quote:België zonder veelbesproken Nainggolan tegen Oranje
De Belgische bondscoach Roberto Martinez heeft de ervaren Radja Nainggolan en Nicolas Lombaerts niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Nederland en het WK-kwalificatieduel met Estland. Vincent Kompany maakt zijn rentree.
"Ik wil Nainggolan de kans geven om opnieuw helemaal fit te worden", gaf Martinez een toelichting op de absentie van de middenvelder. "Ik heb met hem gesproken, hij was de eerste die deze beslissing te horen heeft gekregen."
Relletje Nainggolan
De speler van AS Roma zorgde vorige maand nog voor consternatie bij onze zuiderburen door zich geblesseerd af te melden voor de kwalificatiewedstrijd tegen Gibraltar. Kort daarop verscheen Nainggolan wel aan de aftrap bij een wedstrijd van de beloften van Roma.
Dat leverde hem de nodige kritiek op, waarop Nainggolan weer via Twitter van zich afbeet.
Vincent Kompany behoort voor het eerst sinds een jaar weer tot de selectie van de Rode Duivels. De verdediger van Manchester City miste onder meer het EK in Frankrijk vanwege een liesblessure.
In de 25-koppige selectie van België ontbreken ook Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur), Jordan Lukaku (Lazio) en Nacer Chadli (West Bromwich Albion) door blessures.
Drie verrassingen
Martinez verraste verder door het selecteren van middenvelder Thomas Foket (AA Gent), rechtsback Luis Pedro Cavanda (Galatasaray) en middenvelder Youri Tielemans (Anderlecht).
De wedstrijd tussen België en Nederland is op woensdag 9 november in Amsterdam. Vier dagen later spelen de Rode Duivels in Brussel tegen Estland.
De volledige Belgische selectie
Doel: Thibaut Courtois (Chelsea), Simon Mignolet (Liverpool), Matz Sels (Newcastle United),
Verdediging: Luis Pedro Cavanda (Galatasaray), Laurant Ciman (Montreal Impact), Thomas Foket (AA Gent), Christian Kabasele (Watford), Vincent Kompany (Manchester City), Thomas Meunier (Paris Saint-Germain), Jan Vertonghen (Tottenham Hotspur),
Middenveld: Kevin De Bruyne (Manchester City), Steven Defour (Burnley), Mousa Dembélé (Tottenham Hotspur), Marouane Fellaini (Manchester United), Youri Tielemans (Anderlecht), Axel Wistel (Zenit Sint-Petersburg),
Aanval: Michy Batshuayi (Chelsea), Christian Benteke (Crystal Palace), Yannick Carrasco (Atlético Madrid), Edan Hazard (Chelsea), Thorgan Hazard (Borussia Mönchengladbach), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Divock Origi (Liverpool).
bronnen Nieuwsblad en NOSquote:Niet alleen Roberto Martinez maakte zijn selectie vandaag bekend, ook de Nederlandse bondscoach Danny Blind heeft een persconferentie gegeven over het team van Oranje. Een opvallende afwezige bij de oefenwedstrijd tegen België is Arjen Robben.
Bondscoach Danny Blind heeft Arjen Robben wel opgeroepen, maar de Bayern München-speler blijft nog tot woensdag in Duitsland. Hij zal dus niet opgesteld worden tegen België en mist ook de trainingen met Oranje op maandag en dinsdag. Dat werd beslist na overleg met Bayern-München.
Daarnaast is Kevin Strootman, teamgenoot van Radja Nainggolan, niet geselecteerd. De speler is geschorst voor de wedstrijd tegen Luxemburg, en gaf de voorkeur aan wat rust in de plaats van een wedstrijd tegen België. Nederland speelt woensdag dus met een veredelde B-ploeg. “Luxemburg gaat om drie punten, België enkel op het prestige,” zei Danny Blind op de persconferentie.
Danny Blind selecteerde voor het eerst Martin Zeegelaar, linksback bij Sporting Lissabon. Hij komt in de plaats van Jetro Willems, die nog niet genoeg heeft laten zien dit seizoen.
De volledige selectie van Danny Blind
Doel: Maarten Stekelenburg (Everton), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Japser Cillessen (FC Barcelona),
Verdediging: Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg), Virgil van Dijk (Southampton), Rick Karsdorp (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax),Daley Blind (Manchester United), Marvin Zeegelaar (Sporting)
Middenveld: Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (PSV), Bart Ramselaar (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georgino Wijnaldum (Liverpool), Stijn Schaars (sc Heerenveen)
Aanval: Bas Dost (Sporting), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Luuk de Jong (PSV), Memphis Depay (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vooral bij de Belgen ja.quote:Op zondag 6 november 2016 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk niet dat het een - zal worden. Denk eerder een nipte 0-1 of een gelijkspel.
Er bestaat zoiets als "derby" gevoel.
Julllie hebben dat vooral met Duitsersquote:
Allang niet meer. Nooit geweest. derby gevoel moet van twee kanten komen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Julllie hebben dat vooral met Duitsers
Toby is prima, al is hij nu geblesseerd. Dat de verdediging bij België niet amazing is weet iedereen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef MichelWuyts het volgende:
In de verdediging hebben de Belgen toch ook een probleem. Kompany kan er niks meer van en de rest buiten Vertonghen is ook niet veel soeps. Al is dat ook meer een voetballer dan een echte verdediger.
Die 3 zijn nu anders goed in vorm. Je doet trouwens net alsof Karsdorp aanvallend Dani Alves is, valt reuze mee.quote:Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef MichelWuyts het volgende:
Hazard, Carrasco en de Bruyne zijn natuurlijk goed, maar ook super wisselvallig. Bovendien hebben de Belgen tegen Karsdorp een probleem zodra hij zich aanvallend inschakelt.
Het gaat toch om de huidige selectie he.quote:Op maandag 7 november 2016 11:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toby is prima, al is hij nu geblesseerd. Dat de verdediging bij België niet amazing is weet iedereen.
[..]
Die 3 zijn nu anders goed in vorm. Je doet trouwens net alsof Karsdorp aanvallend Dani Alves is, valt reuze mee.
Janmaat liet zich afgelopen weekend weer kinderlijk aan de kant zetten.quote:Op maandag 7 november 2016 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Karsdorp meldt zich af, Brenet vervanger. Geen Janmaat.
heb je Janmaat gisteren zien spelen?quote:Op maandag 7 november 2016 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Karsdorp meldt zich af, Brenet vervanger. Geen Janmaat.
Ik hou mijn hart vastquote:Op maandag 7 november 2016 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt helemaal niks. Geeft ook niet verder, oefenwedstrijden moet je geen fuck om geven. Tegen Luxemburg zullen ze wel winnen, ook met deze zeer matige selectie.
Je hebt niet meegekregen dat Martinez nu coach en niet meer Wilmots?quote:Op maandag 7 november 2016 07:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is het nut van deze oefeninterland als je met een B-ploeg gaat spelen
Verder wordt België schromelijk overschat. Het verdedigende voetbal zal ze eeuwig achtervolgen, zie het afgelopen EK.
Gelijkspelletje denk ik.
Tweede helft wordt een farce, met veel wissels en het sparen van de benen.
Topshow was datquote:
Laten we 't hopen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:35 schreef TLC het volgende:
Frank de Boer staat al klaar om Scholletje op te volgen.
Ik hoop met je meequote:
twitter:BelRedDevils twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:34:57Line-up : Mignolet, Meunier, Kompany, Ciman, Vertonghen, Witsel, Defour, De Bruyne, Carrasco, Mertens, E. Hazard #nedbel reageer retweet
Waarom elke interland deze act?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Van Dijk na een vreselijk statisch verdedigingsgeheel tegen een briljante beweeglijke Belgische aanval.
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Van Dijk na een vreselijk statisch verdedigingsgeheel tegen een briljante beweeglijke Belgische aanval.
[ afbeelding ]
Ik wilde net 3-1 zeggenquote:
Goede basisspelers zijn Schaars.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stekelenburg; Veltman, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Schaars, Klaassen; Lens, Janssen, Sneijder.
Schaars basis
Veltman
Nee hoor, ik rijk hoger in m'n dromen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wij mogen dromen van spelers als Mertens, KDB, Hazard en YFC.
Liever niet. Dan hebben we samen 800 posts per dagquote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat uitkomt neem ik een jaar lang jouw UI.
Aardige voetballers, Rick Coppens was briljantquote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou ik anders Carrasco, Hazard en De Bruyne moeten omschrijven?
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever niet. Dan hebben we samen 800 posts per dag
Ontwenningsfasequote:
Ik JanCeesjoodquote:
Veltman, Klaassen, Bruma en Schaars hahahahahahquote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stekelenburg; Veltman, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Schaars, Klaassen; Lens, Janssen, Sneijder.
Schaars basis
Veltman
Als je tijdens een voetbalwedstrijd drie flessen wijn weg hakt, dan blijft er weinig van bijquote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tong kijkt al een jaar of 20 geen voetbal meer.
succesquote:Op woensdag 9 november 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eerst even lekker poepen.
Wie zal de spits nu zijn dan? Zie namelijk YFC in de spits in een 4-3-3 formatie, klopt dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Belgosome het volgende:
4 spitsen in de selectie en dan geen spits opstellen
Polonaise Mayoinaise ze lopen er bij als een stel frietzakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:12 schreef PSVCL het volgende:
De Belgen hebben de polonaise al ingezet op de tribune
Neem er voor mij ook één mee. Betaal later welquote:Op woensdag 9 november 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eerst even lekker poepen.
Ik zei het gisteren nog. België teren al 40 jaar op de verdedigingquote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Belgosome het volgende:
4 spitsen in de selectie en dan geen spits opstellen
Sylvana ligt al in de pot.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem er voor mij ook één mee. Betaal later wel
Ach, als ik de bal maar heb gehaktquote:Op woensdag 9 november 2016 20:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Als je tijdens een voetbalwedstrijd drie flessen wijn weg hakt, dan blijft er weinig van bij
Test me maarquote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als ze Maurice de hond er maar niet in vindt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sylvana ligt al in de pot.
Dat idee heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij durft. Laat je wifi dat toe?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef Bolasie het volgende:
Ik ga als het goed is via de Belg kijken.
Is niet goedquote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef Bolasie het volgende:
Da t klopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef Bolasie het volgende:
Analist is echt vreselijk veel eer.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Leuk voor Sjon dat hij in een stadion dat half gevuld is afscheid mag gaan nemen.
Hopelijk neemt hij ook snel afscheid als "analist".
Gelijk heb je. Ik sla het over vanavondquote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in Leo Oldenburger.
Ik kijk al die shit live wedstrijden niet rechtstreeks ze zijn in de samenvatting amper meer te pakken. Ik loop niet achter maar ben geen expert meer van het huidige voetbalquote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel eens.
Vanaf 0:45 zie ik, misschien pik ik een stukje mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgennacht wordt het leuker in Zuid-Amerika.
Je bent toch een weekje vrij? Wat let(led xd) je?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanaf 0:45 zie ik, misschien pik ik een stukje mee.
Dat wordt geen bijzondere wedstrijd, Argentinië kan er namelijk geen reet van. Colombia - Chili is het hoogtepunt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanaf 0:45 zie ik, misschien pik ik een stukje mee.
Ik houd mijn slaapritme graag normaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent toch een weekje vrij? Wat let(led xd) je?
Jezus Christus...quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schaars basis
Veltman
De Argentijnen zitten te shaken nadat Bolivia 2 keer met drie o heeft verlorenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgennacht wordt het leuker in Zuid-Amerika.
Kan me die 5-5 nog wel herinneren van bijna 20 jaar geleden al weer. Wat een wedstrijd was dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk al die shit live wedstrijden niet rechtstreeks ze zijn in de samenvatting amper meer te pakken. Ik loop niet achter maar ben geen expert meer van het huidige voetbal
Dat is het leuke Bolivia is gestraft en Argentinië is nu de dupe staan 5e in de poulequote:Op woensdag 9 november 2016 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wordt geen bijzondere wedstrijd, Argentinië kan er namelijk geen reet van. Colombia - Chili is het hoogtepunt.
Ik ook. Vannacht om 5 uur opgestaanquote:Op woensdag 9 november 2016 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik houd mijn slaapritme graag normaal.
Als het wél een bijzondere wedstrijd wordt, weet ik je te vinden.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wordt geen bijzondere wedstrijd, Argentinië kan er namelijk geen reet van. Colombia - Chili is het hoogtepunt.
Ha ha haquote:Op woensdag 9 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Vannacht om 5 uur opgestaan
Morgen al vroeg in de treinquote:Op woensdag 9 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Vannacht om 5 uur opgestaan
Schot in het kruis laatst dacht ik. Maar spijker me er niet op vastquote:
Nederland een klasse beter Kluivert die op de doellijn de bal doodlegde en nonchalant intiktequote:Op woensdag 9 november 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me die 5-5 nog wel herinneren van bijna 20 jaar geleden al weer. Wat een wedstrijd was dat.
Ja, genot was datquote:Op woensdag 9 november 2016 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland een klasse beter Kluivert die op de doellijn de bal doodlegde en nonchalant intikte
Mislukte Ajax spits zonder techniekquote:
Neem dat maar van mij aan. Bauza weet van gekkigheid niet wat te doen. Je kunt drie Messi's hebben, zonder systeem en zonder stevige organisatie kom je nergens.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als het wél een bijzondere wedstrijd wordt, weet ik je te vinden.
Toen ik twee dagen gestopt was heb ik een slecht moment gehad. Naar het station. Achter de trein gesprongen.quote:
Voor mij niet meer.quote:
Ik ben jarenlang om 7 uur begonnen en om 6 uur opgestaan. Soms om zes uur begonnen. Vond ik best. Was om 15,15 uur klaar. Had nog een hele dag voor mequote:
Die was viesssquote:
Volgens mij wordt er bij dit soort potjes juist een relatief groot deel gratis weggegevenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kaarten waren zeker weer 70 euro
Die kutreclame hadden ze best op de plank mogen laten liggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DE WIELEN VAN DE BUS GAAN ROND EN ROND.
En de overige kaarten vies duurquote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bij dit soort potjes juist een relatief groot deel gratis weggegeven
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de overige kaarten vies duur
Dat was tegen Griekenland zo
De leukste lul van Nederlandquote:
Was twee jaar geleden nog een regelrechte hit.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kutreclame hadden ze best op de plank mogen laten liggen.
Het leukste verstand van Nederlandquote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man, Jan Mulder zijn verstand is ergens uit een raam gegooid in zijn leven.
Was al een paar dagen bekendquote:
Hoe oud is ie dan. Hij is een half jaar geblesseerd geweestquote:Op woensdag 9 november 2016 20:42 schreef superniger het volgende:
Kompany is vergane glorie. Lekker met pensioen gaan.
Vroeger toen die tegen een boom wilde rijden om een polletjequote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans vertel nog eens over vroeger.
Tong allang de langste lul van Nederland. Dan heb je z'n tong nog niet gezien.quote:
Die ziet het maar half.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Persie krijgt het met de post
Ik ben lekker muziek aan hyet luisteren. Ik zie in m'n ooghoeken wel of er wordt gescoordquote:Op woensdag 9 november 2016 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
Perfecte avond om naar de bios te gaan.
Dat was prima natuurlijke selectie geweestquote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger toen die tegen een boom wilde rijden om een polletje
wel een wk finale gehaaldquote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef BB-King het volgende:
Met Heitinga en Mathijsen achterin hadden we die Belgen helemaal van scoren afgehouden.
Er lopen wat mongolen daar zeg. Tegen wie spelen ze ?quote:
?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef superniger het volgende:
Mathijjsen had in de WK finale moeten scoren.
Jammer dat die gek de baas is nuquote:Op woensdag 9 november 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was prima natuurlijke selectie geweest
"Ik stond achter het doel naast tong80"quote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans vertel nog eens over vroeger.
Ik bereid me voor Mexiquote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:
Nederland gaat nog harder verliezen dan Clinton
Ik stond een paar meter in de buurt van Arthur Numan. Jeetje he.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Ik stond achter het doel naast tong80"
Hoe verhoudt het zich tot verliezen op de Adelaarshorst?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:
Nederland gaat nog harder verliezen dan Clinton
Het was toch een puinhoop geworden, dus achquote:Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is heel VBL eigenlijk #teamTrump?
Een 7.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe verhoudt het zich tot verliezen op de Adelaarshorst?
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe verhoudt het zich tot verliezen op de Adelaarshorst?
Alles ligt aan mentaliteitquote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat die gek de baas is nu
Zo knotsgek is onze Eredivisie niet eensquote:Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef BB-King het volgende:
Ik ga toch voor een 5-5.
Belachelijke uitslag natuurlijk bij een derby van de lage landen.
Nu dat heeft geleid tot een aardige doorselectie en de komst van Bosz kan ik daar meer dan uitstekend mee levenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een 7.
Een 5 op de schaal van de titel verspelen op de Vijverberg.
Nee, maar ik vind het wel leuk hoe straks een land naar de klote is.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is heel VBL eigenlijk #teamTrump?
Nou geweldig. Wij hadden van Bastenquote:
Men houdt rekening met het gebruik.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:49 schreef PSVCL het volgende:
stadion leeg, had dan in Eindhoven gespeeld had het teminste vol gezeten
Kyoceera stadion was voldoende geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:49 schreef PSVCL het volgende:
PSV Rotterdam. Topclub tegen een would be topclb 10-0quote:Op woensdag 9 november 2016 20:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo knotsgek is onze Eredivisie niet eens
Zit geen hond hier zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Men houdt rekening met het gebruik.
Had ook gekundquote:Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kyoceera stadion was voldoende geweest.
Omdat je wel meer niet weetquote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef JanCees het volgende:
Waarom wist ik niks van deze wedstrijd?
Daar vallen zo weinig goals te laatste tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Je riep ?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En aan lengte , kracht en snelheid.
Voetballend nog steeds wereldklasse natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En aan lengte , kracht en snelheid.
Omdat je voor het allereerst naar DWDD keek, je was je aan het oriënteren in de samenleving nu je langer mag opblijvenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef JanCees het volgende:
Waarom wist ik niks van deze wedstrijd?
Knap ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Wacht even, een counter en Lens stond niet buitenspel?
Kijk maar naar Veltman , beter dan Dani Alvesquote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetballend nog steeds wereldklasse natuurlijk
Fijn dat je even met haar kon rummikubben. Dat had ze even nodig.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen je moeder afgelopen nacht.
ik keek alleen om te genieten van de tranen bij de clinton aanhangers, puur genoten. verder kijk ik niet naar die linkse prietpraatquote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je voor het allereerst naar DWDD keek, je was je aan het oriënteren in de samenleving nu je langer mag opblijven
sowquote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je voor het allereerst naar DWDD keek, je was je aan het oriënteren in de samenleving nu je langer mag opblijven
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO x2quote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Creativiteit ten overvloed op het middenveldquote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk maar naar Veltman , beter dan Dani Alves
Vooral die vreselijke Jort Kelderquote:Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik keek alleen om te genieten van de tranen bij de clinton aanhangers, puur genoten. verder kijk ik niet naar die linkse prietpraat
Dan hebben de Belgen het niet op je.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
De Belg heeft een beetje last van een storend beeld bij mij
Zwaar vandaag? heb je vanochtend half 9 niet naar de tv gekeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO x2
JanCees heeft het zwaar vandaag.
Creatief verstoppenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Creativiteit ten overvloed op het middenveld
De hele wereld is tegen mequote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hebben de Belgen het niet op je.
Is pas 50 jaar zoquote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef BB-King het volgende:
Beetje veredeld counterploegje dat België tot zover.
Trumpgod heeft me mooi wat centjes opgeleverd, jaquote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zwaar vandaag? heb je vanochtend half 9 niet naar de tv gekeken?
Herhaling van Nederland in bewegingquote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zwaar vandaag? heb je vanochtend half 9 niet naar de tv gekeken?
Nou dat was toen niet op maar jij zal wel in je bed gelegen hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herhaling van Nederland in beweging
Wat een perfecte aanleiding om even aan de studie te gaanquote:
Welkom.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, goed nieuws! Ik kijk nu ook!
'studie'quote:Op woensdag 9 november 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een perfecte aanleiding om even aan de studie te gaan
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nou dat was toen niet op maar jij zal wel in je bed gelegen hebben
quote:
Hey je ziet mijn post welquote:Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, slecht nieuws: GGMM en Davy kijken nu ook.
sowquote:Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij dat mijn inteligentie je motiveert om net zo slim te worden als ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat porno kijken he.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jongens slecht nieuws. Vincent Bijlo kijkt nu ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De kilo's vliegen het topic binnenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |