SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Prima wedstrijd, maar die wissel van Ziyech sloeg nergens op.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Voor een keer vond ik dat tijdrekken wel lachen. Gebeurd normaal gesproken altijd andersom.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Als je hem eruit haalt is direct al het voetbal eruit. Die man is zo belangrijk voor het positiespel.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:55 schreef Sir.Myph het volgende:
Prima wedstrijd, maar die wissel van Ziyech sloeg nergens op.![]()
Ook wel leuk dat Younes van 1.35m dat dan gaat doen.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:56 schreef Komakie het volgende:
Voor een keer vond ik dat tijdrekken wel lachen. Gebeurd normaal gesproken altijd andersom.![]()
3-0 voor, dit weekend az. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:55 schreef Sir.Myph het volgende:
Prima wedstrijd, maar die wissel van Ziyech sloeg nergens op.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wat was Klaassen debielerig aan het doen met zijn gezuig en tijdrekken dan? Past hem helemaal niet.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Veltman werkt inmiddels op je lachspieren, dat is niet eens triest meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
En wanneer gaan godsamme Younes en Veltman er nou een keer uit.![]()
Liever Traore eruit.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
En wanneer gaan godsamme Younes en Veltman er nou een keer uit.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De as van Sanchez - Ziyech - Dolberg deed het weer vandaag.
Genieten met dat soort jongens.wooblabalurg![]()
Veltman bankie en Youness eruit voor Cerny.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Veltman
Niks goed gedaan vandaag volgens mijBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Die vind ik toch echt stukken minder dramatisch dan Younes.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bosz wisselt Ziyech wel vaker. Telkens deksel op de neus (tegen Celta en Feyenoord onnodig verloren).quote:Op donderdag 3 november 2016 22:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je hem eruit haalt is direct al het voetbal eruit. Die man is zo belangrijk voor het positiespel.
Net zo koppig als De Boer![]()
![]()
Ik vond Klaassen weer matig.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eens met Gijp. Ziyech heerst op het middenveld.Oh.![]()
Dat kun je nog enigszins verantwoorden als je een Nouri erin zet, maar Gudelj.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bosz wisselt Ziyech wel vaker. Telkens deksel op de neus (tegen Celta en Feyenoord onnodig verloren).
Net zo koppig als De Boer![]()
![]()
Veltman was nog slechter.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen weer matig.![]()
Nou ja, het leek meer een voorzorgsmaatregel. Dolberg idem. Maar als je in zo'n wedstrijd Veltman en Younes ziet, dan heeft het inbrengen van een Cerny en Tete toch meer prioriteit. Die anderen kunnen nog wel 10-15 minuten met de handrem erop spelen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bosz wisselt Ziyech wel vaker. Telkens deksel op de neus (tegen Celta en Feyenoord onnodig verloren).
Net zo koppig als De BoerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Traore en Younes bakte er ook weinig van. Zet 2 goede buitenspelers met een voorzet neer, en Dolberg maakt er 30 dit seizoen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Foutjes van Veltman en Riedewald.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom nou weer zo onnodig in de problemen gekomen
Plus baas Ziyech was er niet meer.wooblabalurg![]()
Even de transferwaarde van Nouri en Cerny verdubbelen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
De laatste twee Europese potjes met Jong Ajax spelenwooblabalurg![]()
Weer Gudelj. Best wel treurig als dat je back up is.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kun je nog enigszins verantwoorden als je een Nouri erin zet, maar Gudelj.
wooblabalurg![]()
Bazoer en Tete even wat speelminuten geven.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Even de transferwaarde van Nouri en Cerny verdubbelen.Oh.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Traore en Younes bakte er ook weinig van. Zet 2 goede buitenspelers met een voorzet neer, en Dolberg maakt er 30 dit seizoen.![]()
Die heb ik al opgegeven. Alleen Cerny en Nouri hebben nog toekomst.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Tete even wat speelminuten geven.
wooblabalurg![]()
Vet treurig voor zo'n Dolberg dat hij met zulke sneue vleugelspelers moet opereren.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Traore en Younes bakte er ook weinig van. Zet 2 goede buitenspelers met een voorzet neer, en Dolberg maakt er 30 dit seizoen.
En dan alsnog goed spelen, klasse hoor.wooblabalurg![]()
Gudelj voor Klaassen maakt minder uit, maar voor Ziyech man man man.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weer Gudelj. Best wel treurig als dat je back up is.![]()
Donny wil ik ook wel zien dan. En Cassierraquote:Op donderdag 3 november 2016 23:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die heb ik al opgegeven. Alleen Cerny en Nouri hebben nog toekomst.
Oh.![]()
Of zet Traore op links en Younes op rechts, want dit kan niet blijven doorgaan zo. Alles is zooo voorspelbaar met die 2quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gudelj gewoon niet meer doen. Zoveel alternatieven.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gudelj voor Klaassen maakt minder uit, maar voor Ziyech man man man.
wooblabalurg![]()
Kan echt niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is pure middelmaat natuurlijk. Die mag van mij zo snel mogelijk uit de basis.![]()
Zou idd wel leuk zijn als Donny ook eens mag.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donny wil ik ook wel zien dan. En Cassierra
Cassierra vind ik nog wel een beetje mat. Mag wel wat meer pit in.wooblabalurg![]()
Ik ben alleen bang dat niemand hem wil hebben. Hopelijk wil hij zelf de stap maken net als Klaassen, mis je niks aan die "cultuurbewakers". Heb liever dat hij zijn man bewaakt.quote:Oh.![]()
Mag hopen dat ze dit goed analyseren en ontdekken dat Gudelj gewoon heel middenveld uit balans brengt![]()
Daarom mag hij wel eens in de basis starten, kan je Dolberg ook mooi rust gunnen. Sowieso thuis van Panathinaikos winnen en groepswinst is sowieso zekerquote:Op donderdag 3 november 2016 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou idd wel leuk zijn als Donny ook eens mag.
Cassierra vind ik nog wel een beetje mat. Mag wel wat meer pit in.
Oh.![]()
Dat zal Bosz wel weten, maar die hoopt dat hij verkocht wordt. Of dat Klaassen en Bazoer dan weggaan, zodat Gudelj als rechtshalf gaat spelen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag hopen dat ze dit goed analyseren en ontdekken dat Gudelj gewoon heel middenveld uit balans brengtOh.![]()
niet meer op rechtsback iig.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is pure middelmaat natuurlijk. Die mag van mij zo snel mogelijk uit de basis.![]()
Hij zette Bazoer erinquote:Op donderdag 3 november 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kun je nog enigszins verantwoorden als je een Nouri erin zet, maar Gudelj.![]()
![]()
Als zelfs fucking Standard wint van Panathinaikos met 0-3, gaan we er thuis ook van winnen. Groepswinstgenot here we come.![]()
Het weekend erna moeten we tegen Heerenveen volgens mij, dus lekker spelers rust geven.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Als zelfs fucking Standard wint van Panathinaikos met 0-3, gaan we er thuis ook van winnen. Groepswinstgenot here we come.Oh.![]()
Nee gewoon door gaan zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het weekend erna moeten we tegen Heerenveen volgens mij, dus lekker spelers rust geven.![]()
Juist mooi moment om de bankspelers speeltijd te gunnen.quote:
Zijn toch niet minder dan wat er nu staat op veel plekkenOh.![]()
Totaal andere spelers wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd hé. Ziyech is gewoon nu al beter dan Eriksen was bij Ajax.Oh.![]()
Gewoon ervoor zorgen dat we groepswinst binnen hebben en dan kan je de boel laten waaien tegen Standard.![]()
Dat is waar, en van zijn opvolger kunnen we ook gaan genietenquote:Op donderdag 3 november 2016 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik genoten heb van een middenvelder bij Ajax in ieder geval.
Oh.![]()
Bazoer was eerste periode ook puur genot.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik genoten heb van een middenvelder bij Ajax in ieder geval.![]()
Panathinaikos zal het ook wel opgegeven hebben lijken me, dus met een B-team moet dat prima kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon ervoor zorgen dat we groepswinst binnen hebben en dan kan je de boel laten waaien tegen Standard.Oh.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2016 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd hé. Ziyech is gewoon nu al beter dan Eriksen was bij Ajax.![]()
![]()
Ik geniet ook wel van Schöne op zes.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik genoten heb van een middenvelder bij Ajax in ieder geval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ga eens weg met je B-team, joh.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Panathinaikos zal het ook wel opgegeven hebben lijken me, dus met een B-team moet dat prima kunnen.![]()
Boerquote:Op donderdag 3 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je B-team, joh.
Tete-De Ligt-Riedewald-Dijks
van de Beek-Bazoer-Nouri
Cerny-Cassierra-Younes
Moet prima kunnen met dit elftal, is toch mooi man.Oh.![]()
Veltman, Younes, Klaassen en Traore kun je prima rust geven.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je B-team, joh.![]()
![]()
Voor de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman, Younes, Klaassen en Traore kun je prima rust geven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ziyech gaat ook veel beter worden. Echte wereldklasse.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd hé. Ziyech is gewoon nu al beter dan Eriksen was bij Ajax.![]()
Als Traoré vaker zulke acties maakt als vanavond mag hij blijven staan, maar ik weet nu alweer dat ik me zondag kapot ga ergeren aan hem.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor de rest van het seizoen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: