abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166643369
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:43 schreef deadly_kiss het volgende:
Heeft ie ze weggegooid :')
Ach... Het is een lief ventje. :')
pi_166643677
Ik probeer hier zoveel mogelijk mee te lezen. En wilde even een dikke :* aan iedereen geven!

Hier gaat het eigenlijk wel goed, we worden nogal afgeleid door andere perikelen (huis stond een paar uur te koop en is al verkocht en wij hebben nog geen ander huis, werk stress etc). Dus mijn schatje is er eigenlijk niet zo erg mee bezig. Behalve dan dat ze smoesjes aan het verzinnen is waarom ze woensdag op een bruiloft en zaterdag op een housewarming niet gaat drinken. :D
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 09:31:13 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166644167
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:13 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand blij maken met een dode mus... Ik kan dat :|W Sorry....
Haha heerlijke druif is het ook _O- ik ga zo eens in het ziekenhuis vragen wat het beleid hier is met de kutbollen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 14 november 2016 @ 09:33:39 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166644194
mja.. als er nog andere dames bolletjes over hebben hoor ik het graag..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 09:53:40 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166644362
Nou groei valt weer tegen -O- rechts is nu 9mm, links is helemaal niet gegroeid... nu bloed prikken en dan hoor ik vanmiddag of de dosis omhoog gaat, lijkt me nu toch wel.

Vergeten te vragen naar de utrogestan, zal het binnenkort eens vragen. Net als de volle blaas, ook weer vergeten :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 14 november 2016 @ 10:20:44 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166644759
herkenbaar majo.. ik heb deze keer iedere echo een vraag die ik wil stellen ,maar get komt er steeds niet van.. dan sta ik buiten en denk ik :"kak! weer vergeten te vragen!"
  maandag 14 november 2016 @ 10:51:50 #157
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_166645151
Hebben jullie geen telefonisch spreekuur waar jullie kunnen bellen voor zulke vragen? Mij gebeurde dit namelijk ook altijd :')

Sterkte vandaag MaJo :*
  maandag 14 november 2016 @ 10:54:59 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166645194
ohja.. maar mijn vraag is zo miniem dat ik daar de artsen tijdens zo'n spreekuur niet voor wil storen..
bovendien is dat spreekuur altijd zo druk dat het sowieso niet makkelijk is om er door heen te komen..
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 18:40:01 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166653722
Eens met barrel :Y het zijn van die tussendoor vraagjes.

Thanks stroop :* het was erg heftig maar ook heel mooi. Fijn om te merken dat we zo'n sterke band hebben als vriendengroep.

Ziekenhuis stond op mijn VoiceMail en zoals verwacht gaat de dosis omhoog. Naar 87,5, zo'n lekkere onhandige dosis :') vrijdag weer echo.
pi_166664959
Majo :*

Ik mag deze week weer beginnen met Clomid ^O^. Ik ben erg blij dat er weer iets gaat gebeuren, dat stilstaan en afwachten is ook niks.

Waarvoor zijn die kutpillen trouwens? Ik heb ze nooit gehad bij de IUI. Alleen 2 prikken pregnyl.
pi_166664999
Fijn MaJo dat het afscheid mooi was. :*

Goede groep hebben jullie. Waarschijnlijk hetzelfde als de sfeer op jullie bruiloft. O+
pi_166665664
MaJo :*
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 22:52:40 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166682687
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 09:58 schreef Gala6183 het volgende:
Majo :*

Ik mag deze week weer beginnen met Clomid ^O^. Ik ben erg blij dat er weer iets gaat gebeuren, dat stilstaan en afwachten is ook niks.

Waarvoor zijn die kutpillen trouwens? Ik heb ze nooit gehad bij de IUI. Alleen 2 prikken pregnyl.
Wat fijn dat je weer aan de clomid mag! Helemaal niks doen is inderdaad helemaal frustrerend :X

Volgens mij geven ze die kutbollen alleen bij ivf/icsi, de meiden hier die IUI doen krijgen ze allemaal niet volgens mij. Hilz heeft ze ook via cygne gekregen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:00 schreef Cygne het volgende:
Fijn MaJo dat het afscheid mooi was. :*

Goede groep hebben jullie. Waarschijnlijk hetzelfde als de sfeer op jullie bruiloft. O+
Wel vergelijkbaar ja :Y Alleen dan wat verdrietiger ;) Maar ook "gezellig" gehad daarna, samen wat eten. Dan komt de spanning er ook even uit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:38 schreef exode het volgende:
MaJo :*
pi_166691905
Het afscheid klinkt mooi, MaJo. Wel een heftige week die jullie achter de rug hebben. Het relativeert wel enorm he?

Over die kutbollen: dat zijn toch progesteronpillen? Er is toch helemaal geen noodzaak om die te gebruiken, behalve dan wanneer de innestelingsfase niet goed gaat (als je bijvoorbeeld te snel weer ongesteld wordt)? Bij mij is de laatste keer mijn progesteron gemeten en die was hoog genoeg. Bovendien werd ik netjes na 13 dagen ongesteld. Ik zie daarom niet echt het nut in van via-via kutbollen regelen ;) Waarom denken jullie dat je dat nodig hebt, MaJo en Barreltje?

Hopelijk werkt de hogere dosis beter MaJo!

De vorige keer (maandag) waren mijn eiblaasjes weer niets gegroeid. Maar ik voel de laatste dagen allerlei steken in dat gebied, dus ik heb de hoop dat ze morgen wel groter blijken te zijn.

Ik heb ook eens op tafel gegooid dat ik het wat lastig vind dat het traject nog zo vaag is. We hebben nu besproken dat er (mits de zaadkwaliteit boven de 0,5 miljoen blijft) 6 IUI pogingen gedaan worden, en we daarna verder kijken. Er kan dan alsnog besloten worden voor meer IUI pogingen. De verpleegkundige zei treffend dat we nog nooit een echte kans hadden gehad voordat we met IUI begonnen aangezien mijn cyclus zo lang duurde. Bij normale stellen is 80% binnen een jaar zwanger, dus ze willen ons nu ook vrij veel kansen met IUI geven. Het gesprek was echt een opluchting voor me. Ik had steeds in mijn hoofd dat we misschien na deze poging al wel over zouden moeten op ICSI, en daar ben ik mentaal nog helemaal niet aan toe. Ik vind het dus erg fijn dat we gewoon nog een tijd IUI kunnen proberen.
pi_166692527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef BobbyMcGee het volgende:

Over die kutbollen: dat zijn toch progesteronpillen? Er is toch helemaal geen noodzaak om die te gebruiken, behalve dan wanneer de innestelingsfase niet goed gaat (als je bijvoorbeeld te snel weer ongesteld wordt)? Bij mij is de laatste keer mijn progesteron gemeten en die was hoog genoeg. Bovendien werd ik netjes na 13 dagen ongesteld. Ik zie daarom niet echt het nut in van via-via kutbollen regelen ;) Waarom denken jullie dat je dat nodig hebt, MaJo en Barreltje?
Ik moest om (tevergeefs ;( ) een miskraam te voorkomen zelf progesteron spuiten. Had denk ik liever die pillen gehad.
pi_166692733
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:24 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Ik moest om (tevergeefs ;( ) een miskraam te voorkomen zelf progesteron spuiten. Had denk ik liever die pillen gehad.
Was dat het geval omdat je wel bloedingen had? Of is er een andere reden om aan te nemen dat je een grotere kans op een miskraam hebt/had?
pi_166692808
quote:

Ik prik na een tp nog 3x gedurende twee weken pregnyl. Dat moet zorgen dat je lichaam zo lang mogelijk in de pre-menstruatiefase blijft en het teruggeplaatste vruchtje dus zo goed mogelijk de kans krijgt om in te nestelen. Maar er werd hier een poosje geleden ook al 's besproken dat het beleid per zkh wat verschilt hierin.
Having said that: ik zou zelf geloof ik niet van het met 'mijn' artsen afgesproken beleid afwijken, elke totaalbehandeling is als het goed is goed afgestemd. Maar wie weet ben ik wel te gedwee daarin :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_166693621
Mijn ziekenhuis geeft standaard bij icsi/ivf die bollen. Ik heb toen zelf gevraagd om pregnyl.

Bij hilz snap ik eigenlijk niet waarom ze geen utrogestan kreeg met zo'n korte cyclus.

Eresh kreeg ze bij haar ziekenhuis weer wel met iui.

@MaJo dat bedoelde ik inderdaad. :*
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 15:34:01 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166693698
quote:
Het afscheid klinkt mooi, MaJo. Wel een heftige week die jullie achter de rug hebben. Het relativeert wel enorm he?

Hopelijk werkt de hogere dosis beter MaJo!

De vorige keer (maandag) waren mijn eiblaasjes weer niets gegroeid. Maar ik voel de laatste dagen allerlei steken in dat gebied, dus ik heb de hoop dat ze morgen wel groter blijken te zijn.

Ik heb ook eens op tafel gegooid dat ik het wat lastig vind dat het traject nog zo vaag is. We hebben nu besproken dat er (mits de zaadkwaliteit boven de 0,5 miljoen blijft) 6 IUI pogingen gedaan worden, en we daarna verder kijken. Er kan dan alsnog besloten worden voor meer IUI pogingen. De verpleegkundige zei treffend dat we nog nooit een echte kans hadden gehad voordat we met IUI begonnen aangezien mijn cyclus zo lang duurde. Bij normale stellen is 80% binnen een jaar zwanger, dus ze willen ons nu ook vrij veel kansen met IUI geven. Het gesprek was echt een opluchting voor me. Ik had steeds in mijn hoofd dat we misschien na deze poging al wel over zouden moeten op ICSI, en daar ben ik mentaal nog helemaal niet aan toe. Ik vind het dus erg fijn dat we gewoon nog een tijd IUI kunnen proberen.
Utrogestan zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies dik blijft, hierdoor wordt de kans groter dat je lichaam het beter oppakt.

Juf ik was sowieso van plan om het voor te leggen aan de artsen, zou niet zomaar iets gaan gebruiken zonder overleg :)
pi_166693778
Overigens zou ik zelf niet op eigen houtje pregnyl durven te gebruiken ivm t risico op overstimulatie. Met utrogestan zou ik daar minder bang voor zijn.

Maaj, ik denk dat jouw zkh best wel open staat voor eigen input. Ik heb tijdens mijn eigen traject bestvwat zelf mogen bepalen, binnen de grenzen natuurlijk.
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 17:06:49 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166695684
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:38 schreef Cygne het volgende:
Overigens zou ik zelf niet op eigen houtje pregnyl durven te gebruiken ivm t risico op overstimulatie. Met utrogestan zou ik daar minder bang voor zijn.

Maaj, ik denk dat jouw zkh best wel open staat voor eigen input. Ik heb tijdens mijn eigen traject bestvwat zelf mogen bepalen, binnen de grenzen natuurlijk.
Ik ga het vrijdag vragen :Y

Ik heb weer veel bloedverlies, begin er een beetje moe van te worden :X
pi_166695757
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ga het vrijdag vragen :Y

Ik heb weer veel bloedverlies, begin er een beetje moe van te worden :X
:*
  woensdag 16 november 2016 @ 17:44:56 #173
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_166696432
Balen, MaJo.. Het houd maar niet op daar hè :{

Fijn dat je dat af hebt kunnen spreken, Bobby! Kun je nu "rustig" concentreren op deze poging, zonder de druk van ICSI! ^O^
pi_166696624
Ze weigerden idd de Utro pillen te geven. 'We zien er het nut niet van in' en 'je cyclus is helemaal niet kort' 22 tot 24 dagen is nou niet heel erg lang vind ik. En daarnaast, baad het niet dan schaad het niet. Ik heb wel echt het idee dat dat het zetje is geweest wat het heeft doen lukken deze keer.
pi_166698426
Bij mij weigerden ze ook utrogestan te geven en de clomid zette niet echt zoden aan de dijk wat betreft verlenging van mijn LF (destijds 9 dagen). Gelukkig bleef 1 ronde wel een bevrucht eitje kleven. Progestron was steeds 20/21 een week na ovuleren.

Nu is mijn LF 7 dagen en ander ziekenhuis. Ben benieuwd wat hier het beleid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')