eensquote:Op zondag 6 november 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je echt doen.
Beste serie die de laatste twee jaar nieuw is uitgekomen denk ik.
Trekt me niet zoquote:
oooh wtf, net raadde een vriend van me dat ook al aan. Maar ik zat half te luisteren en heb de naam niet gehoord, maar hij had het dus over zo'n pretpark met robots en shit, zo heet dat dusquote:
Ja het was ook wel een leuke serie (heb het binnen één dag gekekenquote:Op zondag 6 november 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer was subliem, acteerwerk was echt heel erg goed, als je leeftijden van de acteurs bekijkt.
Dan zit je al snel tegen de betere series aan hoor
ja moet je echt kijken is zo gaafquote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef richolio het volgende:
[..]
oooh wtf, net raadde een vriend van me dat ook al aan. Maar ik zat half te luisteren en heb de naam niet gehoord, maar hij had het dus over zo'n pretpark met robots en shit, zo heet dat dus
Series > filmsquote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt me niet zo![]()
En Oscar-seizoen is begonnen in de bioscoop, dus veel films kijken
Mja is alleen HBO en dat heb ik niet, en downloaden doe ik niet echt aanquote:
heb je ziggoquote:Op zondag 6 november 2016 03:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Mja is alleen HBO en dat heb ik niet, en downloaden doe ik niet echt aan
zin om samen te gaanquote:Op zondag 6 november 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Fantastic Beast film genot
Nog niet zo lang geleden niet.quote:
Jij bent dan ook in serie-tijdperk opgegroeidquote:
Ga ik met vriendin heen.quote:Op zondag 6 november 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Fantastic Beast film genot
Oh ziek, ook GoT dusquote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja vanaf 1 januari kun je voor 12 euro 55 zenders eztra krijgen + HBO aanbod
En dan nog moeten wachten tot alles uitgezonden is.quote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja vanaf 1 januari kun je voor 12 euro 55 zenders eztra krijgen + HBO aanbod
Hoezo moet je dan wachten?quote:Op zondag 6 november 2016 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan nog moeten wachten tot alles uitgezonden is.
Ik vind het echt idioot dat je met HBO Go in Nederland niet eens series als The Wire en Sopranos kan kijken
Mwah alle films gezien en zes boeken gelezen.quote:
Omdat ze het op een bepaald tijdstip uitzenden en dan moet je ook klaarzitten.quote:
Hoezo niet alle boeken gelezen?quote:Op zondag 6 november 2016 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah alle films gezien en zes boeken gelezen.
Maar dat was vrij normaal in die tijd.
Alle films gekekenquote:Op zondag 6 november 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan in je jeugd?
quote:
Als het goed is komt er ook gewoon On Demandquote:Op zondag 6 november 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze het op een bepaald tijdstip uitzenden en dan moet je ook klaarzitten.
TV kijken is zo erg 20e eeuw.
[..]
Hoezo niet alle boeken gelezen?
quote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand om mee te gaan.
[..]
Tegenwoordig zijn series helemaal hip
Downloaden gaat prima voor mij.quote:Op zondag 6 november 2016 03:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als het goed is komt er ook gewoon On Demand
kan ookquote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Downloaden gaat prima voor mij.
Dat moeten we nog zien. Als dat echt zo is dan kijk ik er wel heel erg naar uit.quote:Op zondag 6 november 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De films zijn nog geen schim van het genoten wat de boeken heet.
Nooit de Laatste ergens tegen gekomen die anderen had de vriendin van mijn vader of leende ik bij de bieb.quote:Op zondag 6 november 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze het op een bepaald tijdstip uitzenden en dan moet je ook klaarzitten.
TV kijken is zo erg 20e eeuw.
[..]
Hoezo niet alle boeken gelezen?
Ik had jou voor een lezer gezienquote:Op zondag 6 november 2016 03:26 schreef richolio het volgende:
Ik ben wel HP fan hoor, durf het alleen niet uit te spreken omdat ik die boeken niet heb gelezen hihi.
Maar ik lees amper, moet mezelf er echt ff tot zetten. Dat boek ligt al een jaar in de kast
Ja Engels is beter, ik heb ze ook recent weer gelezen. Die boeken zijn de echte magie.quote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat moeten we nog zien. Als dat echt zo is dan kijk ik er wel heel erg naar uit.
Weet alleen niet of ik die boeken in het Engels of Nederlands ga kopen, beter Engels dan toch?
Gewoon dat boxje kopen, en dan heerlijk genieten.quote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit de Laatste ergens tegen gekomen die anderen had de vriendin van mijn vader of leende ik bij de bieb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |