quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien door fatsoenlijk te gaan voetballen ipv week in week uit aids op de mat te leggen.
Speelde Luuk de Jong ook? Leuk dat ik dat zojuist heb gelezen.quote:
Echt, ik vind het redelijk bizar hoe PSV ronddwarrelt als twee jaar heerser van de Eredivisie waar Feyenoord en Ajax wekelijks hun tegenstanders afmatten en een shitload kansen creëren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelde Luuk de Jong ook? Leuk dat ik dat zojuist heb gelezen.
VERKEERDE TOPIC OPPERquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Dan nu de trotse nummer 11 van de Eredivisie.
Verkeerde topic hahahquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Dan nu de trotse nummer 11 van de Eredivisie.
rip autocombiquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:11 schreef Caland het volgende:
ATTENTIE!!!
Helaas is het nodig geweest om tientallen auto's van twentesupporters te vernielen op de... https://t.co/PFPmKJt09N
Gruwelijk mad
hoogstaande reacties ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:11 schreef Caland het volgende:
ATTENTIE!!!
Helaas is het nodig geweest om tientallen auto's van twentesupporters te vernielen op de... https://t.co/PFPmKJt09N
Gruwelijk mad
Een hekje houdt Badder en PSVCL niet tegenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel raar, die auto's staan toch altijd afgeschermd?
Ze gebruiken Davy als stormram.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een hekje houdt Badder en PSVCL niet tegen
Charles Bronson: [to the prison officer he's ordering to rub vaseline on his naked body] On my arse.quote:
Ik heb geen Ziggoquote:Op zondag 6 november 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook massaal naar Arsenal - Tottenham kijken.
Ik zit het nu te lezen en hij kan het niet laten om Cocu te noemenquote:Op zondag 6 november 2016 12:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zag het ook weer ja. Z'n column van gisteren over De Boer was overigens wel goed.
Gudelj zou dus ook niet in de basis staan bij Sparta onder Pastoorquote:Op zondag 6 november 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://vimeo.com/190431260?ref=tw-share
Pastoorgod over balbezitpercentages en passmaps.
Tijd voor een plaatje van de passmap van PSV van gisterenquote:Op zondag 6 november 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://vimeo.com/190431260?ref=tw-share
Pastoorgod over balbezitpercentages en passmaps.
Die heb ik al geplaatst een keer, maar speciaal voor jou.quote:Op zondag 6 november 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd voor een plaatje van de passmap van PSV van gisteren
Ariasquote:Op zondag 6 november 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik al geplaatst een keer, maar speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Arias is de enige die af en toe een pass naar voren geeft. Wat een god.quote:Op zondag 6 november 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik al geplaatst een keer, maar speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
FC Utrecht speelt (en Excelsior, maar dat boeit niemand), dus dit vind ik een rare post.quote:
Er is altijd een reden PSV uit te lachen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FC Utrecht speelt (en Excelsior, maar dat boeit niemand), dus dit vind ik een rare post.
Ik vond het toch nog wel waard om even te benadrukken.quote:Op zondag 6 november 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FC Utrecht speelt (en Excelsior, maar dat boeit niemand), dus dit vind ik een rare post.
Misschien kun je nog een gevat grapje in het PSV topic maken.quote:Op zondag 6 november 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond het toch nog wel waard om even te benadrukken.
Mijn PSV obsessie kent geen grenzen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een gevat grapje in het PSV topic maken.
Ik denk dat ze op je zitten te wachten!
Haha, huilen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen dat Mani er een beetje laat mee komt.quote:
Indekken? Neuh, ik ben gewoon realistisch. Feyenoord kunnen we nog wel pakken, die krijgen hun dipje nog wel. Maar ik zie Ajax niet heel veel punten meer laten liggen.quote:
Alsof dat een vaststaand feit is. We gaan het zien.quote:Op zondag 6 november 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Indekken? Neuh, ik ben gewoon realistisch. Feyenoord kunnen we nog wel pakken, die krijgen hun dipje nog wel.
Jawel joh, Ajax speelt nou ook weer niet denderend hoor. Kom op zeg.quote:Op zondag 6 november 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Indekken? Neuh, ik ben gewoon realistisch. Feyenoord kunnen we nog wel pakken, die krijgen hun dipje nog wel. Maar ik zie Ajax niet heel veel punten meer laten liggen.
PSV en Feyenoord zullen niet veel voor elkaar onderdoen. En als Heerenveen blijft draaien als de afgelopen weken kunnen die zich er eventueel ook nog in mengen. Als belangrijke spelers (fit) blijven daar.quote:Op zondag 6 november 2016 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof dat een vaststaand feit is. We gaan het zien.
Heerenveen gaat gewoon een flink aantal punten onder de top drie eindigen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zullen niet veel voor elkaar onderdoen. En als Heerenveen blijft draaien als de afgelopen weken kunnen die zich er eventueel ook nog in mengen. Als belangrijke spelers (fit) blijven daar.
Hou eens op met je Heerenveen. Die gaan nooit 3e wordenquote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zullen niet veel voor elkaar onderdoen. En als Heerenveen blijft draaien als de afgelopen weken kunnen die zich er eventueel ook nog in mengen. Als belangrijke spelers (fit) blijven daar.
Vandaag tegen AZ.quote:Op zondag 6 november 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Indekken? Neuh, ik ben gewoon realistisch. Feyenoord kunnen we nog wel pakken, die krijgen hun dipje nog wel. Maar ik zie Ajax niet heel veel punten meer laten liggen.
Ja klopt. Al zou ik het leuk vinden als andere teams dan Ajax, PSV en Feyenoord eens echt mee gaan doen. Al is het al heel mooi dat Feyenoord eindelijk eens echt mee doet natuurlijk. Ben gewoon een beetje moe van Ajax en PSV de laatste jaren.quote:Op zondag 6 november 2016 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Tot nu toe mag ik overigens niet klagen.
Feyenoord doet lekker mee.
PSV laat steken vallen terwijl iedereen zei dat ze makkelijk kampioen konden worden.
Ajax kocht Ziyech en speelt niet denderend maar pakt toch punten.
Heerenveen speelt aardig, altijd leuk.
Twente doet het sportief gezien goed, erg vermakelijke aanvallers.
PEC begint zich naar het linkerrijtje te begeven.
Sparta draait een goed seizoen.
Voor de neutrale voetballiefhebber is het wat dat aangaat een prima seizoen tot nu toe. Spannend ook.
Ja absoluut. Die keer dat AZ het haalde was een keer leuk om mee te maken. Het seizoen ervoor ging het op de laatste dag nog mis op Woudenstein en ging PSV meen ik er met de titel vandoor.quote:Op zondag 6 november 2016 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zou ik het leuk vinden als andere teams dan Ajax, PSV en Feyenoord eens echt mee gaan doen. Al is het al heel mooi dat Feyenoord eindelijk eens echt mee doet natuurlijk. Ben gewoon een beetje moe van Ajax en PSV de laatste jaren.
Degradatiestrijd is wel heel aardig dit seizoen. Ook altijd mooi om te volgen.
3-2quote:Op zondag 6 november 2016 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja absoluut. Die keer dat AZ het haalde was een keer leuk om mee te maken. Het seizoen ervoor ging het op de laatste dag nog mis op Woudenstein en ging PSV meen ik er met de titel vandoor.
Misschien volgend seizoen een soort van Leicester die zich mengt. Zou mooi zijn
Poortje hier, kapje daar. laat gaan johquote:
Bekeken wel.quote:
Jammer, dan gaat de kwaliteit van dit topic nog verder achteruitquote:
Met een stream die vrij ver achterloopt en een topic dat vol zit met allerlei randfiguren haal ik er ook weer niet zoveel plezier uit helaasquote:Op zondag 6 november 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, dan gaat de kwaliteit van dit topic nog verder achteruit
Waarom geen Fox sports GO abo? Kost toch niet zoveel?quote:Op zondag 6 november 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een stream die vrij ver achterloopt en een topic dat vol zit met allerlei randfiguren haal ik er ook weer niet zoveel plezier uit helaas
Als je nou de rest van mijn posts ook even lasquote:Op zondag 6 november 2016 14:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom geen Fox sports GO abo? Kost toch niet zoveel?
Bedankt.quote:Op zondag 6 november 2016 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je nou de rest van mijn posts ook even las
Tevens kost het me teveel moeite om al die teringaids van jou weer te moeten aanschouwen. Echt, je verpaupert topics dusdanig dat je gewoon zorgt dat users liever wegblijven en ik ben daar heus niet de enige in. Nu ga je natuurlijk weer huilen dat je niet serieus genomen wordt en dat je doodsverwensingen krijgt, maar ik zou je willen vragen iets meer zelfkritiek dan Gudelj te hebben.
Ik weet ook wel dat jij het alleen maar leuk vindt om dit te lezen, maar toch wilde ik het even gezegd hebben
Tsja, als je zo gaat denken... Ziyech is ook beter dan Viergever maar die zet je toch ook niet centraal achterin?quote:Op zondag 6 november 2016 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt, nouri is daar beter dan younes
Ajax is echt viesslecht jaquote:Op zondag 6 november 2016 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat this Mexicanobakker. Ajax wordt geen kampioen.
Moest lachenquote:
Als jij kans ziet een Ajax talent af te zeiken laat je die niet onbenut hè?quote:Op zondag 6 november 2016 14:47 schreef Sunri5e het volgende:
Sanchez zakt ook aardig door het ijs. Net als Veltman en Onana trouwens.
Type Weghorst. Dat is ten minste iemand met gif.quote:Op zondag 6 november 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Ajax mist een type El Ghazi.
Af te zeiken? Jij kijkt toch ook de wedstrijd of niet soms? Dan kun je niet tot een andere conclusie dan mij komen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als jij kans ziet een Ajax talent af te zeiken laat je die niet onbenut hè?
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 6 november 2016 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Type Weghorst. Dat is ten minste iemand met gif.
straks ga je zeggen dat Sanchez al bijna aan Barcelona verkocht was.quote:Op zondag 6 november 2016 14:47 schreef Sunri5e het volgende:
Sanchez zakt ook aardig door het ijs. Net als Veltman en Onana trouwens.
Ja leukquote:Op zondag 6 november 2016 14:48 schreef Ferdii het volgende:
prutsers dit, waarom niet el ghazi en gudelj inbrengen?
die grap is inderdaad bij de 100e keer wel grappigquote:Op zondag 6 november 2016 14:48 schreef Ferdii het volgende:
prutsers dit, waarom niet el ghazi en gudelj inbrengen?
zijn beide iig wel gebrand om te laten zien wat ze kunnenquote:Op zondag 6 november 2016 14:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die grap is inderdaad bij de 100e keer wel grappig
Hahahahahahahahahaquote:Op zondag 6 november 2016 14:49 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zijn beide iig wel gebrand om te laten zien wat ze kunnen
El ghazi is trouwens geblesseerd.quote:Op zondag 6 november 2016 14:49 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meerquote:Op zondag 6 november 2016 14:49 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ERG leuke grap.quote:
Kek hendig ja, beetje rode kaart oplopen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon iemand die een tegenstander doormidden schopt mocht het nodig zijn.
quote:
was je even naar de aldi?quote:
Ik ben blij dat ie niet meer bij Heracles zitquote:Op zondag 6 november 2016 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kek hendig ja, beetje rode kaart oplopen.
Geen trainer voor een NL topclubquote:Op zondag 6 november 2016 14:56 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat vd Brom niet gewon naar ajax kwam
Dit. Heethoofd eerste klas.quote:Op zondag 6 november 2016 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen trainer voor een NL topclub
quote:Op zondag 6 november 2016 14:52 schreef skysherrif het volgende:
sow, de verrassing op het gezicht van die verdediger toen younes hem binnendoor voorbij wou
oh..
Gelijk aan Streppel imo. En beide zijn niet geschikt voor een topclub.quote:Op zondag 6 november 2016 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste trainer in de Eredivisie
AZ heeft de pijp straks leeg.quote:
Het gif van Gudelj is er niet meer.quote:Op zondag 6 november 2016 15:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Az lekker agressief ja, was ajax dat maar.
Ik ben overtuigd, vind dit grapje nu WEL leukquote:Op zondag 6 november 2016 15:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het gif van Gudelj is er niet meer.
Bedanktquote:Op zondag 6 november 2016 15:03 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, vind dit grapje nu WEL leuk
Gudelj ook?quote:
Soms denk ik ook, hey klaassen aan de bal, maar da nis het ziyechquote:Op zondag 6 november 2016 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Hey Schöne doet mee. Die is onzichtbaar nog.
Denk je dat je leuk bent ofzo.quote:
Haha hier hetzelfdequote:Op zondag 6 november 2016 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Soms denk ik ook, hey klaassen aan de bal, maar da nis het ziyech
Maar gifjes mogen dan weer niet in dit topic geloof ik.quote:
Geen alba mogen postenquote:Op zondag 6 november 2016 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar gifjes mogen dan weer niet in dit topic geloof ik.
quote:
Een sneer naar het moderator team.quote:Op zondag 6 november 2016 15:00 schreef opperkleurder het volgende:
Kan iemand die jongens in het blauw vertellen dat voetbal een mannensport is?
feyenoord heeft op psv na nog geen lastige uit pot gehadquote:Op zondag 6 november 2016 15:10 schreef xzaz het volgende:
Ajax verliest, Feyenoord pakt punten, PSV wordt kampioen?
O nou ie ik pas dat ie zijn haar heeftquote:Op zondag 6 november 2016 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Soms denk ik ook, hey klaassen aan de bal, maar da nis het ziyech
Over lastige potjes spreken bij de Eredivisiequote:Op zondag 6 november 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
feyenoord heeft op psv na nog geen lastige uit pot gehad
Die was ook niet echt lastig hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV krijgt nu Willem II, ADO, Roda en GAE #erisnoghoopquote:Op zondag 6 november 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0-0 0-0 en 0-0quote:Op zondag 6 november 2016 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV krijgt nu Willem II, ADO, Roda en GAE #erisnoghoop
Klopt. Als je dwingend en goed speelt is er geen enkele pot lastig.quote:Op zondag 6 november 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis?quote:Op zondag 6 november 2016 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je thuis niet van Groningen en Heracles kunt winnen, dan is die hoop direct weer wegquote:Op zondag 6 november 2016 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo Makkelie is dat niet anders zouden ajax en PSV geen punt laten liggenquote:Op zondag 6 november 2016 15:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Als je dwingend en goed speelt is er geen enkele pot lastig.
Ja of Lodeiroquote:
viergever had ie moeten fluiten hoorquote:Op zondag 6 november 2016 15:15 schreef truedestiny het volgende:
Boekel doet het goed . Laat lekker door voetballen.
Haha hou op johquote:Op zondag 6 november 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever had ie moeten fluiten hoor
Dan zal zo wel meteen de 1-1 vallen.quote:Op zondag 6 november 2016 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt helemaal koekoek gespeeld
Kon ik niet zien op m'n crappy stream. Even wachten op de herhalingquote:Op zondag 6 november 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever had ie moeten fluiten hoor
Eens, is dramatisch, ook in de duelsquote:
AZ balt wel lekker.quote:Op zondag 6 november 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het voetbal beetje om aan te gluren?
Loopt er altijd bij als een verontwaardigde vedette idd. Jammer voor hem dat hij er zo weinig van kan.quote:Op zondag 6 november 2016 15:17 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Weghorst toch een totale lul. Altijd mad.
2e helft wordt beterquote:Op zondag 6 november 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef het maar op vandaag Ajax.
Wat een kutwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |