak het volgende:
Zeker, 8 jaar lang. En nog een paar korte.

• Leeftijd?
26

• Bewust/Onbewust?
Onbewust, ik ben niet op zoek maar als ik de gouden tegen kom ga ik er voor.

Na een relatie van 8 jaar was ik wel toe om de bloemetjes buiten te zetten. En ik lig nog goed in de markt. :P Verder lijkt mijn eisen pakket waar mijn toekomstige vrouw aan moet voldoen aardig groter te worden.
Ik dacht dat jij die eeuwig rondneukende vrijgezel was die ieder weekend wel een meisje uit een of andere tent meenam _O-
  zondag 6 november 2016 @ 22:53:45 #28
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166466527
Wel eens maar mag geen naam hebben.
• Leeftijd?
22
• Bewust/Onbewust?
Bewust
Denk niet dat ik er genoeg tijd in kan steken. Heb al weinig vrije tijd en als ik dat beetje wat ik nog heb ook nog in een relatie moet steken....
Fade to Black
pi_166466675
quote:

Ooooh hoiii :W
pi_166467179
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:49 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij die eeuwig rondneukende vrijgezel was die ieder weekend wel een meisje uit een of andere tent meenam _O-
Sinds een jaar of anderhalf wel ja. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166468029
Nee. Wel één scharrel van een paar maanden die een relatie met mij wilde, maar ik niet met haar. Verder enkele dates die op niets uitliepen (ik kreeg min of meer afwijzing, de echte reden weet ik niet).

• Leeftijd?

Begin 20.
• Bewust/Onbewust?

Zou het wel willen, maar vind het voor nu ook prima zo.

Kom weinig vrouwen tegen en mijn karakter past denk ik niet heel goed bij de gemiddelde vrouw (ietwat ingewikkeld en serieus). Ik zou er overigens wel meer tegen kunnen komen, maar dat doe ik dus niet (geen sociale media bijv, geen studentenvereniging). Kom ze alleen af en toe tegen als ik uit ga, durf wel aan te spreken af en toe.
pi_166468514
:(

nope
• Leeftijd?
richting de 25
• Bewust/Onbewust?
onbewust
• Wat is volgens jou de reden? vooral passief zijn en ook veel meer een luisterend type dan een spreker/niet uit gaan? looks? mwahh denk toch vooral door weinig contacten leggen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 7 november 2016 @ 00:24:09 #33
365231 Fera
Fire & Blood
pi_166468619
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Jawel, maar voel me toch eeuwig vrijgezel dus lekker puh. :6
• Leeftijd? 21 alweer
• Bewust/Onbewust? Onbewust
• Wat is volgens jou de reden? Ik kan niet zeggen dat ik een onaardig mens ben of dat ik een verrot karakter heb, dus daar zal 't niet direct aan liggen. Maar qua uiterlijk is het gewoon niets. Als ik soms eens op een foto sta die niet gemaakt is door mezelf dan schrik ik me een ongeluk. Daarnaast ben ik inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat ik best wel dik ben eigenlijk. :')

Al met al een uiterlijk dat er voor zorgt dat geen enkel meisje nog interesse in me toont tegenwoordig.
Gekke jongen. Jij bent lelijk noch dik.

Gebrek aan zelfvertrouwen zal dan misschien eerder de reden zijn. Andere mensen kunnen dat bijna ruiken. Vaak is het geen aantrekkelijke eigenschap. En ik denk ook dat mannen er meer nadelen van ondervinden dan vrouwen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_166468686
Ik heb nu met een fokster jongens *O* ^) *O*
Met wie spreek ik ??
pi_166469853
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Sinds een jaar of anderhalf wel ja. :P
Dan kan mijn beeld wel kloppen, want zo lang zit ik ongeveer op fok :P
  maandag 7 november 2016 @ 07:09:14 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_166469875
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:11 schreef Fatoeman het volgende:
Nee
17
Onbewust

Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken man :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_166470706
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken man :D
Misschien als je basisschool nepverkeringen ook mee gaat rekenen.
pi_166471771
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2016 00:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Gekke jongen. Jij bent lelijk noch dik.

Gebrek aan zelfvertrouwen zal dan misschien eerder de reden zijn. Andere mensen kunnen dat bijna ruiken. Vaak is het geen aantrekkelijke eigenschap. En ik denk ook dat mannen er meer nadelen van ondervinden dan vrouwen.
Dat is veel gevallen denk ik de belangrijkste reden waarom het iemand niet lukt. Hoe kan je verwachten dat andere mensen jou accepteren als je dat zelf niet eens doet?
  † In Memoriam † maandag 7 november 2016 @ 13:35:28 #39
460494 naoomx
pi_166475089
• Nog nooit een relatie gehad? Nee
• Leeftijd? 18
• Bewust/Onbewust? Onvewust (al vind ik het single zijn al een tijd wel fijn :P)
• Wat is volgens jou de reden? De belangrijkste reden is dat ik mezelf teveel geïsoleerd heb van sociale contacten. Hiernaast val ik steeds op de verkeerde & ben ik niet makkelijk te versieren (en blijkbaar ook intimiderend..?)
pi_166475189
Iemand onder de 25 is veel te jong om zichzelf eeuwig vrijgezel te noemen....
  † In Memoriam † maandag 7 november 2016 @ 13:46:12 #41
460494 naoomx
pi_166475313
[quote]0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef naoomx het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nee
• Leeftijd? 18
• Bewust/Onbewust? Onvewust (al vind ik het single zijn al een tijd wel fijn :P)
• Wat is volgens jou de reden? De belangrijkste reden is dat ik mezelf teveel geïsoleerd heb van sociale contacten. Hiernaast val ik steeds op de verkeerde & ben ik niet makkelijk te versieren
  maandag 7 november 2016 @ 13:50:24 #42
13250 Lod
Sapere aude!
pi_166475399
• Een paar relaties gehad
• 45
• Onbewust
• Kan zeer goed tegen alleen zijn. Ben daarnaast introvert en zit er niet zo op te wachten om (nieuwe) mensen te leren kennen. Ben er ook niet echt mee bezig.
GNU Terry Pratchett
pi_166475627
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:11 schreef Fatoeman het volgende:
Nee
17
Onbewust

Voor de meeste donkere meiden hoef je niet knap te zijn maar lief en betrouwbaar.
Mij is verteld dat de Nederlandse man gewoon betrouwbaarder is en minder snel wegloopt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_166476009
1. 4,5 jaar. Prima tijd gehad :).

• Leeftijd?
31.

• Bewust/Onbewust?
Geen idee. Ik zoek het niet op, maar ga het ook niet uit de weg.

Zie hierboven.
pi_166476514
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Voor de meeste donkere meiden hoef je niet knap te zijn maar lief en betrouwbaar.
Mij is verteld dat de Nederlandse man gewoon betrouwbaarder is en minder snel wegloopt.
Als ik rondkijk zie ik juist foute donkere meiden :')
Nja, soms zie je ze ook met halve nichten
pi_166476521
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb iig nog niks gehad, maar je hebt gelijk :D
pi_166476567
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als ik rondkijk zie ik juist foute donkere meiden :')
Nja, soms zie je ze ook met halve nichten
Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.
5 Ferrari's op videoband!
pi_166476636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Nog ff wachten dan ;(
Ookal ben ik ook wel een beetje patser af en toe. Ik zie er alleen niet zo uit, maar vanbinnen draait alles om status :')
pi_166484362
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Yep, laat ze eerst maar een paar keer op hun bek gaan met zon stoere neger.....heb al een aantal donkere/buitenlandse vrouwen kunnen roggelen omdat ze dachten met een serieuze betrouwbare blanke te maken te hebben.... >:)
  maandag 7 november 2016 @ 21:40:47 #50
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_166487633
Ja, eentje van 2 jaar maar dat was een verkapte vriendschap..

• Leeftijd?
Bijna 24.

• Bewust/Onbewust?
Onbewust als bewust

Ten eerste komen alleen onzekere jongetjes op me af die me als voorbeeld gaan zien en teveel aandacht eisen en passief zijn.

Ten tweede: de mensen waar ik lichamelijk op val vallen vaak niet op mij, dat zijn vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen (ik ben een vrouwelijke kneus :p )

Als er zo'n man interesse in me heeft (vrouwen vinden me eng) dan is het alleen voor de seks.

Als ik überhaupt al met iemand date, met de meesten klikt het niet :p

En door deze issues ontloop ik mensen maar gewoon. :')

Samenvatting: broccoli is lelijk en onzeker :P
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')