Ik ga toch maar voor het schakelkanaaltje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:32 schreef skysherrif het volgende:
wel jammer, ik verwacht eigenlijk een mooie wedstrijd vanavond bij sparta heerenveen
Ben ook wel benieuwd naar die Bay eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wissels: Van Bladeren, Savastano, Bay, Van de Beek, Zeefuik, Bergsma, Dekker
Zijn herstel duurde gewoon langer dan geplanned, Overmars zal wel geluisterd hebben naar de medische staf daarvoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:37 schreef S0nic het volgende:
Het is dat Onana het zo goed doet, maar het blijft toch ongelooflijk dat we een keeper huren die een half jaar nodig heeft om weer fit te worden
Mag toch wel wat verbeteren qua positionering op het middenveld, vooral meneer Klaassen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Defensief ook een prima wedstrijd, trouwens. Die instorting was qua kansgrootte niet eens heel mega.
Alleen Klaassen imo. Verder zwakke links van Veltman.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag toch wel wat verbeteren qua positionering op het middenveld, vooral meneer Klaassen.
Tja gisteren vielen die tegengoals voor mijn gevoel vooral omdat ze niet meer zo scherp waren omdat ze dachten er al te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Klaassen imo. Verder zwakke links van Veltman.
Defensief gaat het wel steeds beter vooruit. De inzinkingen komen steeds later tevoorschijn. Eerst was het al na een helft leeg en nu valt dat steeds meer mee. Goed teken.
Alleen woensdag nog een oefenwedstrijd en dan anderhalve week rust voor het veld voor AJA-NEC // AJA-PAN.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ze spelen in de Arena, wat een aanslag op het veld.
Als dat maar goed gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen woensdag nog een oefenwedstrijd en dan anderhalve week rust voor het veld voor AJA-NEC // AJA-PAN.
De laatste passmap die ik zag waarbij U-passing de norm was, was bij Standard thuis. Sinds ADO-uit is dat echt bizar veranderd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja gisteren vielen die tegengoals voor mijn gevoel vooral omdat ze niet meer zo scherp waren omdat ze dachten er al te zijn.
En Veltman is gewoon middelmaat.
Met een middenveld spelen, wat een genot is dat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste passmap die ik zag waarbij U-passing de norm was, was bij Standard thuis. Sinds ADO-uit is dat echt bizar veranderd.
Klaassen says no.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een middenveld spelen, wat een genot is dat.
Speelt wel minder diep nu gelukkig, maar moet sowieso zijn draai nog zien te vinden. Als je die rechterkant sowieso bekijkt is het maar matig, Traoré wordt maar zelden goed aangespeeld. Alleen eens door Ziyech en dan is het wel meteen gevaarlijk.quote:
Traoré verdedigt wel vaak ver mee terug.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt wel minder diep nu gelukkig, maar moet sowieso zijn draai nog zien te vinden. Als je die rechterkant sowieso bekijkt is het maar matig, Traoré wordt maar zelden goed aangespeeld. Alleen eens door Ziyech en dan is het wel meteen gevaarlijk.
Had om eerlijk te zijn gisteren toch paar keer mooi de bal terug veroverd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré verdedigt wel vaak ver mee terug.
Dat valt mij ook op ja, maar heb liever dat hij vaak in stelling wordt gebracht rond de zestien ipv ergens aan de zijlijn waar hij alleen terug kan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré verdedigt wel vaak ver mee terug.
Het probleem was wel dat hij vaak weinig afspeelmogelijkheden had omdat iedereen al snel diep ging, dus liep hij in een fuik van ruimte in en ging het meteen mis met de pass.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had om eerlijk te zijn gisteren toch paar keer mooi de bal terug veroverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |