abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166461193
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

• Nog nooit een relatie gehad?
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
• Wat is volgens jou de reden?
pi_166461580
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
- Nog nooit een relatie gehad, wel gedate.
- 25 bijna 26.
- Onbewust
- Meiden vinden mij vaak wel leuk in het begin maar al snel knappen ze op mij af / verbreken contact / friendzonen mij. (En ik sluit mij ook wel aan bij Toto69, het uiterlijk is nou niet echt een pluspunt :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 20:32:26 ]
pi_166461753
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
-Wel relaties gehad, nooit langer dan 3 jaar
-40
-soms bewust, soms onbewust want dan wordt ik gedumpt
-vanalles
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166461805
• Nog nooit een relatie gehad? Jawel, maar voel me toch eeuwig vrijgezel dus lekker puh. :6
• Leeftijd? 21 alweer
• Bewust/Onbewust? Onbewust
• Wat is volgens jou de reden? Ik kan niet zeggen dat ik een onaardig mens ben of dat ik een verrot karakter heb, dus daar zal 't niet direct aan liggen. Maar qua uiterlijk is het gewoon niets. Als ik soms eens op een foto sta die niet gemaakt is door mezelf dan schrik ik me een ongeluk. Daarnaast ben ik inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat ik best wel dik ben eigenlijk. :')

Al met al een uiterlijk dat er voor zorgt dat geen enkel meisje nog interesse in me toont tegenwoordig.
pi_166461943
Nee.
28.
Onbewust.
Ik ben gewoon sociaal gestoord (nog)
pi_166461980
Nee
29
Onbewust
Kk lelijk
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 6 november 2016 @ 20:41:01 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_166462336
Nog nooit een relatie gehad?

Genoeg. Nooit langer dan een jaar.

• Leeftijd?

28

• Bewust/Onbewust?

Onbewust

Psychisch niet helemaal 100%.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_166462430
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Nog nooit een relatie gehad?

Genoeg. Nooit langer dan een jaar.

• Leeftijd?

28

• Bewust/Onbewust?

Onbewust

Psychisch niet helemaal 100%.
Je kan geen relatie ondehouden?
pi_166462439
Ts begint.
pi_166462461
Dus niet op ieder potje past een deksel?
  zondag 6 november 2016 @ 20:44:44 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_166462478
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Je kan geen relatie ondehouden?
Het is me niet gelukt tot nu toe. En altijd waren mijn psychische problemen en samenhangende problematiek toch de voornaamste reden waarom ik het niet volhield. Sommige van die meiden heb ik veel spijt daarover.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_166462505
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
pi_166463126
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fok :+

Zelfde redenen als de mannen hier, al is het de laatste 15/20 jaar voor haar wel bewust, ze wil gewoon niet meer.

Heeft n hele tijd wel gewild, maar t lukte gewoon niet.
Maar goed, dat gaat niet over mij, ik dacht alleen even wat vrouwelijks erin te gooien.
Zij is inmiddels 58 trouwens.
compact en kleverig.
  zondag 6 november 2016 @ 21:15:38 #14
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_166463438
-Nog nooit een relatie gehad?
Nee, nooit. Wel kreeg ik de kans om op 13-jarige leeftijd aan een meid te komen, maar ik had niet de positiviteit om de kans te benutten. :'(
-Leeftijd?
22
-Bewust/Onbewust?
Nu onbewust, toen bewust.
-Wat is volgens jou de reden?
Ik ben er niet bezig, men zegt dat je de ware moet tegenkomen. En op mijn werk en school kom ik vrijwel alleen mannen tegen. (Tja, dat krijg je als je van techniek houd). :')
Enige manier is buiten school en werk proberen, dus studievereniging maar ik ben bang at dat friendzones worden. :')

Jammer dat men nu steeds vaker aan mij vraag of ik een vriendin hebt. :')
Wat als ik homo was? :o
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_166463980
Alle mannen die zeggen dat ze lelijk zijn of er niet uitzien.

Uiterlijk boeit niet, uitstraling wel.
pi_166464253
Moet zeggen heb der ook niet meer zo een behoefde aan eigenkijk op je 30e alles nog ontdekken en shit schoonouders visite met feestdagen al dat gezeik. laat staan kinderen :r :r

Vermaak mij uitstekend zo.
In de toekomst kun je niet kijken maar..
Ik zwaai naar dieren.
pi_166464401
Ik zie hier twintigers reageren....
Kom op zeg, je komt nog maar net kijken.... Er zullen nog kansen genoeg komen.
Mijns inziens heb je nog tijd genoeg, maar als je jezelf nu al in het hokje "eeuwige vrijgezel" stopt, roep je het ook wel over jezelf af.
pi_166464428
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
pi_166464545
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Hoi.
  zondag 6 november 2016 @ 22:00:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166464705
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:

Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166464776
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:

Uitstraling en uiterlijk hebben een grote correlatie.... Zie het halo effect.
pi_166464795
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:50 schreef DoubleDip het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
Jammer dat je geen tijd hebt. ;(
pi_166464987
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
met die laatste 2 kom je al een heel eind ! lekker bezig ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_166465013
Nee
17
Onbewust
Kk lelijk? Of ik pak het niet slim aan
pi_166465098
Ben dan wel niet létterlijk eeuwig vrijgezel, maar in mijn sociale omgeving word ik wel als zodanig gezien. Heb namelijk één relatie gehad toen ik twintig was, van 9 maanden (ben nu 27).

Het is niet bewust, al besef ik mij wel dat ik erg lui en passief ben op relatiegebied. Als het al gebeurt, moet het me echt komen aanwaaien, want ik zal zelf niet snel actief gaan tinderen of vrouwen gaan aanspreken ofzo.

De reden is denk ik, dat ik eigenlijk zelden tot nooit écht helemaal weg ben van een vrouw. Daardoor neem ik ook nooit de moeite om echt een stap te zetten. Als ik een vrouw qua uiterlijk aantrekkelijk vind, dan fap ik misschien een keer op haar, maar ga ik niet over haar dromen als mijn toekomstige droompartner ofzo :P

Daarnaast kom ik in het dagelijks leven weinig leuke vrouwen tegen. En de vrouwen die mij leuk vinden, zie ik niet zitten. Er zijn er nog wel een paar uit het verleden die ik wel leuk vind en die mij ook nog wel leuk vinden, alleen ben dan weer te passief om hen daadwerkelijk via Facebook weer een keer te gaan aanspreken ofzo. Zo veel ben ik er eigenlijk niet mee bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')