Het schept wel weer een band natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, op het einde na wel een geslaagde date.
Dit is een blijvertjequote:Op maandag 7 november 2016 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schept wel weer een band natuurlijk.
quote:Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.
Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen.
Hij is wel steeds heel lief voor me geweest.
Niet helemaal nodigquote:Op maandag 7 november 2016 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja, relatie, vriend enzo. Volgende week weer huilie.
Gastquote:Op maandag 7 november 2016 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja, relatie, vriend enzo. Volgende week weer huilie.
Toch is dat niet altijd waar soms is er wel het gevoel maar praktische bezwaren.quote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://markmanson.net/fuck-yes oftewel lekker laten gaan
Daar zal dan vast een goede reden voor zijn. Alsof jij soms niet mensen om soms onzinnige redenen afschrijft die voor jou dan weer als logisch aanvoelen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze vinden altijd wel een reden om het al dan niet (on)eerlijk af te kappen
Hij kapt het zelf nooit af. Hij manipuleert het altijd zo dat hij wel loopt te klagen (tot nu toe over iedere ''date'' wel), maar dat de ander het moet afbreken. Dan kan hij makkelijker klagen namelijkquote:Op maandag 7 november 2016 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zal dan vast een goede reden voor zijn. Alsof jij soms niet mensen om soms onzinnige redenen afschrijft die voor jou dan weer als logisch aanvoelen.
Daar is een boek over geschreven door een feministische schrijver. Die werd door haar 18 maanden leven en daten als een man zo depressief dat ze moest worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Het heet Self Made Man door Norah Vincent.quote:Op maandag 7 november 2016 12:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik zou het weleens willen zien, transformeer 10 vrouwen in mannen en laat ze eens daten met vrouwen, vervolgens worden ze net zo behandeld als wij mannen, dan is de wereld te klein schat ik zo in, alleen mag je dat niet hardop zeggen.
Tuurlijk wordt er gesugarcoat, of je wordt gewoon keihard genegeerd of geblokkeerd. Soms lukt het dan nog wel eens om "verhaal te halen", en wat hoor je dan: "ja, er waren wel een paar dingen".. Waarom praat je daar in godsnaam niet over en maak je het bespreekbaar. *zucht.
Dit moest ik gewoon even kwijt, lucht best op
Ondertussen gewoon lekker door met daten, alleen nog geen idee wanneer.
alleen die laatste willen we horen hierquote:Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef escalatie het volgende:
Na een relatie van meer dan 10 jaar en een rustperiode, heb ik weer de eerste stappen op de dating markt gedaan als iemand van achter in de 30.![]()
In een paar weken 4 dates gehad (3x Tinder, 1x meid uit de kroeg). Klinkt stom, maar voor mijn gevoel ben ik nog wat roestig. Maar goed, op zich waren 3 van de 4 dates erg gezellig, maar zonder vervolg. Eentje was awkward as fuck...
A gentleman doesn't kiss and tell...quote:Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alleen die laatste willen we horen hier
Dus heb je achteraf maar gezegd dat je bent afgeknapt op haar schoenen/kleur nagellak?quote:Op maandag 7 november 2016 16:16 schreef escalatie het volgende:
[..]
A gentleman doesn't kiss and tell...
Nee, er is op zich niks heel raars gebeurd, maar er was totaal geen klik, geen flow, we praatten langs elkaar en ik werd er een beetje ongemakkelijk van. We bleven wel allebei heel beleefd.
Haha nee, het ging meer van "volgens mij hebben wij totaal geen klik". Wat van de andere kant ook werd bevestigd (gelukkig).quote:Op maandag 7 november 2016 16:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus heb je achteraf maar gezegd dat je bent afgeknapt op haar schoenen/kleur nagellak?
Klinkt logisch. Ik heb een vriendin die haar lesbische kant wilde ontdekken, maar ze faalde ontiegelijk hard, omdat vrouwen versieren zo lastig is. Jah, de mannen, die komen gewoon op je afquote:Op maandag 7 november 2016 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daar is een boek over geschreven door een feministische schrijver. Die werd door haar 18 maanden leven en daten als een man zo depressief dat ze moest worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Het heet Self Made Man door Norah Vincent.
Welke leeftijdscategorie date je vooral?quote:Op maandag 7 november 2016 16:34 schreef escalatie het volgende:
[..]
Haha nee, het ging meer van "volgens mij hebben wij totaal geen klik". Wat van de andere kant ook werd bevestigd (gelukkig).
Ik heb op mijn 5de ofzo een muis die me had gebeten aan een slang gevoerd 😅 (ok t was al een 'voer' muis, dus hij zou uiteindelijk sowieso aan een van de slangen zijn gevoerd.. maar dat verandert niet zoveel aan het feit dat ik hem als vergelding aan de slang heb gevoerd)quote:Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).
Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊
Tijd om ermee te kappen dus.quote:Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).
Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl
Hahahahah. Helemaal waar.quote:Op maandag 7 november 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Maar je hebt wel een extra rugzak
En een hamster dood gebeten
Met elk extra 'vinkje tegen je' word het gewoon wat lastiger
Of je moet ruim compenseren met vinkjes voor
quote:Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.
Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen.
Hij is wel steeds heel lief voor me geweest.
Veel succes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.
Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |