Clinton kan maandag gekozen worden tot machtigste persoon in de wereld.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:42 schreef Jigzoz het volgende:
Plaats dit soort onzin gewoon waar het hoort: BNW. Een heel subforum speciaal bedoeld voor mensen die in dit soort flauwekul geloven en onwijs veel van YouTube-filmpjes houden. NWS is voor echt nieuws.
Onder die ene waar je niet met dode mensen kunt praten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Clinton kan maandag gekozen worden tot machtigste persoon in de wereld.
Onder welke steen leef jij?
Ja zoals een stewardes die pijpt en neukt met piloten, dat is pas nieuws!quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Onder die ene waar je niet met dode mensen kunt praten.
Hoe dan ook: plaats dit soort troep gewoon in BNW/TRU/ONZ. Houd NWS gewoon de plek voor nieuws.
Ga gewoon naar BNW met je onzin. Daar zitten wel een paar mensen die ook in dit soort flauwekul geloven. Of zoals ze het zelf schrijven: 'gelofen'.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja zoals een stewardes die pijpt en neukt met piloten, dat is pas nieuws!
Iemand die over 3 dagen verkozen kan worden tot machtigste mens op Aarde en die misschien psygologisch niet helemaal stabiel is, nee dat is geen nieuws!
Wat pijpen en dergelijke kun je wellicht wel wat advies in winnen bij de Clinton familie. Maar praten met de doden? Bel dan met Astro TVquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja zoals een stewardes die pijpt en neukt met piloten, dat is pas nieuws!
Iemand die over 3 dagen verkozen kan worden tot machtigste mens op Aarde en die misschien psygologisch niet helemaal stabiel is, nee dat is geen nieuws!
Vergeet de overbodige spatie niet. Geloven .quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:16 schreef Jigzoz het volgende:
Ga gewoon naar BNW met je onzin. Daar zitten wel een paar mensen die ook in dit soort flauwekul geloven. Of zoals ze het zelf schrijven: 'gelofen'.
O ja.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeet de overbodige spatie niet. Geloven .
Dat is normaal denk ik eerder.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Is dat een argument? Of ben je van de taal gestapo?quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeet de overbodige spatie niet. Geloven .
Die was 'psygologisch' natuurlijk ook niet in ordequote:Op zaterdag 5 november 2016 09:17 schreef FANN het volgende:
Ach nou ja... de adviseur van koningin Juliana was Greet Hofmans
Het is een bizarre bijkomstigheid. En taalgestapo uiteraard.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:21 schreef Megumi het volgende:
Is dat een argument? Of ben je van de taal gestapo?
Wat wellicht niet in orde is de installatie van een spellingscontrole in een browser maar dat is meer iets voor het DIG forum.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die was 'psygologisch' natuurlijk ook niet in orde
Ga naar DIG.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bizarre bijkomstigheid. En taalgestapo uiteraard.
Wat moet ik daar? Ik heb niets met techniek.quote:
In elk geval is een discussie over spelling off topic.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bizarre bijkomstigheid. En taalgestapo uiteraard.
Ja en als het waar is is het best een beetje eng, ik dacht dat alleen Trump mesjokke wasquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:25 schreef TheJanitor het volgende:
Wacht even, wat is hier BNW aan dan? Hij zegt het toch letterlijk?
Oké. Misschien snapte je mijn punt (hahahahaha) niet, maar het lag dus in het verlengde van de BNW-discussie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:25 schreef Megumi het volgende:
In elk geval is een discussie over spelling off topic.
Alles wordt gedigitaliseerd. In die toekomst kun je daar waarschijnlijk ook over seks praten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké. Misschien snapte je mijn punt (hahahahaha) niet, maar het lag dus in het verlengde van de BNW-discussie.
Maar handig om te weten dat je in DIG over spelling kunt praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |