quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag mij af of ze überhaupt borsten heeft.
Hierom dus.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
oorde ik Braad nou net 'naar de K....' zeggen? Dan mag hij zichzelf ook wel uit de streams verwijderen.
Dat hoorde ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus.
Maar ik vind er geen klap aan vandaag, dus doei
Hoorde ik Braad nou net 'naar de K....' zeggen? Dan mag hij zichzelf ook wel uit de streams verwijderen.
Nee, ik bedoelde meer dat ze een beetje op een minderjarig jongetje lijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus.
Hoorde ik Braad nou net 'naar de K....' zeggen? Dan mag hij zichzelf ook wel uit de streams verwijderen.
Je moet ook gewoon alleen op vrijdagavond kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de streams. Vond het eerst wel leuk maar elke dag weer een paar uur die livestream aan vind ik op een gegeven moment echt niet boeiend meer om te volgen. Was imo beter geweest als je dat gewoon (zoals je je eerst ook voorhield) een keer per week doet.
10 minuten vind ik echt te lang hoor, daar skip ik ook gewoon doorheenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:52 schreef sneakydesert het volgende:
En wat langere vlogs, tien minuten of zo.
Ja maar dan mis je dus alsnog de petjesruzie enzoquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon alleen op vrijdagavond kijken
Petjes komen niet meer terug FeelsBadManquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je dus alsnog de petjesruzie enzo
Die minuut is ook zo snel voorbij als ik op het toilet zit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
10 minuten vind ik echt te lang hoor, daar skip ik ook gewoon doorheen
I knowquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Petjes komen niet meer terug FeelsBadMan
bohh, zou intunen dan wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wel of hij "I am a forsenboy" kan spelen, dat zou kwaliteit zijn.
Hij speelt het gewoon op gehoorquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
bohh, zou intunen dan wel.
Ga nu alleen weg dus beter bewaart hij dat voor de volgende keer
Dit ook. Doe het als je iets te melden hebt, anders rent iedereen weg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de streams. Vond het eerst wel leuk maar elke dag weer een paar uur die livestream aan vind ik op een gegeven moment echt niet boeiend meer om te volgen. Was imo beter geweest als je dat gewoon (zoals je je eerst ook voorhield) een keer per week doet.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus.
quote:
Dat typte iemand in de stream en ik herhaalde dat, je zal mij niet snel betrappen op het gebruik van dat woord en dacht er ook eigenlijk helemaal niet bij na toen ik die opmerking las..quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat typte iemand in de stream en ik herhaalde dat, je zal mij niet snel betrappen op het gebruik van dat woord en dacht er ook eigenlijk helemaal niet bij na toen ik die opmerking las..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |