Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Tell em girl!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Pheno het volgende:
Jamai. Blijf lekker in musicals, dan heb ik geen last van je.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Onderweg naar je opa, denkend dat hij stervende is, en als je dan open doet krijg je een kurk in je oog en confettie erbij
Net nog terwijl ze allemaal gedraaid warenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
Zijn er al mensen die voor Guus gekozen hebben ? Of zit ie er voor spek en bonen bij?
Moet je het van hebben, he? Familie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
'Kan je ervan leven?'
*hele familie lacht*
Idd hahaquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef matthijst het volgende:
Nog geen dag gewerkt en nu al klagen
Datquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef matthijst het volgende:
Wen er maar vast aan. De nieuwe generatie gaat straks huilen op kantoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef matthijst het volgende:
Je zag alleen Waylon toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Zo te zien gaat er niemand draaien.
Ik denk altijd dat dat nummer is opgenomen tijdens een van haar bevallingenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook dat schreeuwlied van Anouk. huuuu
Lekker handig ja voor deze juryquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook dat schreeuwlied van Anouk. huuuu
Dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. De nieuwe generatie gaat straks huilen op kantoor.
Ohja idnerdaad, je zag Waylon al omgedraaid zitten. Ik vond haar zo angstig kijken tot het einde, vandaar.quote:
Zo... en niet zo'n beetje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. De nieuwe generatie gaat straks huilen op kantoor.
Die perst juist in drie minuten johquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat dat nummer is opgenomen tijdens een van haar bevallingen
Klinkt als een senseo onder de bevallingenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die perst juist in drie minuten joh
Perst...die koters stromen er inmiddels met he vruchtwater uit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best kans dat de rest al gedraaid was en hij op het eind alsnog. Schijn kan bedriegenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ohja idnerdaad, je zag Waylon al omgedraaid zitten. Ik vond haar zo angstig kijken tot het einde, vandaar.
euh nah de duitse versie wordt al enkele jaren (20 ofzo) niet meer gezongen in NL reclame.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ken alleen de Duiste versie van Haribo. Wat is dezen?
We kregen een stagiar. Na een week stopte hij omdat hij het niet meer zag zittenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zo... en niet zo'n beetje.
Die zitten uitgeput op kantoor door de social media verslaving en hun houding tegenover echt werken voor de kost.
Inmiddels wel ja....quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan niet, Pheno is zeventien!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nah de duitse versie wordt al enkele jaren (20 ofzo) niet meer gezongen in NL reclame.
Ik ga ook meestal naar de wc tijdens de reclame, maar had nog een toastje met zalmsalade in de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nah de duitse versie wordt al enkele jaren (20 ofzo) niet meer gezongen in NL reclame.
Al heel vaak gevierd!quote:
ja dan schiet piese er nog wel eens bij in.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ook meestal naar de wc tijdens de reclame, maar had nog een toastje met zalmsalade in de hand.
Ik had een stagiair met een negatieve leercurve, hoe meer je ging uitleggen hoe meer zij het niet meer snapte...ook zo bijzonder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kregen een stagiar. Na een week stopte hij omdat hij het niet meer zag zitten
En dat kan zomaar...quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kregen een stagiar. Na een week stopte hij omdat hij het niet meer zag zitten
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had een stagiair met een negatieve leercurve, hoe meer je ging uitleggen hoe meer zij het niet meer snapte...ook zo bijzonder.
Ik snapte er ook geen reet van. Het was niet eens dat ie koffie moest halen, dat lust ik namelijk niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En dat kan zomaar...![]()
Straks gewoon de bijstand in joh
Hahaquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had een stagiair met een negatieve leercurve, hoe meer je ging uitleggen hoe meer zij het niet meer snapte...ook zo bijzonder.
Dat is nog lang. Bij ons is er eens een nog voor de middagpauze van zijn eerste werkdag weggegaan. Niet eens een stagiair, was gewoon voor fulltime aangenomen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is nog lang. Bij ons is er eens een nog voor de middagpauze van zijn eerste werkdag weggegaan. Niet eens een stagiair, was gewoon voor fulltime aangenomen.
Het waren twee fantastische uren?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is nog lang. Bij ons is er eens een nog voor de middagpauze van zijn eerste werkdag weggegaan. Niet eens een stagiair, was gewoon voor fulltime aangenomen.
Eensquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En voor die gast net niet, zit me nog dwars
Werkte, ben er zelf inmiddels ook weg. (maar niet zo snelquote:
Jij ging het uur na de middagpauze?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werkte, ben er zelf inmiddels ook weg. (maar niet zo snel)
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werkte, ben er zelf inmiddels ook weg. (maar niet zo snel)
Zo ongeveer. Hij kwam echt na iets meer dan een uur naar buiten, zei "Nee, dit is toch niks voor mij" en stapte in zijn auto, nooit meer teruggezien.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het waren twee fantastische uren?
Wat een houding.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Hij kwam echt na iets meer dan een uur naar buiten, zei "Nee, dit is toch niks voor mij" en stapte in zijn auto, nooit meer teruggezien.
Waylon behoorde niet tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Als je beter in zingen wil worden kies je toch eigenlijk standaard voor waylon, snap niet dat je een andere keuze wil maken, maar goed.
Maar die draaide niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Als je beter in zingen wil worden kies je toch eigenlijk standaard voor waylon, snap niet dat je een andere keuze wil maken, maar goed.
Middagpauze vier jaar later.quote:
Klopt, ik hoop dat dit antwoord beter is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Waar betaalde hij zijn auto van zonder baan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Hij kwam echt na iets meer dan een uur naar buiten, zei "Nee, dit is toch niks voor mij" en stapte in zijn auto, nooit meer teruggezien.
Als ze het niet kan ook hoor. Kolere.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Greys het volgende:
Als deze blonde kan zingen haat ik haar.
Geen idee. Het is niet dat ik echt de tijd heb gehad hem goed te leren kennen ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar betaalde hij zijn auto van zonder baan?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Waylon behoorde niet tot de mogelijkheden.
Bedoelde in het algemeenquote:
Ja klopt idd... groot en breed...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is echt een 'struise' meid, dat gooit er zo 10 jaar bovenop.
Dan ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde in het algemeen
Alhoewel, ik qua persoon ali zou kiezen
Welke blonde?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Greys het volgende:
Wil je dat ik daar antwoord op geef?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Middagpauze vier jaar later.
[..]
Klopt, ik hoop dat dit antwoord beter is.
Ali lijkt me heel leuk om mee te werken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde in het algemeen
Alhoewel, ik qua persoon ali zou kiezen
hij speelt bij Utrecht en bij het NL elftal onder 21quote:
Deuzequote:Op vrijdag 4 november 2016 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke blonde?
Ik zit weer eens niet op te letten.
Precies.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet het juiste figuur voor die jurk
van die reclame dat er iemand zegt dat die andere op moet staan en dat ze dan zegt ik ben niet zwanger...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef matthijst het volgende:
Zoeen die je feliciteert met haar zwangerschap en dan een klap voor je kop krijgt.
dooie?quote:
Ja, ze kwam in beeld direct nadat ik mijn vraag stelde.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Vind haar wel dikkig op een nice manier
Ze kan het prima hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Vind haar wel dikkig op een nice manier
Die onderscheiden zich door slecht te zijn. DIt was gewoon uh, leuk voor in de badkamer.quote:
ze kan alleen de jurk niet hebbenquote:
Ze zou wel plussize model kunnen zijn.quote:
je gaat omgekeerd zitten?quote:
Die Mike was ook leuk voor in de badkamer, maar die is ook door.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die onderscheiden zich door slecht te zijn. DIt was gewoon uh, leuk voor in de badkamer.
Vind ik niet. Deze vond ik veel stabieler zingen, daarbij een wat stoerdere stemquote:
Het is te gepolijst.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De mijne. Zij is echt zwaar geschoold al, vergeleken met die andere. Het is niet mijn type
?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef matthijst het volgende:
Sodemieter op naar de Bataclan man, met die interessantdoenerij
dat moet toch niet de bedoeling zijnquote:
Normaal klinkt het wel wat vriendelijkerquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Franse stuk laat precies horen waarom ik die taal zo haat
Oh ik vind het een bekakte taal, vreselijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Normaal klinkt het wel wat vriendelijker
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Franse stuk laat precies horen waarom ik die taal zo haat
Nog 1 optredenquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Duurt het ook tot kwart voor elf?
Ik begin wat in te storten.
Dank je!quote:
jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat was ook wel een moeilijke gok zeg
dat blijkt wel ja, maar goed ook want dan gaat die Franse schreeuwerd net door.quote:
Beide gaan doorquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat blijkt wel ja, maar goed ook want dan gaat die Franse schreeuwerd net door.
ik al heel lang nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:24 schreef mootie het volgende:
Wtf, dit is dan weer een coverbandoptreden? Ik snap niks van die jury.
Daar is Duits toch voor?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Is ook het enge waar Frans goed voor is. Lekker je longen uit je lijf schreeuwen ende schelden.
En dat met nog 3 auditie weken te gaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo, ik heb m'n drie adopties gedaan.
Nou nou wat een negativiteitquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Is ook het enge waar Frans goed voor is. Lekker je longen uit je lijf schreeuwen ende schelden.
Adopties bij de voice?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo, ik heb m'n drie adopties gedaan.
Ben jij ook goed in Fransquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Mij aan Frank de Boer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef iBenny het volgende:
Op de een of andere manier doet ze me denken aan Kim de Boer
d'r kindje is ziekquote:
Spreek jij niet 5 talen of verwar ik je met iemand anders?quote:
Die glibberde op Henk-Janquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was dat die kleine donkere rasta?
Guus heeft nu ineens het op een na grootste team, mooie inhaalslag vanavond.quote:
Ik heb hem opgeschreven als kerstcadeau.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dat boek zojuist besteld. Lekker wat te doen in het weekend
Denk het wel. Ik kan me in acht talen redelijk of goed verstaanbaar maken (al telt er eentje niet echt mee, want Latijn, dus dode taal).quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spreek jij niet 5 talen of verwar ik je met iemand anders?
Welk boek?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dat boek zojuist besteld. Lekker wat te doen in het weekend
Knallend het nieuwe jaar inquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeschreven als kerstcadeau.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik kan me in acht talen redelijk of goed verstaanbaar maken (al telt er eentje niet echt mee, want Latijn, dus dode taal).
Onder de kerstboom, top 2000 erbij.quote:
Serieus acht? Ik ben al blij als ik in 4 talen een koffie kan bestellen en dan reken ik Nederlands nog mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik kan me in acht talen redelijk of goed verstaanbaar maken (al telt er eentje niet echt mee, want Latijn, dus dode taal).
Als in Nederlands, Servisch, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Grieks (oud en nieuw) en Latijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus acht? Ik ben al blij als ik in 4 talen een koffie kan bestellen en dan reken ik Nederlands nog mee.![]()
Of bedoel je acht als in: Nederlands, Vlaams, Afrikaans, Engels, Amerikaans, Australisch, Frans, en Canadees?![]()
Oeh, dat is best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in Nederlands, Servisch, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Grieks (oud en nieuw) en Latijn.
Zal toch wel, hoeveel blind auditions komen er nog?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik loop achter want honden uitgelaten maar komt er in godsnaam nog een heel goede??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |