Dat is aan Bosz. Maar dan zijn er geen verstoppetje spelende middenvelders meer. Het liefst zie ik Anita terugkomen voor de VM positie. En anders blijft Schöne daar gewoon spelen.quote:
Past heel goed in het spel dat wij willen spelen. En dat is toch net even anders dan hoe Newcastle speelt.quote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef Dven het volgende:
Anita, de onbetwiste invalkracht bij Newcastle
Laat maar gaan voor 8-10 miljoen. Gudelj weg voor 3-5 miljoen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
El Mundo Deportivo meldt zondag een overgang van Anwar El Ghazi naar AS Roma deze winter tot de mogelijkheden behoort voor de vleugelspeler. De Romeinen hebben naar verluid reeds contact opgenomen met Marc Overmars over de transfer.
Het zou goed kunnen dat El Ghazi wel oren heeft naar een transfer, het jonge talent op de vleugels ligt in de clinch met coach Peter Bosz. De Apeldoorner zette de vleugelspeler terug naar de beloften. Dit gebeurde naar aanleiding van een voorval op de training. El Ghazi kreeg te horen niet bij de wedstrijdselectie voor het duel met Excelsior te zitten, vervolgens kon hij zich niet beheersen en gedroeg de vleugelflitser zich respectloos jegens Bosz.
El Ghazi speelde tot nu toe 65 Eredivisieduels in het shirt van Ajax, daarin wist hij 20 keer te scoren en 13 assists af te leveren. De geboren Barendrechter staat nog tot medio 2019 onder contract in Amsterdam. Afgelopen zomer was er ook al interesse voor de jongeling, onder meer Valencia en SS Lazio zouden meer dan tien miljoen voor El Ghazi geboden hebben.
Wat mij betreft gewoon lekker op de eerate boot terug naar Curacao ofzo. Wat moet je anno 2016 nu nog met een Vurnon Anita? Zie je hem uberhaupt nog wel eens spelen? Echt in geen enkel opzicht nog de speler die veel te vroeg vertrokken is naar een engelse middenmoter.quote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Past heel goed in het spel dat wij willen spelen. En dat is toch net even anders dan hoe Newcastle speelt.
zo goed als nieuw, ophalen in Amsterdam, teabquote:Op zondag 6 november 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 miljoen zou ik heel knap vinden voor El Ghazi in huidige staat.
Geen idee maar is er sprake van dat hij naar Ajax komt?quote:Op zondag 6 november 2016 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon lekker op de eerate boot terug naar Curacao ofzo. Wat moet je anno 2016 nu nog met een Vurnon Anita? Zie je hem uberhaupt nog wel eens spelen? Echt in geen enkel opzicht nog de speler die veel te vroeg vertrokken is naar een engelse middenmoter.
Gelukkig is daar geen enkele aanwijzing voor.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar is er sprake van dat hij naar Ajax komt?
Laatst waren er statistieken per positie. Daaruit bleek dat Haps verschrikkelijk vaak balverlies leed.quote:Op zondag 6 november 2016 11:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax al in contact geweest met Haps? Zou hem er graag bij willen voor de linksback, dan heb je met Sink een prima wissel voor linksbuiten.
Vooral met zichzelf krijg ik de indruk, ga maar lekker weg danquote:Op zondag 6 november 2016 10:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het zou goed kunnen dat El Ghazi wel oren heeft naar een transfer, het jonge talent op de vleugels ligt in de clinch met coach Peter Bosz.
Die dacht inmiddels bij Real te voetballen natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vooral met zichzelf krijg ik de indruk, ga maar lekker weg dan
Wel handig dat die gasten met een mentaliteit van niks nu vanzelf afvallenquote:Op zondag 6 november 2016 11:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die dacht inmiddels bij Real te voetballen natuurlijk.
Dan heb ik liever dat je er een echt goede buitenspeler voor terughaalt, aangezien Sinkgraven zich nu gericht heeft op de linksbackpositie en het daar prima doet. Laat hem zich daar maar ontwikkelen.quote:Op zondag 6 november 2016 11:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax al in contact geweest met Haps? Zou hem er graag bij willen voor de linksback, dan heb je met Sink een prima wissel voor linksbuiten.
Ajax mag wel vaker met zo'n brede selectie gaan werkenquote:Op zondag 6 november 2016 11:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel handig dat die gasten met een mentaliteit van niks nu vanzelf afvallen
Ik vind Sinkgraven behoorlijk veel fouten maken op zijn nieuwe positie en is vooral tegen sterkere tegenstanders vaak de zwakke schakel. Voor een omgeturnde linksbuiten speelt hij naar behoren, maar ik zie liever iemand die verdedigend wat meer zij mannetje staat.quote:Op zondag 6 november 2016 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je er een echt goede buitenspeler voor terughaalt, aangezien Sinkgraven zich nu gericht heeft op de linksbackpositie en het daar prima doet. Laat hem zich daar maar ontwikkelen.
Younes op linksbuiten heeft geen zin meer. Gaat nooit eens diep, altijd maar naar binnen nooit eens buitenom.
Waanzinnig talent, je merkte het ook wel meteen toen hij (en Ziyech ook trouwens) gewisseld warenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |