Roland snapt het wel, die wil alleen niet dat je zo zielig overkomt. Helemaal alleen. In je eentje.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus als je iemand kansloos noemt is hij geREKT of is het SOOOW KOEKOEK BAMBAM DIKKE DIS. Roland en ik snappen hier niks van.
Haha heerlijk dat je er ook echt mee zitquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus als je iemand kansloos noemt is hij geREKT of is het SOOOW KOEKOEK BAMBAM DIKKE DIS. Roland en ik snappen hier niks van.
Identiteitsloze kutclub.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit oprecht een zielloos PSV.
Opnieuw, hoe dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha heerlijk dat je er ook echt mee zit
Het gaat me meer om dat andere plaatje hoewel ze allebei niet erg rullevant zijn in mijn optiek.quote:
En het meest bizarre is dat de elftallen van De Boer nog minder creativiteit hadden dan de meeste spelers van PSV.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Zelfs De Boer wist leukere wedstrijden op de mat te leggen dan dit PSV.
Je klinkt wat madquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat Roland hier eens buitenquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |