abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 december 2023 @ 12:47:57 #151
862 Arcee
Look closer
pi_211837018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:43 schreef PoesInDoos het volgende:
Knap trouwens hoeveel ''young army Queen'' op Claire Foy leek eind seizoen 6, ik dacht even dat ze Claire hadden geCGI-ed :')
Dit idd, apart ze meer op juist Claire Foy leek dan op de jonge Elizabeth zelf.

Maar, nog aparter: waarom werd ze niet door Claire Foy zelf gespeeld? Vroeg ik me af toen die ze in de laatste aflevering nota bene zelf ook nog meedeed. Ik dacht dat ze inmiddels wellicht niet meer jong genoeg was, maar door het verschijnen in de laatste aflevering vond ik het met terugwerkende kracht toch raar dat ze niet zelf de jaren 40-Ritz-scène speelde. Je kunt ook zeggen dat Elizabeth toen nog maar 17 was en ze er nog een vierde actrice voor hebben gezocht, maar als die toch al sprekend op Claire Foy lijkt, waarom dan niet Claire Foy zelf? Okee, die is al lang geen 17 meer, maar toch. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 december 2023 @ 12:51:03 #152
862 Arcee
Look closer
pi_211837092
Anyway, voor mij was na de dood van Diana de angel uit de serie. Zeker de eerste drie afleveringen van het tweede deel van seizoen 6 (E5, E6 en E7) vond ik lang niet zo interessant of meeslepend als eerdere seizoenen dat waren. Aan de andere kant was de werkelijkheid wellicht ook wat minder spraakmakend.

Desalniettemin was het al met al naar het einde toe toch wel een waardige afsluiter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')