- Nog nooit een relatie gehad, wel gedate.quote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)
• Nog nooit een relatie gehad?
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
• Wat is volgens jou de reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 20:32:26 ]
-Wel relaties gehad, nooit langer dan 3 jaarquote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
Je kan geen relatie ondehouden?quote:Op zondag 6 november 2016 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Nog nooit een relatie gehad?
Genoeg. Nooit langer dan een jaar.
• Leeftijd?
28
• Bewust/Onbewust?
Onbewust
Psychisch niet helemaal 100%.
Het is me niet gelukt tot nu toe. En altijd waren mijn psychische problemen en samenhangende problematiek toch de voornaamste reden waarom ik het niet volhield. Sommige van die meiden heb ik veel spijt daarover.quote:Op zondag 6 november 2016 20:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je kan geen relatie ondehouden?
mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fokquote:Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
Hoi.quote:Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.quote:Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Alle mannen die zeggen dat ze lelijk zijn of er niet uitzien.
Uiterlijk boeit niet, uitstraling wel.
Uitstraling en uiterlijk hebben een grote correlatie.... Zie het halo effect.quote:Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Jammer dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 6 november 2016 21:50 schreef DoubleDip het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
met die laatste 2 kom je al een heel eind ! lekker bezigquote:Op zondag 6 november 2016 22:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
Ik dacht dat jij die eeuwig rondneukende vrijgezel was die ieder weekend wel een meisje uit een of andere tent meenamquote:Op zondag 6 november 2016 22:24 schreef dimmak het volgende:
Zeker, 8 jaar lang. En nog een paar korte.
• Leeftijd?
26
• Bewust/Onbewust?
Onbewust, ik ben niet op zoek maar als ik de gouden tegen kom ga ik er voor.
Na een relatie van 8 jaar was ik wel toe om de bloemetjes buiten te zetten. En ik lig nog goed in de markt.Verder lijkt mijn eisen pakket waar mijn toekomstige vrouw aan moet voldoen aardig groter te worden.
Ooooh hoiiiquote:Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Sinds een jaar of anderhalf wel ja.quote:Op zondag 6 november 2016 22:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die eeuwig rondneukende vrijgezel was die ieder weekend wel een meisje uit een of andere tent meenam
Gekke jongen. Jij bent lelijk noch dik.quote:Op zondag 6 november 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Jawel, maar voel me toch eeuwig vrijgezel dus lekker puh.
• Leeftijd? 21 alweer
• Bewust/Onbewust? Onbewust
• Wat is volgens jou de reden? Ik kan niet zeggen dat ik een onaardig mens ben of dat ik een verrot karakter heb, dus daar zal 't niet direct aan liggen. Maar qua uiterlijk is het gewoon niets. Als ik soms eens op een foto sta die niet gemaakt is door mezelf dan schrik ik me een ongeluk. Daarnaast ben ik inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat ik best wel dik ben eigenlijk.
Al met al een uiterlijk dat er voor zorgt dat geen enkel meisje nog interesse in me toont tegenwoordig.
Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken manquote:Op zondag 6 november 2016 22:11 schreef Fatoeman het volgende:
Nee
17
Onbewust
Kk lelijk? Of ik pak het niet slim aan
Misschien als je basisschool nepverkeringen ook mee gaat rekenen.quote:Op maandag 7 november 2016 07:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken man
Dat is veel gevallen denk ik de belangrijkste reden waarom het iemand niet lukt. Hoe kan je verwachten dat andere mensen jou accepteren als je dat zelf niet eens doet?quote:Op maandag 7 november 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gekke jongen. Jij bent lelijk noch dik.
Gebrek aan zelfvertrouwen zal dan misschien eerder de reden zijn. Andere mensen kunnen dat bijna ruiken. Vaak is het geen aantrekkelijke eigenschap. En ik denk ook dat mannen er meer nadelen van ondervinden dan vrouwen.
Voor de meeste donkere meiden hoef je niet knap te zijn maar lief en betrouwbaar.quote:Op zondag 6 november 2016 22:11 schreef Fatoeman het volgende:
Nee
17
Onbewust
Kk lelijk? Of ik pak het niet slim aan
Als ik rondkijk zie ik juist foute donkere meidenquote:Op maandag 7 november 2016 14:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Voor de meeste donkere meiden hoef je niet knap te zijn maar lief en betrouwbaar.
Mij is verteld dat de Nederlandse man gewoon betrouwbaarder is en minder snel wegloopt.
Ik heb iig nog niks gehad, maar je hebt gelijkquote:Op maandag 7 november 2016 07:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken man
Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.quote:Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als ik rondkijk zie ik juist foute donkere meiden![]()
Nja, soms zie je ze ook met halve nichten
Nog ff wachten danquote:Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.
Yep, laat ze eerst maar een paar keer op hun bek gaan met zon stoere neger.....heb al een aantal donkere/buitenlandse vrouwen kunnen roggelen omdat ze dachten met een serieuze betrouwbare blanke te maken te hebben....quote:Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |