abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166461193
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

• Nog nooit een relatie gehad?
• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
• Wat is volgens jou de reden?
pi_166461580
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
- Nog nooit een relatie gehad, wel gedate.
- 25 bijna 26.
- Onbewust
- Meiden vinden mij vaak wel leuk in het begin maar al snel knappen ze op mij af / verbreken contact / friendzonen mij. (En ik sluit mij ook wel aan bij Toto69, het uiterlijk is nou niet echt een pluspunt :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 20:32:26 ]
pi_166461753
quote:

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
-Wel relaties gehad, nooit langer dan 3 jaar
-40
-soms bewust, soms onbewust want dan wordt ik gedumpt
-vanalles
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166461805
• Nog nooit een relatie gehad? Jawel, maar voel me toch eeuwig vrijgezel dus lekker puh. :6
• Leeftijd? 21 alweer
• Bewust/Onbewust? Onbewust
• Wat is volgens jou de reden? Ik kan niet zeggen dat ik een onaardig mens ben of dat ik een verrot karakter heb, dus daar zal 't niet direct aan liggen. Maar qua uiterlijk is het gewoon niets. Als ik soms eens op een foto sta die niet gemaakt is door mezelf dan schrik ik me een ongeluk. Daarnaast ben ik inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat ik best wel dik ben eigenlijk. :')

Al met al een uiterlijk dat er voor zorgt dat geen enkel meisje nog interesse in me toont tegenwoordig.
pi_166461943
Nee.
28.
Onbewust.
Ik ben gewoon sociaal gestoord (nog)
pi_166461980
Nee
29
Onbewust
Kk lelijk
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 6 november 2016 @ 20:41:01 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_166462336
Nog nooit een relatie gehad?

Genoeg. Nooit langer dan een jaar.

• Leeftijd?

28

• Bewust/Onbewust?

Onbewust

Psychisch niet helemaal 100%.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_166462430
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Nog nooit een relatie gehad?

Genoeg. Nooit langer dan een jaar.

• Leeftijd?

28

• Bewust/Onbewust?

Onbewust

Psychisch niet helemaal 100%.
Je kan geen relatie ondehouden?
pi_166462439
Ts begint.
pi_166462461
Dus niet op ieder potje past een deksel?
  zondag 6 november 2016 @ 20:44:44 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_166462478
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Je kan geen relatie ondehouden?
Het is me niet gelukt tot nu toe. En altijd waren mijn psychische problemen en samenhangende problematiek toch de voornaamste reden waarom ik het niet volhield. Sommige van die meiden heb ik veel spijt daarover.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_166462505
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
pi_166463126
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat ik opvallend vind, is dat het vooral mannen zijn die aangeven single zijn. Waar zijn de vrouwen dan, aangezien ruwweg de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat.
mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fok :+

Zelfde redenen als de mannen hier, al is het de laatste 15/20 jaar voor haar wel bewust, ze wil gewoon niet meer.

Heeft n hele tijd wel gewild, maar t lukte gewoon niet.
Maar goed, dat gaat niet over mij, ik dacht alleen even wat vrouwelijks erin te gooien.
Zij is inmiddels 58 trouwens.
compact en kleverig.
  zondag 6 november 2016 @ 21:15:38 #14
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_166463438
-Nog nooit een relatie gehad?
Nee, nooit. Wel kreeg ik de kans om op 13-jarige leeftijd aan een meid te komen, maar ik had niet de positiviteit om de kans te benutten. :'(
-Leeftijd?
22
-Bewust/Onbewust?
Nu onbewust, toen bewust.
-Wat is volgens jou de reden?
Ik ben er niet bezig, men zegt dat je de ware moet tegenkomen. En op mijn werk en school kom ik vrijwel alleen mannen tegen. (Tja, dat krijg je als je van techniek houd). :')
Enige manier is buiten school en werk proberen, dus studievereniging maar ik ben bang at dat friendzones worden. :')

Jammer dat men nu steeds vaker aan mij vraag of ik een vriendin hebt. :')
Wat als ik homo was? :o
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_166463980
Alle mannen die zeggen dat ze lelijk zijn of er niet uitzien.

Uiterlijk boeit niet, uitstraling wel.
pi_166464253
Moet zeggen heb der ook niet meer zo een behoefde aan eigenkijk op je 30e alles nog ontdekken en shit schoonouders visite met feestdagen al dat gezeik. laat staan kinderen :r :r

Vermaak mij uitstekend zo.
In de toekomst kun je niet kijken maar..
Ik zwaai naar dieren.
pi_166464401
Ik zie hier twintigers reageren....
Kom op zeg, je komt nog maar net kijken.... Er zullen nog kansen genoeg komen.
Mijns inziens heb je nog tijd genoeg, maar als je jezelf nu al in het hokje "eeuwige vrijgezel" stopt, roep je het ook wel over jezelf af.
pi_166464428
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
pi_166464545
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:45 schreef Rene_Froger het volgende:
Hoi.
  zondag 6 november 2016 @ 22:00:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166464705
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Harlekien het volgende:

Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166464776
quote:

Uitstraling en uiterlijk hebben een grote correlatie.... Zie het halo effect.
pi_166464795
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:50 schreef DoubleDip het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nope. Wel eens een date, maar dat is alles.
• Leeftijd? De quarterlifecrisis heeft reeds toegeslagen.
• Bewust/Onbewust? Onbewust als in dat ik wel zie hoe alles loopt, als ik een leuk iemand tegenkom prima, zo niet dan niet.
• Wat is volgens jou de reden? Aardige gasten ontmoet, maar nooit verliefd geworden. Zou er op dit moment ook geen tijd voor hebben eigenlijk. Het single leven bevalt overigens prima.
Jammer dat je geen tijd hebt. ;(
pi_166464987
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo knap en heb ook een relatie (9j). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Wel sociaal en communicatief vaardig.
met die laatste 2 kom je al een heel eind ! lekker bezig ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_166465013
Nee
17
Onbewust
Kk lelijk? Of ik pak het niet slim aan
pi_166465098
Ben dan wel niet létterlijk eeuwig vrijgezel, maar in mijn sociale omgeving word ik wel als zodanig gezien. Heb namelijk één relatie gehad toen ik twintig was, van 9 maanden (ben nu 27).

Het is niet bewust, al besef ik mij wel dat ik erg lui en passief ben op relatiegebied. Als het al gebeurt, moet het me echt komen aanwaaien, want ik zal zelf niet snel actief gaan tinderen of vrouwen gaan aanspreken ofzo.

De reden is denk ik, dat ik eigenlijk zelden tot nooit écht helemaal weg ben van een vrouw. Daardoor neem ik ook nooit de moeite om echt een stap te zetten. Als ik een vrouw qua uiterlijk aantrekkelijk vind, dan fap ik misschien een keer op haar, maar ga ik niet over haar dromen als mijn toekomstige droompartner ofzo :P

Daarnaast kom ik in het dagelijks leven weinig leuke vrouwen tegen. En de vrouwen die mij leuk vinden, zie ik niet zitten. Er zijn er nog wel een paar uit het verleden die ik wel leuk vind en die mij ook nog wel leuk vinden, alleen ben dan weer te passief om hen daadwerkelijk via Facebook weer een keer te gaan aanspreken ofzo. Zo veel ben ik er eigenlijk niet mee bezig.
pi_166465491
Zeker, 8 jaar lang. En nog een paar korte.

• Leeftijd?
26

• Bewust/Onbewust?
Onbewust, ik ben niet op zoek maar als ik de gouden tegen kom ga ik er voor.

Na een relatie van 8 jaar was ik wel toe om de bloemetjes buiten te zetten. En ik lig nog goed in de markt. :P Verder lijkt mijn eisen pakket waar mijn toekomstige vrouw aan moet voldoen aardig groter te worden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166466395
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:24 schreef dimmak het volgende:
Zeker, 8 jaar lang. En nog een paar korte.

• Leeftijd?
26

• Bewust/Onbewust?
Onbewust, ik ben niet op zoek maar als ik de gouden tegen kom ga ik er voor.

Na een relatie van 8 jaar was ik wel toe om de bloemetjes buiten te zetten. En ik lig nog goed in de markt. :P Verder lijkt mijn eisen pakket waar mijn toekomstige vrouw aan moet voldoen aardig groter te worden.
Ik dacht dat jij die eeuwig rondneukende vrijgezel was die ieder weekend wel een meisje uit een of andere tent meenam _O-
  zondag 6 november 2016 @ 22:53:45 #28
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166466527
Wel eens maar mag geen naam hebben.
• Leeftijd?
22
• Bewust/Onbewust?
Bewust
Denk niet dat ik er genoeg tijd in kan steken. Heb al weinig vrije tijd en als ik dat beetje wat ik nog heb ook nog in een relatie moet steken....
Fade to Black
pi_166466675
quote:

Ooooh hoiii :W
pi_166467179
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:49 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij die eeuwig rondneukende vrijgezel was die ieder weekend wel een meisje uit een of andere tent meenam _O-
Sinds een jaar of anderhalf wel ja. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166468029
Nee. Wel één scharrel van een paar maanden die een relatie met mij wilde, maar ik niet met haar. Verder enkele dates die op niets uitliepen (ik kreeg min of meer afwijzing, de echte reden weet ik niet).

• Leeftijd?

Begin 20.
• Bewust/Onbewust?

Zou het wel willen, maar vind het voor nu ook prima zo.

Kom weinig vrouwen tegen en mijn karakter past denk ik niet heel goed bij de gemiddelde vrouw (ietwat ingewikkeld en serieus). Ik zou er overigens wel meer tegen kunnen komen, maar dat doe ik dus niet (geen sociale media bijv, geen studentenvereniging). Kom ze alleen af en toe tegen als ik uit ga, durf wel aan te spreken af en toe.
pi_166468514
:(

nope
• Leeftijd?
richting de 25
• Bewust/Onbewust?
onbewust
• Wat is volgens jou de reden? vooral passief zijn en ook veel meer een luisterend type dan een spreker/niet uit gaan? looks? mwahh denk toch vooral door weinig contacten leggen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 7 november 2016 @ 00:24:09 #33
365231 Fera
Fire & Blood
pi_166468619
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Jawel, maar voel me toch eeuwig vrijgezel dus lekker puh. :6
• Leeftijd? 21 alweer
• Wat is volgens jou de reden? Ik kan niet zeggen dat ik een onaardig mens ben of dat ik een verrot karakter heb, dus daar zal 't niet direct aan liggen. Maar qua uiterlijk is het gewoon niets. Als ik soms eens op een foto sta die niet gemaakt is door mezelf dan schrik ik me een ongeluk. Daarnaast ben ik inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat ik best wel dik ben eigenlijk. :')

Al met al een uiterlijk dat er voor zorgt dat geen enkel meisje nog interesse in me toont tegenwoordig.
Gekke jongen. Jij bent lelijk noch dik.

Gebrek aan zelfvertrouwen zal dan misschien eerder de reden zijn. Andere mensen kunnen dat bijna ruiken. Vaak is het geen aantrekkelijke eigenschap. En ik denk ook dat mannen er meer nadelen van ondervinden dan vrouwen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_166468686
Ik heb nu met een fokster jongens *O* ^) *O*
Met wie spreek ik ??
pi_166469853
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Sinds een jaar of anderhalf wel ja. :P
Dan kan mijn beeld wel kloppen, want zo lang zit ik ongeveer op fok :P
  maandag 7 november 2016 @ 07:09:14 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_166469875
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:11 schreef Fatoeman het volgende:
Nee
17
Onbewust

Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken man :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_166470706
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bent 17? Hoe kan je jezelf dan eeuwig vrijgezel noemen? Je komt net kijken man :D
Misschien als je basisschool nepverkeringen ook mee gaat rekenen.
pi_166471771
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2016 00:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Gekke jongen. Jij bent lelijk noch dik.

Gebrek aan zelfvertrouwen zal dan misschien eerder de reden zijn. Andere mensen kunnen dat bijna ruiken. Vaak is het geen aantrekkelijke eigenschap. En ik denk ook dat mannen er meer nadelen van ondervinden dan vrouwen.
Dat is veel gevallen denk ik de belangrijkste reden waarom het iemand niet lukt. Hoe kan je verwachten dat andere mensen jou accepteren als je dat zelf niet eens doet?
  † In Memoriam † maandag 7 november 2016 @ 13:35:28 #39
460494 naoomx
pi_166475089
• Nog nooit een relatie gehad? Nee
• Leeftijd? 18
• Bewust/Onbewust? Onvewust (al vind ik het single zijn al een tijd wel fijn :P)
• Wat is volgens jou de reden? De belangrijkste reden is dat ik mezelf teveel geïsoleerd heb van sociale contacten. Hiernaast val ik steeds op de verkeerde & ben ik niet makkelijk te versieren (en blijkbaar ook intimiderend..?)
pi_166475189
Iemand onder de 25 is veel te jong om zichzelf eeuwig vrijgezel te noemen....
  † In Memoriam † maandag 7 november 2016 @ 13:46:12 #41
460494 naoomx
pi_166475313
[quote]0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef naoomx het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad? Nee
• Leeftijd? 18
• Bewust/Onbewust? Onvewust (al vind ik het single zijn al een tijd wel fijn :P)
• Wat is volgens jou de reden? De belangrijkste reden is dat ik mezelf teveel geïsoleerd heb van sociale contacten. Hiernaast val ik steeds op de verkeerde & ben ik niet makkelijk te versieren
  maandag 7 november 2016 @ 13:50:24 #42
13250 Lod
Sapere aude!
pi_166475399
• Een paar relaties gehad
• 45
• Onbewust
• Kan zeer goed tegen alleen zijn. Ben daarnaast introvert en zit er niet zo op te wachten om (nieuwe) mensen te leren kennen. Ben er ook niet echt mee bezig.
GNU Terry Pratchett
pi_166475627
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:11 schreef Fatoeman het volgende:
Nee
17
Onbewust

Voor de meeste donkere meiden hoef je niet knap te zijn maar lief en betrouwbaar.
Mij is verteld dat de Nederlandse man gewoon betrouwbaarder is en minder snel wegloopt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_166476009
1. 4,5 jaar. Prima tijd gehad :).

• Leeftijd?
31.

• Bewust/Onbewust?
Geen idee. Ik zoek het niet op, maar ga het ook niet uit de weg.

Zie hierboven.
pi_166476514
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Voor de meeste donkere meiden hoef je niet knap te zijn maar lief en betrouwbaar.
Mij is verteld dat de Nederlandse man gewoon betrouwbaarder is en minder snel wegloopt.
Als ik rondkijk zie ik juist foute donkere meiden :')
Nja, soms zie je ze ook met halve nichten
pi_166476521
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb iig nog niks gehad, maar je hebt gelijk :D
pi_166476567
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als ik rondkijk zie ik juist foute donkere meiden :')
Nja, soms zie je ze ook met halve nichten
Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.
5 Ferrari's op videoband!
pi_166476636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Nog ff wachten dan ;(
Ookal ben ik ook wel een beetje patser af en toe. Ik zie er alleen niet zo uit, maar vanbinnen draait alles om status :')
pi_166484362
quote:

[..]

Yep, laat ze eerst maar een paar keer op hun bek gaan met zon stoere neger.....heb al een aantal donkere/buitenlandse vrouwen kunnen roggelen omdat ze dachten met een serieuze betrouwbare blanke te maken te hebben.... >:)
  maandag 7 november 2016 @ 21:40:47 #50
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_166487633
Ja, eentje van 2 jaar maar dat was een verkapte vriendschap..

• Leeftijd?
Bijna 24.

• Bewust/Onbewust?
Onbewust als bewust

Ten eerste komen alleen onzekere jongetjes op me af die me als voorbeeld gaan zien en teveel aandacht eisen en passief zijn.

Ten tweede: de mensen waar ik lichamelijk op val vallen vaak niet op mij, dat zijn vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen (ik ben een vrouwelijke kneus :p )

Als er zo'n man interesse in me heeft (vrouwen vinden me eng) dan is het alleen voor de seks.

Als ik überhaupt al met iemand date, met de meesten klikt het niet :p

En door deze issues ontloop ik mensen maar gewoon. :')

Samenvatting: broccoli is lelijk en onzeker :P
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_166488085
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 21:40 schreef broccoli. het volgende:
Ja, eentje van 2 jaar maar dat was een verkapte vriendschap..

• Leeftijd?
Bijna 24.

• Bewust/Onbewust?
Onbewust als bewust

Ten eerste komen alleen onzekere jongetjes op me af die me als voorbeeld gaan zien en teveel aandacht eisen en passief zijn.

Ten tweede: de mensen waar ik lichamelijk op val vallen vaak niet op mij, dat zijn vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen (ik ben een vrouwelijke kneus :p )

Als er zo'n man interesse in me heeft (vrouwen vinden me eng) dan is het alleen voor de seks.

Als ik überhaupt al met iemand date, met de meesten klikt het niet :p

En door deze issues ontloop ik mensen maar gewoon. :')

Samenvatting: broccoli is lelijk en onzeker :P
Er komen mannen op je af? Dan ben je niet lelijk.
Ik zwaai naar dieren.
pi_166493725
quote:

[..]

Daarna zijn zij en hun vier kinderen klaar om gered te worden door de betrouwbare nice guy.
pi_166494253
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daarna zijn zij en hun vier kinderen klaar om gered te worden door de betrouwbare nice guy.
Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.

En een geweldig leven dat ze daarmee hebben joh! Echt! Je hebt geen vrouwen nodig! Allemaal hoeren die oud, lelijk en dik zijn op hun dertigste en dan gaan huilen dat ze niet voor een "nice guy" hebben gekozen die nu zijn "eigen weg" gaat. Echt waar!

Maar eens die leeftijd bereikt zonder vrouwelijke aandacht, begin je ervan te dromen hoe fijn het zou zijn om überhaupt een hand vast te houden, laat staan dat je een knuffel krijgt of een kus op je wang: dat is helemaal buiten je belevingswereld. Net als acteren in een Hollywood film, een straaljager besturen of een reis naar de maan: dat is iets voor andere mensen; niet voor jou.

Dan wordt een vrouw met vier kinderen opeens heel aantrekkelijk. _O-
pi_166494408
Jawel, meerdere relaties al, langste 3 jaar.

• Leeftijd?
34

• Bewust/Onbewust?
Momenteel al 4 jaar bewust single

Mensen zijn niet monogaam, vrouwen gaan vreemd bij de vleten, ik bespaar mij een hoop gezeik, hoop geld, hoop stress, en kan doen en laten wat ik wil, heerlijke vakanties, geen gezeur. Ik zweer erbij :P
pi_166494841
Één post verwijderd, daarna was samzzie te snel. Laten we het gezellig houden en niet op de man spelen, thx :*

Ontopic is ook geen overbodige luxe.
Lambo of Rekt
pi_166495076
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.

En een geweldig leven dat ze daarmee hebben joh! Echt! Je hebt geen vrouwen nodig! Allemaal hoeren die oud, lelijk en dik zijn op hun dertigste en dan gaan huilen dat ze niet voor een "nice guy" hebben gekozen die nu zijn "eigen weg" gaat. Echt waar!

Maar eens die leeftijd bereikt zonder vrouwelijke aandacht, begin je ervan te dromen hoe fijn het zou zijn om überhaupt een hand vast te houden, laat staan dat je een knuffel krijgt of een kus op je wang: dat is helemaal buiten je belevingswereld. Net als acteren in een Hollywood film, een straaljager besturen of een reis naar de maan: dat is iets voor andere mensen; niet voor jou.

Dat zijn toch MGTOW (men going their own way?). Nice guys zijn van die mannen die om vrouwen heen 'orbiten' en zich permanent in de friendzone bevinden.
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:17:53 #57
416020 K44S
The bearded man
pi_166495119
quote:

Jawel, een kortte maar heftige 3/4 maanden.
• Leeftijd?
25
• Bewust/Onbewust?
Bewust en onbewust
Ik kom minder zelfverzekerd over dan ik zou willen.
Plus nog wat andere zaken waar eerst aan gewerkt mag worden voor dat ik wat uitstraal :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166495298
Een topic over eeuwige vrijgezellen, vervolgens posten er allemaal mensen die relaties hebben gehad. En lange ook :D
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:21:12 #59
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_166496177
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Er komen mannen op je af? Dan ben je niet lelijk.
Die mannen komen op me af omdat ze me toegankelijk vinden en ik makkelijk in de omgang ben. Zodat er toch iemand met ze om gaat. En zodat ze op sleeptouw worden genomen omdat zij te poes zijn om zelf iets te gaan doen. Ik voel me dan een mama en zij denken dat ze een dezer dagen hun pik in me mogen steken (daar nemen ze ook al geen initiatief voor). :P Denk niet dat dat met uiterlijk te maken heeft.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_166497194
Nope

• Leeftijd?
33

• Bewust/Onbewust?
Onbewust.

Vrouwen hebben geen interesse en als ze "interesse" hebben, dan zijn het leugens om misbruik van je te maken.
Everything that has no beginning, doesn't have a end.
pi_166497801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:20 schreef dip-stick het volgende:
Nope

• Leeftijd?
33

• Bewust/Onbewust?
Onbewust.

Vrouwen hebben geen interesse en als ze "interesse" hebben, dan zijn het leugens om misbruik van je te maken.
R&P / Waarom zijn sommige vrouwen zo haatdragend tegenover hun exen
Ik heb de reden voor je: omdat je sekstisch bent en alle vrouwen ziet als kut hoeren ipv mensen
pi_166498185
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb de reden voor je: omdat je sekstisch bent en alle vrouwen ziet als kut hoeren ipv mensen
Is dat de oorzaak of het gevolg van zijn eerdere ervaringen met vrouwen?
pi_166498279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Maakt het uit? Als hij zijn attitude niet verandert, blijft hij eeuwig single, het ligt heus niet aan alle vrouwen en niet aan hem.
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:11:04 #64
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166498328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Maakt het uit dat het het gevolg is? Als het nu de muur is die hem in de weg staat zal hij er toch echt zelf iets aan moeten doen. Als hij wilt dat het veranderd. Als hij gewoon wilt kunnen blijven zeiken dan vooral zo doorgaan!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166498383
Het zou al helpen om elke vrouw als individu te zien en niet als geslacht.
pi_166498565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen, vervolgens posten er allemaal mensen die relaties hebben gehad. En lange ook :D
Beetje mannen uitlachen die niet aan een vrouwtje kunnen komen toch :@
pi_166498667
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fok :+

Zelfde redenen als de mannen hier, al is het de laatste 15/20 jaar voor haar wel bewust, ze wil gewoon niet meer.

Heeft n hele tijd wel gewild, maar t lukte gewoon niet.
Maar goed, dat gaat niet over mij, ik dacht alleen even wat vrouwelijks erin te gooien.
Zij is inmiddels 58 trouwens.
Nou wat een voorbeeld. 58 komt uit een ander tijdperk man. Internet bestond nieteens. Lexa is dat een defensieproject?
pi_166498767
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dus als je later geen kinderen en vrouw wil zit dat buiten je belevingswereld? :')

Ik heb genoeg vrouwen gehad, maar no way dat ik me later het huisje boompje beestje laat aanpraten. Puur omdat ik denk dat er meer op de wereld is dan dat. De reden dat de meeste mensen dat doen (in mijn ogen) zijn gemakzucht en sociale druk. Niet omdat ze het écht willen.

Bovendien, wie zegt dat die vrouw jou later nog een kus geeft, en überhaupt seks met je wil? Meestal gaat dit ook in een neerwaartse spiraal. Mij niet gezien ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 november 2016 @ 13:53:34 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166499295
- Jawel, maar nooit langer dan 2,5 jaar (twee lange in totaal en een paar erg korte).
- 32.
- Bewust, ik was het na een tijdje elke keer wel beu en maakte het uit.
- Zie bovenstaande. Ik verkies vrijheid boven de verplichting van een relatie. Tevens is het hele huisje/boompje/beestje helemaal niks voor mij, dat gevoel had ik al toen ik 15 was en is nooit verdwenen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 08-11-2016 22:02:14 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_166499297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dus als je later geen kinderen en vrouw wil zit dat buiten je belevingswereld? :')

Ik heb genoeg vrouwen gehad, maar no way dat ik me later het huisje boompje beestje laat aanpraten. Puur omdat ik denk dat er meer op de wereld is dan dat. De reden dat de meeste mensen dat doen (in mijn ogen) zijn gemakzucht en sociale druk. Niet omdat ze het écht willen.

Bovendien, wie zegt dat die vrouw jou later nog een kus geeft, en überhaupt seks met je wil? Meestal gaat dit ook in een neerwaartse spiraal. Mij niet gezien ^O^
Ik begrijp en respecteer de keuze om geen kinderen en geen huisje boompje beestje willen. Ik wilde alleen maar aangeven dat je op moet passen dat je dat niet als excuus gaat gebruiken voor een gebrek aan vrouwelijke aandacht. Maar dat zijn jouw zorgen niet, lees ik.

Overigens snap ik niet waarom er allemaal gemene redenen bedacht moeten worden waarom iemand nooit een relatie heeft gehad. Mensen met relaties hebben evengoed allerlei gebreken en worden, voor zover ik lees in R&P, daar niet voortdurend op aangevallen door eeuwig vrijgezellen. Volstrekt onnodig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat zijn toch MGTOW (men going their own way?). Nice guys zijn van die mannen die om vrouwen heen 'orbiten' en zich permanent in de friendzone bevinden.
Dat snap ik, maar MGTOW's zijn eveneens mannen die zichzelf een 'nice guy' vinden, omdat 'ze' (verschillende populaire kanalen) allemaal de opvatting delen dat mannen de beste, onzelfzuchtige bedoelingen hebben die niet gewaardeerd worden door vrouwen, terwijl vrouwen de slechtste, egoïstische bedoelingen hebben, waardoor een onvriendelijk sociaal, economisch en politiek klimaat zou ontstaan voor mannen, die mannen zou motiveren vrouwen en relaties te vermijden. Een slachtoffer rol die wordt omgedraaid om eenzame mannen een hart onder de riem te steken.

Ik geloof helemaal niet dat MGTOW's gelukkig zijn. Zoals Steve Hoca zegt: "MGTOW's are TFL in disguise". (Voor iedereen die denkt: 'wtf lees ik nu weer', tja je wordt hoe ouder hoe gekker . :D

Sorry voor de off topic, maar dit is zo'n saaie enquête: als de behoefte er is, moeten we misschien een Forever Alone reeks openen waar we op een vriendelijkere, constructievere manier de 'feels' kunnen delen, dan steeds die haatdragende discussies in verkapte 'Boehoe ik ben maagd en/of eeuwig vrijgezel en alle vrouwen zijn hoeren' topics. Een reeks die ook alleen toegankelijk wordt gemaakt voor Forever Alones en zodoende niet getrolld wordt door mensen met ongevraagde adviezen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Drieklank op 08-11-2016 13:59:12 ]
pi_166499340
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat een bullshit, als ik vrouwen als hoeren zag, dan hoefde ik toch geen enkele actie te ondernemen?

Dan waren mij al die afwijzingen, leugens en gebruikt worden bespaart gebleven en betaalde ik er gewoon voor...
Everything that has no beginning, doesn't have a end.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 november 2016 @ 13:58:56 #72
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166499419
De MGTOW waar ik over heb gelezen zijn mannen die in alle opzichten enorm genaaid zijn door hun (ex)vrouw: sociaal (ze zorgt ervoor dat hij steeds minder met (vrijgezelle) vrienden om mag gaan), financieel (divorce rape binnen het duluth-model), emotioneel (de kinderen worden als wapens tegen hem gebruikt (doe dit of dat wel/niet en je ziet ze nooit meer)), en ga zo maar door. Of ze zien het gebeuren bij hun vaders, broers, vrienden en beseffen dat dat geen leven is en er bewust voor kiezen om de eeuwige vrijgezel te zijn en blijven.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_166500235
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De MGTOW waar ik over heb gelezen zijn mannen die in alle opzichten enorm genaaid zijn door hun (ex)vrouw: sociaal (ze zorgt ervoor dat hij steeds minder met (vrijgezelle) vrienden om mag gaan), financieel (divorce rape binnen het duluth-model), emotioneel (de kinderen worden als wapens tegen hem gebruikt (doe dit of dat wel/niet en je ziet ze nooit meer)), en ga zo maar door. Of ze zien het gebeuren bij hun vaders, broers, vrienden en beseffen dat dat geen leven is en er bewust voor kiezen om de eeuwige vrijgezel te zijn en blijven.
Beter gewoon een relatie en niet trouwen en geen kinderen _O_
pi_166500474
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:55 schreef dip-stick het volgende:

[..]

Wat een bullshit, als ik vrouwen als hoeren zag, dan hoefde ik toch geen enkele actie te ondernemen?

Dan waren mij al die afwijzingen, leugens en gebruikt worden bespaart gebleven en betaalde ik er gewoon voor...
Neem het lekker letterlijk.
pi_166511721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja, hier nog één. Maar ik zal uitleggen waarom.

Ja, wel dus. Een serieuze relatie, inclusief samenwonen, die ruim vijf jaar heeft geduurd. En daarvóór een korte relatie van een paar maanden.

• Leeftijd?
38

• Bewust/Onbewust?
Onbewust. Of mischien kan ik beter zeggen: ongewenst.

Eerlijk is eerlijk: tot ik 27/28 was, had ik nauwelijks behoefte aan relaties. Ik had een leuke baan, wat hobbies en was heel tevreden. Tot ik halsoverkop verliefd werd op een collega. Zij had geen interesse in mij, maar ik voelde ineens een leegte. Ik besefte dat er iets ontbrak. Dat ik liefde nodig had en dat ik zelf een hoop liefde te geven had.

Als we dan even een jaartje of tien fast forwarden en mijn relatie overslaan, heb ik dat gevoel weer/nog altijd. Van mijn uiterlijk moet ik het helaas niet hebben en het gebeurt maar zelden dat vrouwen interesse in mij tonen. Een gebrek aan zelfvertrouwen heb ik niet, behalve als het over vrouwen gaat. Zelf op iemand afstappen vind ik echt doodeng.

Afijn, hope dies last. Ik hoop dat ik de ware nog eens tegenkom. Maar ik ben eigenlijk best wel bang dat ik vanaf nu een eeuwige vrijgezel blijf. :@
pi_166513428
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
• Leeftijd? 21 alweer

Die zware Tsjechische kost zet natuurlijk snel aan, maar op die foto's in Rome en Bratislava was je absoluut niet dik, Toto. En lelijk ook niet. :{w
pi_166513511
Wanneer ben je precies een bewuste of onbewuste vrijgezel?
pi_166513565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:35 schreef Bananenpap het volgende:
Wanneer ben je precies een bewuste of onbewuste vrijgezel?
Ik dat je meer moet denken aan zelfverkozen vrijgezel of vrijgezel tegen je zin.
pi_166513720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik dat je meer moet denken aan zelfverkozen vrijgezel of vrijgezel tegen je zin.
Maar ook dan; wanneer beslis je dat zelf? Genoeg mensen die vrijgezel zijn omdat ze de stap niet (durven) zetten. Dan ben je min of meer vrijgezel tegen je zin, maar je zet ook niet de stap om dat te veranderen.
pi_166514332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar ook dan; wanneer beslis je dat zelf? Genoeg mensen die vrijgezel zijn omdat ze de stap niet (durven) zetten. Dan ben je min of meer vrijgezel tegen je zin, maar je zet ook niet de stap om dat te veranderen.
Das onbewust. Je wil wel, maar durft niet
  woensdag 9 november 2016 @ 09:41:47 #81
416020 K44S
The bearded man
pi_166529757
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Das onbewust. Je wil wel, maar durft niet
-Ik moet mijn koffie nog drinken-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166530386
"onbewust" vrijgezel zijn? Dat is ernstig.......
  donderdag 10 november 2016 @ 12:08:16 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166557685
quote:

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
5 jaar relatie gehad, maar is alweer 10 jaar terug geëindigd.

30

Beiden

Weinig interesse in mensen, niet kwetsbaar willen zijn, eng vindne mensen toe te laten, te lang in eigen ritme, snel uitgekeken raken op mensen.
pi_166558311
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

5 jaar relatie gehad, maar is alweer 10 jaar terug geëindigd.

30

Beiden

Weinig interesse in mensen, niet kwetsbaar willen zijn, eng vindne mensen toe te laten, te lang in eigen ritme, snel uitgekeken raken op mensen.
Dat laatste heb ik ook. Tot je de ware tegenkomt werkt dat ook prima.Alleen zou ik wel graag kinderen willen hebben voordat ik bejaard ben.
  donderdag 10 november 2016 @ 13:24:04 #85
462201 Lemonde1990
Moeilijk allemaal
pi_166559223
quote:

• Leeftijd?
• Bewust/Onbewust?
- Nog nooit een relatie gehad, wel een enkele keer een date gehad.
- 25 jaar
- Zeer onbewust
- Ik heb autisme, ik voel al angst als een kassa meisje van de jumbo mij aan kijkt, laat staan dat ik een meisje aanspreek omdat ik haar leuk zou vinden. :{
Ben verder ook niet knap, en heel onzeker.
Ik zat er een halfjaar geleden zo mee in, dat ik een zelfmoord poging heb ondernomen, omdat ik geen meerwaarde meer in het leven zag, enige wens die ik heb is een vriendin, en dat lukt maat niet.

Zit op datingssites, stuur zo'n 10 berichten per dag naar meisjes, maar zeer zelden een antwoord, laat staan een afspraakje..
pi_166559567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:24 schreef Lemonde1990 het volgende:

[..]

- 25 jaar
- Zeer onbewust
- Ik heb autisme, ik voel al angst als een kassa meisje van de jumbo mij aan kijkt, laat staan dat ik een meisje aanspreek omdat ik haar leuk zou vinden. :{
Ik zat er een halfjaar geleden zo mee in, dat ik een zelfmoord poging heb ondernomen, omdat ik geen meerwaarde meer in het leven zag, enige wens die ik heb is een vriendin, en dat lukt maat niet.

Zit op datingssites, stuur zo'n 10 berichten per dag naar meisjes, maar zeer zelden een antwoord, laat staan een afspraakje..
Zie je geen manier om zin aan je leven te geven zonder dat je afhankelijk bent van de onzekere factor van het al dan niet hebben van een partner?
  donderdag 10 november 2016 @ 14:01:49 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166559986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik ook. Tot je de ware tegenkomt werkt dat ook prima.Alleen zou ik wel graag kinderen willen hebben voordat ik bejaard ben.
Van dat laatste heb ik dan weer geen last. Dus in die zin geen druk.
  donderdag 10 november 2016 @ 14:15:17 #88
462201 Lemonde1990
Moeilijk allemaal
pi_166560279
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zie je geen manier om zin aan je leven te geven zonder dat je afhankelijk bent van de onzekere factor van het al dan niet hebben van een partner?
De laatste tijd niet meer, ik ben zo erg gefocust op heb zoeken naar een vriendin. 'nu of nooit' zo voelt het.. We worden allemaal steeds ouder, en mijn achterstand begint steeds verder op te lopen.

Ik zou niet eens weten hoe je moet vrijen, dat is toch schandalig op zo'n leeftijd? Er zijn 14 jarige met meer ervaring..
En ik wil zo erg graag met een meisje op vakantie, ik ga nog met m'n moeder mee op vakantie, omdat ik verder niemand heb.

Maar die vakanties ben ik vaak nog depressief ook, omdat ik allemaal stelletjes om me heen zie, dat is gewoon mijn grootste wens. Ik wil het zo ontiegelijk graag...
Een meisje uit het buitenland halen is ook haast onmogelijk, werk maar 20 uur in de week, dus kan haar ook nooit onderhouden, ik weet het echt niet meer.
  donderdag 10 november 2016 @ 15:07:01 #89
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_166561325
quote:

[..]

- 25 jaar
- Zeer onbewust

Het klinkt misschien afschuwelijk hard maar niet op elk potje past een dekseltje.

Als je trouwens doodongelukkig/depressief bent omdat je geen vriendin hebt dan is er al iets goed mis met je, zou daar eerst aan proberen te werken. Helemaal omdat je blijkbaar al suïcidaal bent, daar gaat geen vrouw aan beginnen of iets aan kunnen doen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 10-11-2016 15:17:12 ]
pi_166563431
quote:

[..]

- 25 jaar
- Zeer onbewust

Syndroom, are you there?

Edit: laat maar, ik zag dat je werk hebt
pi_166564229
quote:

[..]

- 25 jaar
- Zeer onbewust

Waarom leg je de lat zo hoog? Als je een kassameisje nauwelijks durft aan te kijken dan is een date toch veel te hoog gegrepen. Logisch dat je daar depressief van wordt. Misschien moet je kleiner beginnen. Sociale vaardigheden training misschien?

Kijk ook naar andere manieren om je leven invulling te geven. Een vriendin kan toch niet het enige zijn waar je gelukkig van wordt? Is het niet meer dat je behoefte hebt om dingen met iemand te delen? Het gevoel ergens deel van uit te maken is belangrijk. Verbinding met andere mensen. Dat kan ook op andere manieren, maar alleen als je met kleine stapjes je eigenwaarde opbouwt en de lat daarbij niet direct heel hoog legt. Dat maakt alleen maar angstiger en onzekerder, omdat het niet haalbaar lijkt/is op dat moment.
pi_166564807
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:15 schreef Lemonde1990 het volgende:

[..]

De laatste tijd niet meer, ik ben zo erg gefocust op heb zoeken naar een vriendin. 'nu of nooit' zo voelt het.. We worden allemaal steeds ouder, en mijn achterstand begint steeds verder op te lopen.

Ik zou niet eens weten hoe je moet vrijen, dat is toch schandalig op zo'n leeftijd? Er zijn 14 jarige met meer ervaring..
En ik wil zo erg graag met een meisje op vakantie, ik ga nog met m'n moeder mee op vakantie, omdat ik verder niemand heb.

Maar die vakanties ben ik vaak nog depressief ook, omdat ik allemaal stelletjes om me heen zie, dat is gewoon mijn grootste wens. Ik wil het zo ontiegelijk graag...
Een meisje uit het buitenland halen is ook haast onmogelijk, werk maar 20 uur in de week, dus kan haar ook nooit onderhouden, ik weet het echt niet meer.
0906/DatIsJammurZeg?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166565071
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:07 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

0906/DatIsJammurZeg?
Die werken niet.
pi_166565128
quote:

[..]

- 25 jaar
- Zeer onbewust

Heb je psychologische hulp?
pi_166566182

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2016 19:40:37 ]
pi_166569694
quote:

[..]

- 25 jaar
- Zeer onbewust

Klinkt alsof je wel wat psychologische hulp kunt gebruiken. En dat bedoel ik niet verkeerd, maar je bent erg geobsedeerd bezig met de verkeerde dingen. Als je geen sociaal leven hebt omdat je contacten maken lastig vindt kun je beter eerst hulp zoeken voor dat probleem. Een relatie is weer een stap verder wat dat betreft. Zou die datingsites laten voor wat ze zijn.

Zou eerst je huisarts bellen voor doorverwijzing naar de psych en een sociale vaardigheidscursus volgen. Heb je verder wel hulp (gehad) voor je autisme?

Overigens, hoe denk je dat jouw leven er uit zou zien met vriendin en zonder sociaal netwerk? Lijkt me ook niet erg prettig als je claimerig gaat doen omdat zij wel haar eigen sociale leven hebt en jij niet.
pi_166570063
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Klinkt alsof je wel wat psychologische hulp kunt gebruiken. En dat bedoel ik niet verkeerd, maar je bent erg geobsedeerd bezig met de verkeerde dingen. Als je geen sociaal leven hebt omdat je contacten maken lastig vindt kun je beter eerst hulp zoeken voor dat probleem. Een relatie is weer een stap verder wat dat betreft. Zou die datingsites laten voor wat ze zijn.

Zou eerst je huisarts bellen voor doorverwijzing naar de psych en een sociale vaardigheidscursus volgen. Heb je verder wel hulp (gehad) voor je autisme?

Overigens, hoe denk je dat jouw leven er uit zou zien met vriendin en zonder sociaal netwerk? Lijkt me ook niet erg prettig als je claimerig gaat doen omdat zij wel haar eigen sociale leven hebt en jij niet.
Jep, grote kans dat als hij dan een vriendin krijgt hij keihard gaat claimen en het binnen twee weken voorbij is. Wat logisch is.
pi_166574301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:15 schreef Lemonde1990 het volgende:

[..]

Oei Lemonde, je zou je wereldje eens wat groter moeten maken. Tuurlijk is het leuk om een relatie te hebben. Maar als je daar alles van af laat hangen, als die wens je volledig absorbeert, als je nergens anders vreugde uit kunt halen, doe je echt iets fout.

Zoals je in dit topic kunt lezen ben je niet de enige zonder dinnetje. Ga wat doen met je leven. Dan is de kans dat iemand je leuk vindt een stuk groter. Ga eens op vakantie met jezelf in plaats van met je moeder. Misschien kom je onderweg wat leuke mensen tegen, kun je je sociale vaardigheden wat opvijzelen en wordt die horizon van je wat breder.
pi_166575172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:07 schreef Jaroon het volgende:
"onbewust" vrijgezel zijn? Dat is ernstig.......
Ik heb stiekem met je gedanst...
pi_166575232
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik heb stiekem met je gedanst...
Ook weleens gedaan met een chick, is geen relatie uit voortgekomen. Ze had een vriend en was marokkaans _O-
Sws moet je niet te veel verwachten van ff dansen, maar ik was ook iets te close :@ :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')