Maak je je ook zo druk over verdrukking van Nederlandse cultuur door dingen als Halloween en de Kerstman?quote:Op zondag 6 november 2016 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima.
Probleem is dat het niet zo'n feest is, en dat de ouderwetse manier meer en meer onder druk komt te staan.
O ja.quote:Op zondag 6 november 2016 14:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sinterklaas. Dat is degene met een puntmuts, niet Jezus.
Welnee, we moeten wel tegen politieke correctheid kunnen schoppen. Anders is het niet interessant.quote:Op zondag 6 november 2016 14:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Maak je je ook zo druk over verdrukking van Nederlandse cultuur door dingen als Halloween en de Kerstman?
Als je kijkt naar de standpunten van DENK (anti-pieten) vind ik dat geen verbetering voor NL.quote:Op zondag 6 november 2016 14:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Totdat conservatieve krachten aan de macht kwamen. Juist.
Nog steeds geen antwoord. Jammer dit, Anti-Pietjes.quote:Op zondag 6 november 2016 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kan iemand van de anti-pieten kamp even vertellen waarom KOZP en consorten nu nog protesteren als, zoals gesteld, 'het nu wel klaar' zou zijn? Of is stiekem de roetveegpiet niet voldoende?
Hoor graag van jullie.
Anders maken we de kerstman zwart. Puur om de PVV te zieken.quote:Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welnee, we moeten wel tegen politieke correctheid kunnen schoppen. Anders is het niet interessant.
Ook over de import van Amerikaanse feesten ten koste van Nederlandse tradities ben op tegen ja. Probleem is dat ik die onderdrukte feesten nooit echt heb meegemaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 14:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Maak je je ook zo druk over verdrukking van Nederlandse cultuur door dingen als Halloween en de Kerstman?
Ik zou de PVV en VVD als grotere dreiging zien.quote:Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de standpunten van DENK (anti-pieten) vind ik dat geen verbetering voor NL.
Told you...quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord. Jammer dit, Anti-Pietjes.
Jawel: vraag het de protesterende partijen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok dat Sinterklaas eerder verdwijnt door de veramerikaanste Kerstviering dan door de roetveeg Piet. Weet je uberhaupt wat de oorspronkelijk Sinterklaasviering was? Die is grondig verpest door onze bevrijders.quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook over de import van Amerikaanse feesten ten koste van Nederlandse tradities ben op tegen ja. Probleem is dat ik die onderdrukte feesten nooit echt heb meegemaakt.
De liberale VVD-mentaliteit heeft Nederland wel groot gemaakt. (vrijheid, ondernemingsdrift, zelfontplooiing)quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou de PVV en VVD als grotere dreiging zien.
Waarom gaan jullie er vanuit dat KOZP het leidende orgaan van de 'Anti-Piet-Beweging' is? Ik houd jullie toch ook niet aan dingen die de beheerder van een of andere pro-Piet-facebookpagina de wereld in slingert? Het is geen oorlog, er zijn geen georganiseerde kampen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou de VVD niet liberaal durven noemen, maar het staat je vrij natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 14:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De liberale VVD-mentaliteit heeft Nederland wel groot gemaakt. (vrijheid, ondernemingsdrift, zelfontplooiing)
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat iemand zich daar ooit druk om heeft gemaakt. Niet op deze manier.quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook over de import van Amerikaanse feesten ten koste van Nederlandse tradities ben op tegen ja. Probleem is dat ik die onderdrukte feesten nooit echt heb meegemaakt.
Wat geinig dat je dat zo ziet.quote:Op zondag 6 november 2016 14:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De liberale VVD-mentaliteit heeft Nederland wel groot gemaakt. (vrijheid, ondernemingsdrift, zelfontplooiing)
Omdat dat wel op een gezond tempo verandert.quote:Op zondag 6 november 2016 14:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat iemand zich daar ooit druk om heeft gemaakt. Niet op deze manier.
Vraag het aan hun, want ik ben het niet met hun standpunt eens.quote:Op zondag 6 november 2016 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat net zo snel / langzaam. Langzaam vooral.quote:Op zondag 6 november 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dat wel op een gezond tempo verandert.
Halbe, ben jij het?quote:Op zondag 6 november 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want in die 30-40 jaar sinds de eerste uitgesproken twijfels over de karikatuur ZP, gaat het met roetvegen ipv zwarte schmink wel héél snel allemaal.quote:Op zondag 6 november 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |