Gewoon berichten. Alle hillary topics zijn met elkaar verbonden. Bnw nws of pol. Het is 1 groot web met connecties naar een stinkende heks.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De meesten hier zijn pro-Clinton tot het debiele af. Alles wat niet overeen komt met hun beeld van Clinton, is niets anders dan een samenzwering.
Het zijn de Russen!
Daar kan ik voor een deel zeker in komen. Want eigenlijk is het kunnen kiezen het enige recht wat we als burger nog hebben om het idee te krijgen dat we nog wat invloed hebben.quote:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat een belangrijke supermacht een keuze gaat maken. In dit geval de keuze tussen de minst slechtste. Denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij hebben "we" niet zo heel veel te kiezen op 8 november.
Als je aan de macht bent los van man of vrouw zijn stinkende handen onvermijdelijk. Als was het alleen maar vanwege de soldaten die gestorven zijn op een slachtveld. Vanwege jou beleid.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Gewoon berichten. Alle hillary topics zijn met elkaar verbonden. Bnw nws of pol. Het is 1 groot web met connecties naar een stinkende heks.
Het is wel leuk om te zien in wat voor bochten men zich wringt om het maar goed te kunnen praten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:04 schreef Jigzoz het volgende:
O, trouwens: beetje googelen leert dat Clinton Eleanor Roosevelt nogal bewondert en zich regelmatig afvraagt wat zij in bepaalde situaties zou doen. Dat dat voor complotidioten betekent dat ze met de doden praat: ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Dat is niet bepaald een bocht.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te zien in wat voor bochten men zich wringt om het maar goed te kunnen praten.
Het gesticht waar Hillary in hoort? *Mic drop*quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald een bocht.
Maar zoals met alle BNW-troep, religies en andere onzin: geloof maar raak hoor. Enig verzoek is om dat wel in de daarvoor bestemde gestichten te doen.
Nee.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het gesticht waar Hillary in hoort?
KOM VECHTEN DAN!!quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ga gewoon naar BNW met je onzin. Daar zitten wel een paar mensen die ook in dit soort flauwekul geloven. Of zoals ze het zelf schrijven: 'gelofen'.
Oké, hier heb je een stomp op je muil!quote:
Jezus man. Vet hard. Ik schrik me de chemtrails.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oké, hier heb je een stomp op je muil!
Geloven? Wat valt er te geloven? Bill beschrijft het gewoon. Video OP niet bekeken?quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ga gewoon naar BNW met je onzin. Daar zitten wel een paar mensen die ook in dit soort flauwekul geloven. Of zoals ze het zelf schrijven: 'gelofen'.
Yep. En vervolgens maar even gegoogeld naar hoe dit in elkaar zit. Zie hierboven ergens.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geloven? Wat valt er te geloven? Bill beschrijft het gewoon. Video OP niet bekeken?
Hoe zit het dan in elkaar? Jouw versie lijkt meer op wat jij wilt gelofen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Yep. En vervolgens maar even gegoogeld naar hoe dit in elkaar zit. Zie hierboven ergens.
Knip- en plakwerkje dit. Meer niet.
Ik moest lachen.quote:
Maar dit is geen complottheorie van Bill. En het is ook geen Lucky tv.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar goed, tijden terug ben ik er al achter gekomen dat discussies over het al dan niet waar zijn van idiote complottheorieën net zo kansloos is als discussiëren over het al dan niet bestaan van een god of het al dan niet werken van alternatieve 'geneeswijzen'.
Het scheelt niet veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |