eensquote:Op zondag 6 november 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je echt doen.
Beste serie die de laatste twee jaar nieuw is uitgekomen denk ik.
Trekt me niet zoquote:
oooh wtf, net raadde een vriend van me dat ook al aan. Maar ik zat half te luisteren en heb de naam niet gehoord, maar hij had het dus over zo'n pretpark met robots en shit, zo heet dat dusquote:
Ja het was ook wel een leuke serie (heb het binnen één dag gekekenquote:Op zondag 6 november 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer was subliem, acteerwerk was echt heel erg goed, als je leeftijden van de acteurs bekijkt.
Dan zit je al snel tegen de betere series aan hoor
ja moet je echt kijken is zo gaafquote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef richolio het volgende:
[..]
oooh wtf, net raadde een vriend van me dat ook al aan. Maar ik zat half te luisteren en heb de naam niet gehoord, maar hij had het dus over zo'n pretpark met robots en shit, zo heet dat dus
Series > filmsquote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt me niet zo![]()
En Oscar-seizoen is begonnen in de bioscoop, dus veel films kijken
Mja is alleen HBO en dat heb ik niet, en downloaden doe ik niet echt aanquote:
heb je ziggoquote:Op zondag 6 november 2016 03:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Mja is alleen HBO en dat heb ik niet, en downloaden doe ik niet echt aan
zin om samen te gaanquote:Op zondag 6 november 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Fantastic Beast film genot
Nog niet zo lang geleden niet.quote:
Jij bent dan ook in serie-tijdperk opgegroeidquote:
Ga ik met vriendin heen.quote:Op zondag 6 november 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Fantastic Beast film genot
Oh ziek, ook GoT dusquote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja vanaf 1 januari kun je voor 12 euro 55 zenders eztra krijgen + HBO aanbod
En dan nog moeten wachten tot alles uitgezonden is.quote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja vanaf 1 januari kun je voor 12 euro 55 zenders eztra krijgen + HBO aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |