Ik ben wel klaar met FIFA.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:02 schreef Bolasie het volgende:
Ik neem aan dat Koffieplanter de hele dag FIFA aan het spelen is nu Gabriel Jesus toegevoegd is aan de Man City selectie in het spel zelf.
Ik krijg altijd jeuk als ik die man over voetbal hoor praten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat hij de enige zwarte is zeker? Racist.
Ik hoop dat hij gewoon resultaat gaat boeken en heel dat sneue Engeland voor schut zet de komende maanden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:37 schreef Bolasie het volgende:
Pep mad genot. Hopelijk na vanavond weer.
Manu Garcia zitten tussen nu en 30 juni in Baskenland.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat Manu Garcia niet mag starten.
Het lijkt allemaal zo op elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Manu Garcia zitten tussen nu en 30 juni in Baskenland.
Pep is sneuquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij gewoon resultaat gaat boeken en heel dat sneue Engeland voor schut zet de komende maanden.
Dat denk ik niet. Zelfs Klopp ergert zich groen en geel aan alles wat wekelijks met een schrijfblokje op Melwood komt zitten. Alleen hoor je daar weer niets over.quote:
Indien je nog hoopt op speeltijd voor Maffeo: hij zit bij Girona.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal zo op elkaar.
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Indien je nog hoopt op speeltijd voor Maffeo: hij zit bij Girona.
Replay hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef bijstandboy het volgende:
Is deze match van schouderham united over 1 pot (wordt er verlengd) of doen ze aan een replay?
Maar Klopp is ook een gek hoor. Dat moment uit bijn Napoliquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Zelfs Klopp ergert zich groen en geel aan alles wat wekelijks met een schrijfblokje op Melwood komt zitten. Alleen hoor je daar weer niets over.
Hoe zijn ze daar op gekomenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik las vanochtend in The Guardian dat Gabriel Jesus gewoon another Keirrison is.
Heb je weer hoop voor Gabigol afgaande op je UI?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar in het geval ze gelijk krijgen en hij net zo eindigt als Keirrison: ik heb de nieuwe Gabriel Jesus al gevonden in de Copinha São Paulo, dus die ga ik vanaf heden hypen tot in het eindeloze.
Ik heb altijd hoop voor Gabigol. Lees je het Serie A topic wel? Gabigol posts voor days. Maar los van dat, vind ik het gewoon een hilarisch plaatje van mijn goede vriend Dunia Interisti.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je weer hoop voor Gabigol afgaande op je UI?
Misschien zie je me er morgen als ik langszap voor Napoli.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb altijd hoop voor Gabigol. Lees je het Serie A topic wel? Gabigol posts voor days. Maar los van dat, vind ik het gewoon een hilarisch plaatje van mijn goede vriend Dunia Interisti.
Dan kijk ik Sociedad tegen Sevilla, dus mij niet gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zie je me er morgen als ik langszap voor Napoli.
Kan je ons al wel vertellen of Villarreal gaat winnen van Barcelona?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan kijk ik Sociedad tegen Sevilla, dus mij niet gezien.
Als Bruno weer niet meedoet is dat een kansloze zaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je ons al wel vertellen of Villarreal gaat winnen van Barcelona?
Oke dan ga ik weg als het 0-2 is. Hopelijk gebeurt dat niet en scoort WHU even godverdommequote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit duel is nog lang niet gespeeld, Wickymans.
Laatste keer dat ze goed speelden is alweer een maand geleden, tegen Chelsea en toch verloren ze met 1-3.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:33 schreef Wicky15 het volgende:
Over het algemeen vind ik Man City toch erg slaapverwekkend
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oke dan ga ik weg als het 0-2 is. Hopelijk gebeurt dat niet en scoort WHU even godverdomme
Ja, anders is er Espanyol v Depor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:38 schreef Wicky15 het volgende:
Is dit het enige voetbal op de beeldbuis?
Misschien dat hier nog iets van te vinden is:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:38 schreef Wicky15 het volgende:
Is dit het enige voetbal op de beeldbuis?
Ke.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, anders is er Espanyol v Depor.
Die shit ontvang ik allemaal nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat hier nog iets van te vinden is:
[ afbeelding ]
Ok.quote:
Daar is het al 1 jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:35 schreef gniffie het volgende:
Dit wordt echt 5-0 . Stammeke die met man marking komt tegen 100x betere spelers
0-0, replay in Barnsley dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zit naar Barnsley - Blackpool te luisteren. Dat zou Barnsley toch wel moeten kunnen winnen, maar het lijkt er nog niet echt op
Ik heb schandalig hard gelachen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SFC_Kristian/status/817787974993715200
Lol.
Echte club. In tegenstelling tot die andere gemaakte clubjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef hafcfan het volgende:
Arsenal.![]()
Je moet wel down zijn om voor die club te juichen
Hele PL is gemaakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Echte club. In tegenstelling tot die andere gemaakte clubjes.
Frank de Boer vindt hem een superspits.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:07 schreef Bolasie het volgende:
Janssen scoort vandaag een uit een strafschop.
Ik las toevallig laatst FdB nog iets zeggen over PSV-Rostovquote:Op zondag 8 januari 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer vindt hem een superspits.
Het is ook een superspits.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer vindt hem een superspits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2017 17:11:56 ]
Kijk gewoon via BBC1 joh, bespaar die ooraids van Driessen.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Driessen ligt het altijd aan een ander als Janssen zich laat aftroeven
Niks mis met Leo Driessen. Maar nu wel naar BBC aan het kijken.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kijk gewoon via BBC1 joh, bespaar die ooraids van Driessen.
Schot voor open doel.quote:
Is onze Oranje-spits.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef Dos37 het volgende:
Janssen zien martelen is nog wel leuk. Die gaat volgend jaar terug naar Groningen
Als Blind niet blind is hopelijk niet lang meerquote:
We hebben niks beters.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als Blind niet blind is hopelijk niet lang meer
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef Dos37 het volgende:
Janssen zien martelen is nog wel leuk. Die gaat volgend jaar terug naar Groningen
Mwah, een absolute versterking. Ik denk dat met name Ajax en Feyenoord prima voorzien zijn, en bij PSV heeft De Jong op zich ook wel een en ander laten zienquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou voor de top 3 een absolute versterking zijn.
Van Persie is het alternatiefquote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als Blind niet blind is hopelijk niet lang meer
Wat heb ik gemist ?quote:
Hij meldde dat bij de laatste keer dat Tottenham in de eerste helft maar 1x op doel schoot, het uiteindelijk 7-5 werd om zo de laatste kijkers nog een beetje te behoudenquote:
Ha ha ha. Hij heeft wel droge Engelse humor.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij meldde dat bij de laatste keer dat Tottenham in de eerste helft maar 1x op doel schoot, het uiteindelijk 7-5 werd om zo de laatste kijkers nog een beetje te behouden
Ik mag hem altijd wel jaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Hij heeft wel droge Engelse humor.
Nooit een gele of rode kaart gekregen.quote:
Ik ben ervan overtuigd dat ie beter is dan elke Eredivisiespits, al heeft Dolberg wel meer potentie.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah, een absolute versterking. Ik denk dat met name Ajax en Feyenoord prima voorzien zijn, en bij PSV heeft De Jong op zich ook wel een en ander laten zien
Kan wel een versterking zijn, maar het is niet dat ik als Ajaxfan zeg dat Ajax die moet en zal halen ofzo
Wel een keer in zijn broek gepoept tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit een gele of rode kaart gekregen.
Stap van AZ naar een Engelse (sub)top club is gewoon veel te groot gebleken. Nu maar hopen dat ie het nog wel gaat oppakken maar ik vrees dat het niet bij Tottenham gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ie beter is dan elke Eredivisiespits, al heeft Dolberg wel meer potentie.
Dat ie een versterking is betekent inderdaad nog niet dat ie de investering waard zou zijn
Dit gaat niks meer worden ben ik bang. Uitlenen aan AZquote:
Brentford won een paar seizoenen terug nog op Stamford Bridge tochquote:Op maandag 9 januari 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham Hotspur v Wycombe Wanderers
Derby County v Leicester City
Oxford United v Newcastle United/Birmingham City
Wimbledon/Sutton United v Cambridge United/Leeds United
Plymouth/Liverpool v Wolverhampton Wanderers
Southampton/Norwich City v Arsenal
Lincoln City/Ipswich Town v Brighton
Chelsea v Brentford
Manchester United v Wigan Athletic
Millwall v Watford
Rochdale v Huddersfield Town
Burnley/Sunderland v Fleetwood Town/Bristol City
Blackburn Rovers v Barnsley/Blackpool
Fulham v Hull City
Middlesbrough v Accrington Stanley
Crystal Palace/Bolton Wanderers v Manchester City
Dat was Bradford, volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brentford won een paar seizoenen terug nog op Stamford Bridge toch
quote:The FA Cup fourth-round ties between Derby County and Leicester City, and Millwall and Watford will be shown live on BBC One.
Premier League champions Leicester will visit Championship Derby on Friday, 27 January at 19:55 GMT.
League One Millwall host Premier League Watford two days later at 12:00 GMT.
That game will be followed on BBC One at 16:00 GMT by either Crystal Palace or Bolton against Manchester City, or Manchester United v Wigan Athletic.
The third game will be confirmed after the FA Cup third-round replay between Palace and Bolton on 17 January.
Sevilla 10-0 Leicesterquote:
Die spelen al zo lang in de Championship, die zijn dat wel gewendquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Replaytje dus. Dat worden drukke weken voor Derby County.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Gaat het nog knotsgek worden????
Since Steven Gerrard returned to Liverpool:quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Een week na het verprutsen van de titelkansen uitgeschakeld in de Cup.
Liverpool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De huidige spelers mogen zijn veters nog niet strikken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Since Steven Gerrard returned to Liverpool:
- Liverpool 2-3 Swansea
- Liverpool 0-1 Southampton
- Liverpool 1-2 Wolves
Schuld van Stevie G.
0-1 City.twitter:tomwfootball twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 16:43:02Jesus, who's been quiet so far, does brilliantly, threading a pass between the centre-backs to Sterling, who slots past Hennessey. reageer retweet
Terwijl Janssen juist tegen zo'n team wel z'n ding moet kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:55 schreef Mykonos het volgende:
Pijnlijk voor Janssen dat hij ook niet mee mag doen met het B-team. Sowieso pijnlijk, zelfs met je tweede team thuis 2-0 achter te staan tegen een League Two club.
In de weg lopen en kansen missen ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terwijl Janssen juist tegen zo'n team wel z'n ding moet kunnen doen.
De verdedigers in de Liek toe zijn niet beter dan die in de Eredivisiequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de weg lopen en kansen missen ?
Misschien dommer maar fysiek zijn ze echt veel en veel sterkerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De verdedigers in de Liek toe zijn niet beter dan die in de Eredivisie
Zo lang dat betekent dat ze nog langzamer zijn en draaien dan Janssen maakt dat niet heel veel uit. Maar goed, hij is nu ook totaal niet in vorm natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien dommer maar fysiek zijn ze echt veel en veel sterker
Of hij is gewoon een middelmatig spitsje. Kan ook zomaar hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang dat betekent dat ze nog langzamer zijn en draaien dan Janssen maakt dat niet heel veel uit. Maar goed, hij is nu ook totaal niet in vorm natuurlijk.
Maar dat mag je niet zeggen hoor over de eerste spits van Oranje!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een middelmatig spitsje. Kan ook zomaar hoor
Maar wel over de eerste spits van Luxemburg ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen hoor over de eerste spits van Oranje!
Sowieso mag er niet worden nagedacht over een systeem zonder echte spits, of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen hoor over de eerste spits van Oranje!
Niet goed genoeg voor Spurs, dat ziet iedereen. Zou het eens een niveautje lager moeten proberen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een middelmatig spitsje. Kan ook zomaar hoor
Die is waarschijnlijk nog beter dan Janssen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel over de eerste spits van Luxemburg ?
De badmeesterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk nog beter dan Janssen.
Lekker verhuurd worden aan Millwall volgend seizoenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor Spurs, dat ziet iedereen. Zou het eens een niveautje lager moeten proberen.
In ieder geval niet direct naar de beste 6 clubs. Dat niveauverschil is te groot.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou juist liever zien dat meer betere spelers van onze competitie niet naar de Premier League vertrekken.
Het is voor veel spelers haast een interessantere optie om naar een club bovenaan het rechterrijtje te gaan om daar onder een 'leuke' trainer te excelleren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval niet direct naar de beste 6 clubs. Dat niveauverschil is te groot.
Ligt eraan bij wat voor ploeg inderdaad. Lastig om als technische, creatieve middenvelder of aanvaller te excelleren bij een ploeg als Burnley. Dan kan je beter naar Spanje of Duitsland gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is voor veel spelers haast een interessantere optie om naar een club bovenaan het rechterrijtje te gaan om daar onder een 'leuke' trainer te excelleren.
Ik zie ze het liefst allemaal naar Duitsland gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wat voor ploeg inderdaad. Lastig om als technische, creatieve middenvelder of aanvaller te excelleren bij een ploeg als Burnley. Dan kan je beter naar Spanje of Duitsland gaan.
Ook al bestolen door een grensrechter die gewoon z'n werk doet, het is schandaligquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel bestolen van zijn eerste doelpunt door een glad veld.
Je kunt niet bestolen worden als het een terechte beslissing is, dus deze poging tot humor wordt naar de prullenbak verwezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook al bestolen door een grensrechter die gewoon z'n werk doet, het is schandalig
Je wordt ook niet bestolen als je niet met de omstandigheden om kunt gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt niet bestolen worden als het een terechte beslissing is, dus deze poging tot humor wordt naar de prullenbak verwezen.
Dat vind ik van een andere orde dan wel/niet buitenspel, hier deed hij alles uitstekend namelijk. Aan buitenspel kun je effectief zelf iets doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wordt ook niet bestolen als je niet met de omstandigheden om kunt gaan.
Klopt, maar ik neem aan dat ie die excuses niet nodig heeft. Die goal zal wel snel komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik van een andere orde dan wel/niet buitenspel, hier deed hij alles uitstekend namelijk. Aan buitenspel kun je effectief zelf iets doen.
Liever vandaag dan morgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik neem aan dat ie die excuses niet nodig heeft. Die goal zal wel snel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |