Wellicht?! Uiteraard tot een volgende keer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Het zit er al weer op.
Bedankt voor het luisteren allemaal.
En wellicht tot een volgende keer.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht?! Uiteraard tot een volgende keer.![]()
Jij bedankt voor het draaien.
Het is soms wat te rustig hier de laatste tijd. Radio 49 moet meer de boer op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:00 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het draaien
![]()
en ik ik bewonder je dat je toch gedraaid hebt met zo weinig luisteraars
Maar hoe?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is soms wat te rustig hier de laatste tijd. Radio 49 moet meer de boer op.
Geheimzinnige nog wel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vandaag trouwens gewerkt aan een geheimzinnige themashow, waarbij ik van de ene in de andere verbazing viel. Binnenkort meer...
zelfs voor elf geheimzinnigquote:
Goh.... wat zeg je nu? Dat wist ik nog niet.quote:
Vout was vandaag erg mild met voute muziekquote:
Die gouwe ouwe zijn meestal wel ok.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goh.... wat zeg je nu? Dat wist ik nog niet.
En wanneer staat deze gepland?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... dat niet. Maar ik heb wel weer dingen ontdekt die ik niet wist.
Binnenkort; waarschijnlijk deze maand nog wel. Het is veel te leuk namelijkquote:
En dan veel reclame maken hè !!quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort; waarschijnlijk deze maand nog wel. Het is veel te leuk namelijk
(Ik heb diverse themashows in voorbereiding, maar deze wordt de eerste)
quote:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]we moeten de radio levend en levendig houden
Misschien valt er in overleg wel iets te regelen, als je het niet vraagt dat weet je het antwoord ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Persoonlijk vind ik de tijd van Vout op zaterdag wat ongelukkig gepland, ervoor is vroeg, erna wat laat.
Dit is al jaren zo. En nooit een probleem geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Persoonlijk vind ik de tijd van Vout op zaterdag wat ongelukkig gepland, ervoor is vroeg, erna wat laat.
In de zomer kun je sowieso niet eerder draaienquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is al jaren zo. En nooit een probleem geweest.
Is ook geen probleem maar idee.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is al jaren zo. En nooit een probleem geweest.
Mwoa.... 23:00 uur valt wel mee toch, voor een zaterdagavond? En Vout plant eigenlijk bijna altijd rond die tijd. Jammer dat er nu niks voor zat. Ik heb twee keer voor Vout gedraaid, maar had nu geen gelegenheid. Ik vind zaterdag van 19:00 - 21:00 uur best een leuk slotje om te draaien, in aanloop naar Vout.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is ook weer zo, maar we moeten het aantal luisteraars ook weer omhoog zien te krikkenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... 23:00 uur valt wel mee toch, voor een zaterdagavond? En Vout plant eigenlijk bijna altijd rond die tijd. Jammer dat er nu niks voor zat. Ik heb twee keer voor Vout gedraaid, maar had nu geen gelegenheid. Ik vind zaterdag van 19:00 - 21:00 uur best een leuk slotje om te draaien, in aanloop naar Vout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |