Wie is Gio?quote:Op zondag 6 november 2016 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gasten als die Gio op YouTube mogen echt kapot.
quote:
nooit van gehoordquote:Op zondag 6 november 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer die figuren als Snapking ofzo
Was laatst bij Rtl Late Night , Onzeker puisten pubertje die nog uit de kast moet komen.quote:
Tsja, ik kan nou niet zeggen dat ik ook maar 1 keer m`n mond heb moeten krullen als ik naar hem kijk. Wat een aandachtsgeil manneke zeg, waardeloosquote:Op zondag 6 november 2016 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was laatst bij Rtl Late Night , Onzeker puisten pubertje die nog uit de kast moet komen.
Die dan filmt hoe hij naar de wc gaat ofzo.
Maar jongeren smullen ervan.
lekker ventje welquote:Op zondag 6 november 2016 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was laatst bij Rtl Late Night , Onzeker puisten pubertje die nog uit de kast moet komen.
Ben benieuwd.quote:De film gaat over de strijd tussen George Westinghouse (Michael Shannon) en zijn rivaal Thomas Edison over een standaardsysteem voor elektriciteit. Onlangs werd Katherine Waterston aangetrokken voor de rol van de echtgenote van Westinghouse, Marguerite Erskine. Nicholas Hoult speelt de rol van Nikola Tesla.
Tom Holland, bekend van Captain America: Civil War, speelt de rol van Samuel Insull, de rechterhand van Edison die eind negentiende eeuw gelijkstroom promootte, terwijl Westinghouse en Tesla wisselstroom bepleitten. Uiteindelijk trok Edison daarbij aan het kortste eind.
Michael Mitnick schreeft het script voor The Current War. Regisseur is Alfonso Gomez-Rejon
Cringequote:Op zondag 6 november 2016 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jammer dat alles van jiskefet offline isquote:Op zondag 6 november 2016 03:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar tot voor kort wist ik al die `bekende' vloggers ook totaal nietEnzo Knol niet eens terwijl veel hem toen al kende
Ik gebruik Youtube meer om docu`s te kijken, of oude fragmenten van vi, of cabaret ofzoOf muziek dan natuurlijk
Staat nog best veel op hoor. Debiteuren/crediteuren enzoquote:Op zondag 6 november 2016 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jammer dat alles van jiskefet offline is
Ik heb die Enzo Knol gelukkig nog nooit gezien, Gebruik het ook voor muziek, Reviews en fragmenten of om afleveringen van vroeger te kijken.quote:Op zondag 6 november 2016 03:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar tot voor kort wist ik al die `bekende' vloggers ook totaal nietEnzo Knol niet eens terwijl veel hem toen al kende
Ik gebruik Youtube meer om docu`s te kijken, of oude fragmenten van vi, of cabaret ofzoOf muziek dan natuurlijk
lullos nietquote:Op zondag 6 november 2016 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat nog best veel op hoor. Debiteuren/crediteuren enzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |