Bah.quote:Op zondag 6 november 2016 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Zijn de kutvochtvlekken te vochtig?
Zo'n hete boi als Mortaxx praat die chicks wel in zijn bed.quote:
raar zegquote:Op zondag 6 november 2016 14:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik viel op gegeven moment in slaap
Lol, pijnlijke dezequote:Op zondag 6 november 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Ajax trololol, ik had gehoopt op 2 punten uitlopen maar ze gunnen nog een puntje extra
Wat leuk nieuws voor je.quote:
ja denk het. En pedo wordenquote:Op zondag 6 november 2016 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Moet ik dat doen om bij de 1% te komen denk je?
je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 6 november 2016 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wat buiten mijn comfortzone.
0,01% eerderquote:Op zondag 6 november 2016 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Moet ik dat doen om bij de 1% te komen denk je?
Wereldwijd misschien.quote:Op zondag 6 november 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,01% eerder
Een procent zit je met gemak
Als een migrant als ik dat kan...quote:Op zondag 6 november 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wereldwijd misschien.
In het westen haal ik dat niet.
wat kan jijquote:Op zondag 6 november 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een migrant als ik dat kan...
Nee.quote:Op zondag 6 november 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou Don bij de 0,01% zitten denk je
nee, en al was het zo. Alles wordt toch wel genegeerd door de msm. Die hebben allang besloten dat shillary moet winnenquote:Op zondag 6 november 2016 22:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk je dat wikileaks nog iets groot gaat lekken komende dagen?
quote:Op zondag 6 november 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappige is dat trump aanhang de echte problemen juist negeren
onzin. Hij hoeft dit niet te doen. Die man is binnen voor de komende twaalf generaties maar hij zet alles op het spel om de VS te reddenquote:
Hele politiek is totaal onbetrouwbaar ouwe reus.quote:
Humor om te lachenquote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin. Hij hoeft dit niet te doen. Die man is binnen voor de komende twaalf generaties maar hij zet alles op het spel om de VS te redden
misschien stemp ik op hem. Wel eng gristelijkquote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele politiek is totaal onbetrouwbaar ouwe reus.
Zijn allemaal marionetten met dubbele agenda.
Behalve Kees van der Staaij
Je kan beter van het systeem profiteren dan er tegen in te gaanquote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele politiek is totaal onbetrouwbaar ouwe reus.
Zijn allemaal marionetten met dubbele agenda.
Behalve Kees van der Staaij
Als je tegen 1% bent snap je er weinig vanquote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin. Hij hoeft dit niet te doen. Die man is binnen voor de komende twaalf generaties maar hij zet alles op het spel om de VS te redden
Trump is aandachtgeil. Hij voelt zich nog altijd miskent door de allerrijksten Amerikanen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niks mis met Christelijke grondprincipes.quote:Op zondag 6 november 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien stemp ik op hem. Wel eng gristelijk
Dit dus. Voetvolk die denkt dat de 1% iets te zeggen hebben. Gaat om het oudgeld en allerrijkstenquote:Op zondag 6 november 2016 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Trump is aandachtgeil. Hij voelt zich nog altijd miskent door de allerrijksten Amerikanen.
er zal altijd een 1% zijn dus hoe kan je daar tegen zijn dan?quote:Op zondag 6 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je tegen 1% bent snap je er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |