Grootste partij in de peilingen. Jajaja.quote:
En je bent vast niet de enige die dat van zichzelf denkt.quote:Op zondag 6 november 2016 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel als de Socrates van de Zwarte Piet-discussie op Fok! door constant alles te bevragen.
André Hazes?quote:Op zondag 6 november 2016 15:58 schreef Falco het volgende:
Als DrDentz Socrates is op het gebied van Zwarte Piet, welke filosoof belichaamt Martin Bosma dan?
Die op T-shirt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef Onnoman het volgende:
zwarte piet moet zwart blijven
en nederland wit
Heeft Sinterklaas een lul? En zo ja: met welk doel?quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef DrDentz het volgende:
Is de mens van nature racistisch? Is het streven naar een niet-racistisch Sinterklaasfeest tegennatuurlijk?
Boeit dat? Tenzij je Mowgli, Tarzan, Romulus of Remus heet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef DrDentz het volgende:
Is de mens van nature racistisch? Is het streven naar een niet-racistisch Sinterklaasfeest tegennatuurlijk?
Ze spelen geen allochtoon, ze spelen Zwarte Piet. Je bent overduidelijk in de war.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat jouw stupide mening over zp-acteurs?
Jij hebt ook last van een racismecomplex dus
Nog eens uitleggen: zp-acteurs spelen een allochtoon.
Net doen alsof = nep.
Het is niet van belang of je de acteur wel of niet in het hokje autochtoon kunt proppen.
Kee. En dan?quote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Onnoman het volgende:
Als we toegeven aan het verdwijnen van zwarte piet, geven we in de toekomst toe aan andere tradities.
Denk aan de kleur oranje, wat symbool staat voor het koningshuis.. en genoeg idioten die hier wel een negatief verhaal over kunnen verzinnen.
Koningsdag verdwijnt, het koningshuis. Wat wij 10 jaar geleden mbt het sinterklaasfeest voor onmogelijk zouden beschouwen, zien wij in 2016 mbt het koningshuis voor onmogelijk.
Ook andere dingen kunnen verdwijnen, denk aan het kerstfeest of het paasfeest.
Mooie drogreden, Henk.quote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Onnoman het volgende:
Als we toegeven aan het verdwijnen van zwarte piet, geven we in de toekomst toe aan andere tradities.
Denk aan de kleur oranje, wat symbool staat voor het koningshuis.. en genoeg idioten die hier wel een negatief verhaal over kunnen verzinnen.
Koningsdag verdwijnt, het koningshuis. Wat wij 10 jaar geleden mbt het sinterklaasfeest voor onmogelijk zouden beschouwen, zien wij in 2016 mbt het koningshuis voor onmogelijk.
Ook andere dingen kunnen verdwijnen, denk aan het kerstfeest of het paasfeest.
its the reality bitchquote:
Eens. Repareren wat er niet goed zit.quote:Op zondag 6 november 2016 16:15 schreef DrDentz het volgende:
Op zich mag het koningshuis wel opbokken van mij, een gedateerde traditie die niet past anno 2016. Maar: if it ain't broken, don't fix it. En dat geldt wmb ook voor het Sinterklaasfeest,
Wat mij betreft mag de monarchie gisteren nog afgeschaft worden hoor. Als er iets 'broken' is in onze staatsinrichting.quote:Op zondag 6 november 2016 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eens. Repareren wat er niet goed zit.
Iemand tegen nog?
Maar dan krijgen we Trumpjes aan de macht, dat systeem is net zo broken.quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de monarchie gisteren nog afgeschaft worden hoor. Als er iets 'broken' is in onze staatsinrichting.
het enige wat niet thuis hoort in NL zijn mensen als jijquote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de monarchie gisteren nog afgeschaft worden hoor. Als er iets 'broken' is in onze staatsinrichting.
zou jij graag zien dat die hun vermogen uit de economie nemen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ho, dit vind ik geen goed argument, we mogen het oneens zijn met elkaar, maar we moeten elkaar niet de toegang tot het land ontzeggen, dit is mij een brug te ver, dit kan niet op Fok!.quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het enige wat niet thuis hoort in NL zijn mensen als jij
Check, die ook.quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welnee. Waarom zouden we?quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we Trumpjes aan de macht, dat systeem is net zo broken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |