Die gangsterbaas was echt geniaalquote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede generatie was wel iets minder realistisch en meer bizar zo als met die gangsterbaas en dat rare einde.
Ja zoquote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homeland is ook genot ja
Zo over geile donders gesproken
Dana
Echt geweldige seriequote:Op zondag 6 november 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ga ik downloaden als het hele seizoen uit is.
Zij keek echt elke aflevering uit d`r ogen alsof ze helemaal suf geneukt wilde wordenquote:Op zondag 6 november 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was dat kind godsgruwelijk irritant.
Ik had trouwens aan al die personages in Homeland een bloedhekel, maar bleef kijken omdat het verhaal wel interessant was
Nah, dan eerder de ex-vrouw van Brodiequote:
ja geweldigquote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen hier Mr. Robot gezien?
Seizoen 2 was ook briljant
Lolwat, ook al geen Gotquote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb ook Stranger Things proberen kijken maar kon daar niet inkomen.
Nee, GoT is de enige serie waar ik wel elke week de aflevering kijk. De rest spaar ik lekker op.quote:
Ik vond haar niet zo opwindend.quote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij keek echt elke aflevering uit d`r ogen alsof ze helemaal suf geneukt wilde wordenMooi figuur was dat
Lekkere kop zat daar op
Nee joh Homeland was tof, Brodiegod
moet 2 nog zienquote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen hier Mr. Robot gezien?
Seizoen 2 was ook briljant
hoezoquote:Op zondag 6 november 2016 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, GoT is de enige serie waar ik wel elke week de aflevering kijk. De rest spaar ik lekker op.
[..]
Ik vond haar niet zo opwindend.
jij en djedje waren op dezelfde locatie netquote:Op zondag 6 november 2016 03:17 schreef richolio het volgende:
Stranger Things ermagherd.
Ik was gisteravond bij REC, dat MTV gebeuren festival in Rotterdam, en DJ Yoda trad op met een Stranger Things DJ set. Toen ik die muziek hoorde wilde ik gelijk naar huis om die serie te kijken, voelde weer heel die magie alles
Die muziek is echt de shit
Nu overdrijf je wel. Het was een aardige serie die lekker weg keek, maar zeker niet geniaal. Dan heb ik wel betere gezien de afgelopen jaren.quote:Op zondag 6 november 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolwat, ook al geen Got
Stranger Things is een van de beste nieuwe series van afgelopen jaren
heb er 6 ofzo van gezien traag gedoe allemaal.quote:Op zondag 6 november 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolwat, ook al geen Got
Stranger Things is een van de beste nieuwe series van afgelopen jaren
Dan zit ik meteen beter in het verhaal, en is lekker paar afleveringen bingen.quote:
De sfeer was subliem, acteerwerk was echt heel erg goed, als je leeftijden van de acteurs bekijkt.quote:Op zondag 6 november 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel. Het was een aardige serie die lekker weg keek, maar zeker niet geniaal. Dan heb ik wel betere gezien de afgelopen jaren.
Ja ik heb d'r nog eventjes gezien daarquote:Op zondag 6 november 2016 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
jij en djedje waren op dezelfde locatie net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |