Ja die Michellequote:Op zondag 6 november 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
Eerste generatie had je die Jalen Michelle
Jal vond ik wel een leuk meisjequote:Op zondag 6 november 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
Eerste generatie had je die Jalen Michelle
Nee joh, alleen Effy en Pandora.quote:Op zondag 6 november 2016 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naomi keek altijd wel geil uit der ogen.
Cook heeft ze allemaal geneukt toch ?
nehquote:Op zondag 6 november 2016 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Skins ga kijken je hebt er geen spijt van.
Black Mirror moet je wel sowieso gaan kijkenquote:
Naomi ook en een van die zusjes toch.quote:
ja dat lijkt me ook wel ja die ga ik kijkenquote:Op zondag 6 november 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Black Mirror moet je wel sowieso gaan kijken
Is wel goeie serie voor jou
hou niet zo van oude series kijkequote:Op zondag 6 november 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt toch niks anders te doen
quote:Op zondag 6 november 2016 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene rasautist mocht op Emily uit medelijden.
Waar vind je zo'n chick
Beetje gek hoe dat afliep met Gendryquote:Op zondag 6 november 2016 03:11 schreef richolio het volgende:
Chris vond ik ook wel grappig in de eerste generatie, met die docent enzoEn die aflevering dat ze naar Rusland gingen met school was leuk
Het is was Spangas had moeten zijn als het niet zo politiek correct was.quote:
ja is nicequote:Op zondag 6 november 2016 03:11 schreef richolio het volgende:
Ik ga Homeland afkijken en dan maar beginnen aan GoT denk ik. Homeland is ook wel echt goed vind ik.
Katie bedoel je, dat was Freddy.quote:Op zondag 6 november 2016 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naomi ook en een van die zusjes toch.
Homeland is ook genot jaquote:Op zondag 6 november 2016 03:11 schreef richolio het volgende:
Ik ga Homeland afkijken en dan maar beginnen aan GoT denk ik. Homeland is ook wel echt goed vind ik.
Wat was dat kind godsgruwelijk irritant.quote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homeland is ook genot ja
Zo over geile donders gesproken
Dana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |