Het feit dat je niks bijzonders bent maakt je beter dan Marcelquote:
Betekent dit dat van Peer nu ook geplaatst is? Volgens mij moest hij tegen Cadby in de finale van het O23 WK...quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani's adoptiedarter mag naar het WK. Eerste ronde, niet voorronde want dat gaat zo met Australische ranking.
[..]
Morgen de Oceanic Masters en de Japanse qualifier. Wij hopen allemaal weer op Keita Ono.
Die presentator bedoel je? Bart Nolles, doet verder nog wel eens wat voor RTL/VI/Rijnmond en vast nog wat meerquote:
Geen bekende in de dartwereld of wel?quote:Op zondag 6 november 2016 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die presentator bedoel je? Bart Nolles, doet verder nog wel eens wat voor RTL/VI/Rijnmond en vast nog wat meer
Niet dat ik weet inderdaadquote:Op zondag 6 november 2016 14:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Geen bekende in de dartwereld of wel?
Was wellicht beter geweest voor mijn gemoedstoestand om dat te kijken dan de eerste helft van Ajax.quote:
Dat is niet zo heel gek daar de dartsavond nog moet beginnenquote:Op zondag 6 november 2016 19:45 schreef Pascalus het volgende:
RTL 7 is weer eens niet live neem ik aan?
Nee zijn nog aan het samenvatten, gaan zo live.quote:Op zondag 6 november 2016 19:45 schreef Pascalus het volgende:
RTL 7 is weer eens niet live neem ik aan?
Ik vond het al zo stil in dit genotstopic.quote:Op zondag 6 november 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek daar de dartsavond nog moet beginnen
Gelukkig zijn wij erquote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vond het al zo stil in dit genotstopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |