Haha heerlijke druif is het ookquote:Op maandag 14 november 2016 07:13 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand blij maken met een dode mus... Ik kan datSorry....
Wat fijn dat je weer aan de clomid mag! Helemaal niks doen is inderdaad helemaal frustrerendquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:58 schreef Gala6183 het volgende:
Majo![]()
Ik mag deze week weer beginnen met Clomid. Ik ben erg blij dat er weer iets gaat gebeuren, dat stilstaan en afwachten is ook niks.
Waarvoor zijn die kutpillen trouwens? Ik heb ze nooit gehad bij de IUI. Alleen 2 prikken pregnyl.
Wel vergelijkbaar jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:00 schreef Cygne het volgende:
Fijn MaJo dat het afscheid mooi was.![]()
Goede groep hebben jullie. Waarschijnlijk hetzelfde als de sfeer op jullie bruiloft.
Thanksquote:
Ik moest om (tevergeefsquote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef BobbyMcGee het volgende:
Over die kutbollen: dat zijn toch progesteronpillen? Er is toch helemaal geen noodzaak om die te gebruiken, behalve dan wanneer de innestelingsfase niet goed gaat (als je bijvoorbeeld te snel weer ongesteld wordt)? Bij mij is de laatste keer mijn progesteron gemeten en die was hoog genoeg. Bovendien werd ik netjes na 13 dagen ongesteld. Ik zie daarom niet echt het nut in van via-via kutbollen regelenWaarom denken jullie dat je dat nodig hebt, MaJo en Barreltje?
Was dat het geval omdat je wel bloedingen had? Of is er een andere reden om aan te nemen dat je een grotere kans op een miskraam hebt/had?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:24 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Ik moest om (tevergeefs) een miskraam te voorkomen zelf progesteron spuiten. Had denk ik liever die pillen gehad.
Ik prik na een tp nog 3x gedurende twee weken pregnyl. Dat moet zorgen dat je lichaam zo lang mogelijk in de pre-menstruatiefase blijft en het teruggeplaatste vruchtje dus zo goed mogelijk de kans krijgt om in te nestelen. Maar er werd hier een poosje geleden ook al 's besproken dat het beleid per zkh wat verschilt hierin.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef BobbyMcGee het volgende:
Over die kutbollen: dat zijn toch progesteronpillen? Er is toch helemaal geen noodzaak om die te gebruiken, behalve dan wanneer de innestelingsfase niet goed gaat (als je bijvoorbeeld te snel weer ongesteld wordt)? Bij mij is de laatste keer mijn progesteron gemeten en die was hoog genoeg. Bovendien werd ik netjes na 13 dagen ongesteld. Ik zie daarom niet echt het nut in van via-via kutbollen regelenWaarom denken jullie dat je dat nodig hebt, MaJo en Barreltje?
Utrogestan zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies dik blijft, hierdoor wordt de kans groter dat je lichaam het beter oppakt.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef BobbyMcGee het volgende:
Het afscheid klinkt mooi, MaJo. Wel een heftige week die jullie achter de rug hebben. Het relativeert wel enorm he?
Hopelijk werkt de hogere dosis beter MaJo!
De vorige keer (maandag) waren mijn eiblaasjes weer niets gegroeid. Maar ik voel de laatste dagen allerlei steken in dat gebied, dus ik heb de hoop dat ze morgen wel groter blijken te zijn.
Ik heb ook eens op tafel gegooid dat ik het wat lastig vind dat het traject nog zo vaag is. We hebben nu besproken dat er (mits de zaadkwaliteit boven de 0,5 miljoen blijft) 6 IUI pogingen gedaan worden, en we daarna verder kijken. Er kan dan alsnog besloten worden voor meer IUI pogingen. De verpleegkundige zei treffend dat we nog nooit een echte kans hadden gehad voordat we met IUI begonnen aangezien mijn cyclus zo lang duurde. Bij normale stellen is 80% binnen een jaar zwanger, dus ze willen ons nu ook vrij veel kansen met IUI geven. Het gesprek was echt een opluchting voor me. Ik had steeds in mijn hoofd dat we misschien na deze poging al wel over zouden moeten op ICSI, en daar ben ik mentaal nog helemaal niet aan toe. Ik vind het dus erg fijn dat we gewoon nog een tijd IUI kunnen proberen.
Ik ga het vrijdag vragenquote:Op woensdag 16 november 2016 15:38 schreef Cygne het volgende:
Overigens zou ik zelf niet op eigen houtje pregnyl durven te gebruiken ivm t risico op overstimulatie. Met utrogestan zou ik daar minder bang voor zijn.
Maaj, ik denk dat jouw zkh best wel open staat voor eigen input. Ik heb tijdens mijn eigen traject bestvwat zelf mogen bepalen, binnen de grenzen natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het vrijdag vragen
Ik heb weer veel bloedverlies, begin er een beetje moe van te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |