hij zit mobielquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier moet je zijn: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Okéquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:39 schreef Frozen_Glitterpen het volgende:
Die kan ik niet openen op de mobiele versie, morgen ff fixen op m'n pc.
slaap zachtquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en anderssoortige creaturen: weltrusten
Thanks aan de dj's
ik neem niet veel ruimte inquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OoitMaar ik heb hier geen microfoon en zo. En een heel kleine computerkamer.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks aan de dj's
latersquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks aan de dj's
thema? dat deed ik vroegerquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig is de muziek minder slaapverwekkend dan het thema.
Je draaide toch een paar 'slaap'-liedjes? Sandman, etc.quote:
de duitsers mogen de komende 100 jaar hun mondje dicht houdenquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:58 schreef Frozen_Glitterpen het volgende:
Het is vandaag ddd
Duitse
Dronken
Avond
Ik heb maar een deel gehoord, maar het klonk alsof ze het heel gezellig haddenquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:30 schreef Karzai het volgende:
het was grappig de beste show die ik dit jaar heb gehoord op radio49
jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
Glitterpen, bedankt.![]()
Ik denk dat Tailfox doordraait totdat hij erbij neervalt.
Zie nu pas dat het 2 uur is;pquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
Normale mensen gaan op een gegeven moment een keer slapen, Tailfox
Ik heb geen richting; wel nog een verzoekje cq. luistertip, cq. catchy nieuw nummer.quote:
yessquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het aantal luisteraars is verdubbeld!
send meeeequote:Op zaterdag 5 november 2016 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen richting; wel nog een verzoekje cq. luistertip, cq. catchy nieuw nummer.
Zo'n liedje waarvan ik niet weet of ik het irritant of geniaal moet vinden. Zo'n liedje dat zomaar eens een grote hit zou kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |