quote:Op donderdag 10 november 2016 10:38 schreef FINONAF het volgende:
En weer een vervroegde aflossing (17 termijnen; 31 termijnen waren al eerder betaald.) ontvangen bij GVE, de 5e alweer.Overigens hier (nog) geen bericht van GVE over ontvangen.
Gefeliciteerd! Blijft altijd een leuke meevaller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
			
			
			
			Zit de professor ook in dit project? Een van de acht? .......Goh jammerquote:Op donderdag 10 november 2016 11:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Blijft altijd een leuke meevaller.
			
			
			
			
			
			
			
			Bij allebei geen cijfers van dit jaar......quote:Op donderdag 10 november 2016 11:56 schreef FINONAF het volgende:
Weer twee nieuwe projecten bij Funding Circle een A en een C.
			
			
			
			Jawel hoor, bij de een t/m 30/06 en bij de ander t/m 30/09.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:32 schreef mvloenh het volgende:
[..]
Bij allebei geen cijfers van dit jaar......
			
			
			
			
			
			
			
			Sorry, bedoel geen balansoverzichtquote:Op donderdag 10 november 2016 12:36 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij de een t/m 30/06 en bij de ander t/m 30/09.
Die autohandel vind ik ook lastig, waarom moet je zoveel lenen als je toch een goede winst maakt ?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:36 schreef ITrade het volgende:
De Houtspuiterij heeft bijna geen winst in 2016 en weinig eigen vermogen in 2015, die laat ik gaan.
De Taxateur had in 2015 een flink eigen vermogen en in 16 ook een goeie winst. Maar ik vind het risico hier lastig in te schatten. Hoop dat iemand hier veel kennis heeft van auto handel.
			
			
			
			De cashflow gaat allemaal weer in de voorraad zitten.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:37 schreef mvloenh het volgende:
[..]
Sorry, bedoel geen balansoverzicht
[..]
Die autohandel vind ik ook lastig, waarom moet je zoveel lenen als je toch een goede winst maakt ?
			
			
			
			Ziet er wel aardig uit op het eerste gezicht? Aardige omzetgroei in 2016 en waarschijnlijk ook een bescheiden groei van de winst. Eigen vermogen is wel laag.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:19 schreef bleyenburg het volgende:
En nog een nieuwe op FNC
Een nieuwe auto voor een koffie (etc.) leverancier.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Pak ik ook niet mee, 14 personeelsleden op een omzet van 8 ton? Personeelskosten 300.000, dat kan niet.. (tenzij niet 14 FTE)quote:Op donderdag 10 november 2016 14:28 schreef BillieCF het volgende:
Houtspuiterij op FNC pak ik wel mee: is genomineerd voor FD Gazellen 2016. Niet dat dat wat zegt, maar durf het wel te proberen.
			
			
			
			"Jaarlijks worden er ongeveer 1500 auto’s getaxeerd waarvan 90% direct bij de dealers terecht komt."quote:Op donderdag 10 november 2016 14:24 schreef impact9 het volgende:
Autoboer @ FC, ik kom met zijn huidige voorraad (website) nog niet in de buurt van de hoogte van zijn vlottende activa.
Ik zie 1.054k aan VA. Hier zie ik voorraad (circa 350k volgens website?) onder en debiteuren en kas/liquide. Een hele hoge debiteurenstand lijkt mij onwaarschijnlijk..
Ben benieuwd waar de VA uit bestaat.
Bij FC geven ze helaas altijd weinig informatie, hier kan ik mijn beslissing niet op maken
			
			
			
			Die 14 personen verdienen in ieder geval ver onder modaal, gezien de personeelskosten. Op hun FB pagina zie ik dat er ook nog een zusterbedrijf is; misschien worden die medewerkers erbij geteld(?)quote:Op donderdag 10 november 2016 14:30 schreef impact9 het volgende:
[..]
Pak ik ook niet mee, 14 personeelsleden op een omzet van 8 ton? Personeelskosten 300.000, dat kan niet.. (tenzij niet 14 FTE)
Daarbij bestaat de BV sinds eind 2015, cijfers van 2014 en 2015 zijn bekend?
Jaarrekening tevens niet gedeponeerd bij KvK
			
			
			
			Volgens mij heeft ie al veel te veel auto's op het plein staan. En dat hij daardoor zo krap zit. Hij moet er eerst maar eens wat verkopen voordat hij nu weer een ton in nieuwe voorraad steekt.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
"Jaarlijks worden er ongeveer 1500 auto’s getaxeerd waarvan 90% direct bij de dealers terecht komt."
Ik denk dat een groot gedeelte nooit op hun eigen website komt?
Zo te zien is de eigen verkoop niet hun kern, deze willen ze nu wel uitbreiden.
			
			
			
			Auto's die alleen maar getaxeerd worden voor derden zijn toch niet relevant voor zijn eigen balans?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
"Jaarlijks worden er ongeveer 1500 auto’s getaxeerd waarvan 90% direct bij de dealers terecht komt."
Ik denk dat een groot gedeelte nooit op hun eigen website komt?
Zo te zien is de eigen verkoop niet hun kern, deze willen ze nu wel uitbreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |