- Nog nooit een relatie gehad, wel gedate.quote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)
• Nog nooit een relatie gehad?
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
• Wat is volgens jou de reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 20:32:26 ]
-Wel relaties gehad, nooit langer dan 3 jaarquote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)
• Nog nooit een relatie gehad?
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
Je kan geen relatie ondehouden?quote:Op zondag 6 november 2016 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Nog nooit een relatie gehad?
Genoeg. Nooit langer dan een jaar.
• Leeftijd?
28
• Bewust/Onbewust?
Onbewust
Psychisch niet helemaal 100%.
Het is me niet gelukt tot nu toe. En altijd waren mijn psychische problemen en samenhangende problematiek toch de voornaamste reden waarom ik het niet volhield. Sommige van die meiden heb ik veel spijt daarover.quote:Op zondag 6 november 2016 20:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je kan geen relatie ondehouden?
mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fokquote:Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
Hoi.quote:Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.quote:Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Alle mannen die zeggen dat ze lelijk zijn of er niet uitzien.
Uiterlijk boeit niet, uitstraling wel.
Uitstraling en uiterlijk hebben een grote correlatie.... Zie het halo effect.quote:Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Alle mannen die zeggen dat ze lelijk zijn of er niet uitzien.
Uiterlijk boeit niet, uitstraling wel.
Jammer dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 6 november 2016 21:50 schreef DoubleDip het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
met die laatste 2 kom je al een heel eind ! lekker bezigquote:Op zondag 6 november 2016 22:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |