quote:
quote:
Dance macabre.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Onze Lieve Heer is verschenen,
in de huiskamer nog wel!
Ik wist niet dat jij een geit in huis had, laat staan onze lieve heer én een geitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat is een hond.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een geit in huis had, laat staan onze lieve heer én een geit
nee een kontquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Onze Lieve Heer is verschenen,
in de huiskamer nog wel!
Ja, dacht Jezus bij zichzelf... - Wat zou nou een goede plek zijn om weer te verschijnen voor de mensheid? Opeens weet je het: op de anus van een hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch...
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dacht Jezus bij zichzelf... - Wat zou nou een goede plek zijn om weer te verschijnen voor de mensheid? Opeens weet je het: op de anus van een hond.
Logisch...
Toch graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:00 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het draaien
![]()
en ik ik bewonder je dat je toch gedraaid hebt met zo weinig luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |