We verplichten je nergens toequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk met pijn in het hart naar dit uitmelktoernooi, nu.
Boeiend wat jij vindt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk met pijn in het hart naar dit uitmelktoernooi, nu.
Mad.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:59 schreef F.M.D. het volgende:
wat stond van gerwen ontzettend gemakzuchtig te gooien. wanneer straft een tegenstander dat af. te veel zelfvertrouwen kan z'n zwakte zijn.
Het is net een ongeluk in een tunnel he. Het is verschrikkelijk om te zien, maar toch blijf je kijkenquote:Op zondag 6 november 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Titel in beeld: PSV morst weer punten
Presentator: "Hector Moreno kan weer juichen!"
Ik vind t niksquote:Op zondag 6 november 2016 00:12 schreef Tagliano het volgende:
Wel moet gezegd dat Bartje nooit te laat is met schakelen
Het feit dat je niks bijzonders bent maakt je beter dan Marcelquote:
Betekent dit dat van Peer nu ook geplaatst is? Volgens mij moest hij tegen Cadby in de finale van het O23 WK...quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani's adoptiedarter mag naar het WK. Eerste ronde, niet voorronde want dat gaat zo met Australische ranking.
[..]
Morgen de Oceanic Masters en de Japanse qualifier. Wij hopen allemaal weer op Keita Ono.
Die presentator bedoel je? Bart Nolles, doet verder nog wel eens wat voor RTL/VI/Rijnmond en vast nog wat meerquote:
Geen bekende in de dartwereld of wel?quote:Op zondag 6 november 2016 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die presentator bedoel je? Bart Nolles, doet verder nog wel eens wat voor RTL/VI/Rijnmond en vast nog wat meer
Niet dat ik weet inderdaadquote:Op zondag 6 november 2016 14:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Geen bekende in de dartwereld of wel?
Was wellicht beter geweest voor mijn gemoedstoestand om dat te kijken dan de eerste helft van Ajax.quote:
Dat is niet zo heel gek daar de dartsavond nog moet beginnenquote:Op zondag 6 november 2016 19:45 schreef Pascalus het volgende:
RTL 7 is weer eens niet live neem ik aan?
Nee zijn nog aan het samenvatten, gaan zo live.quote:Op zondag 6 november 2016 19:45 schreef Pascalus het volgende:
RTL 7 is weer eens niet live neem ik aan?
Ik vond het al zo stil in dit genotstopic.quote:Op zondag 6 november 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek daar de dartsavond nog moet beginnen
Gelukkig zijn wij erquote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vond het al zo stil in dit genotstopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |