Ja, die vond ik ook wel heftig zo zonder voorkennisquote:Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef roos94 het volgende:
Vond die mijnramp wel heel heftig ik had daar nog nooit van gehoord.
Had er wel eens een Docu over gezien, maar bleef heftig.quote:Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef roos94 het volgende:
Vond die mijnramp wel heel heftig ik had daar nog nooit van gehoord.
Ja eens ik vond het ook wel bijzonder toen het zich ineens in 1977 bleek af te spelen in die laatste aflevering terwijl ze de aflevering voor nog in 1970 zatenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:56 schreef sportfreak het volgende:
Alle afleveringen gezien, maar vraag me af waarom ze in de laatste aflevering ineens naar het 25-jarig jubileum in 1977 springen en een aantal jaar overslaan. In 1977 was prinses Anne bijvoorbeeld al vier jaar getrouwd, maar daar zie je niks van terug.
Ook had er wel aandacht mogen zijn voor de troubles, een burgeroorlog binnen je eigen koninkrijk maar het wordt compleet genegeerd. En dat terwijl een aanslag van de IRA een paar jaar later (begin seizoen 4 verwacht ik) rampzalige gevolgen gaat hebben voor de familie.
Verder wel weer een topseizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op zondag 1 december 2019 08:46 schreef Nielsch het volgende:
Denk dat ze voor het verhaal nu graag snel naar 1979 en verder toe willen.Ja en alles rond Diana en Charles, William die wordt geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Daarbij de Mijnstakingen van 1984 en Thatcher tegen de vakbonden.quote:Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en alles rond Diana en Charles, William die wordt geboren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe 2 afleveringen gezien en nog steeds enthousiast. Wel een beetje meer 'drama' dan in seizoen 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lady Di. Ik huil nu al en dan heb ik nog niks gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:25 schreef sportfreak het volgende:
Elizabeth Debicki als Princess Diana
Ik heb inmiddels zoveel documentaires over Diana gezien dat ik écht geen sympathie meer voor haar kan opbrengenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Lady Di. Ik huil nu al en dan heb ik nog niks gezien.
Grappig dat je dat zegt. Want door The Crown (en het eindeloos googelen daaromheen) is mijn blik op het Engelse koningshuis compleet veranderd. Dus wie weet wat seizoen vier doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zoveel documentaires over Diana gezien dat ik écht geen sympathie meer voor haar kan opbrengen
Ik denk dat ze Diana vooral als slachtoffer neer gaan zetten.. Maar anyways, ik heb er zin in! Vind het een geweldige seriequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Want door The Crown (en het eindeloos googelen daaromheen) is mijn blik op het Engelse koningshuis compleet veranderd. Dus wie weet wat seizoen vier doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |