abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166823728
Woehoe, spannend MaJo! *O*

Dikke :* voor Silver. Wat rot dat je nog even moet afwachten. Test je nu wel om te kijken of de streep duidelijker wordt? Die onzekerheid is niet te doen he :*
  dinsdag 22 november 2016 @ 14:32:16 #252
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_166824974
*O* Majo!
Be happy with the little things in life
pi_166826083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:58 schreef MaJo het volgende:
Yes, we hebben een go! *O* Vanavond Pregnyl zetten en dan donderdag inseminatie O+
O+ *O*
pi_166826520
Spannend Majo! :)
pi_166826749
Whoo Majo! Spannend! *O*
pi_166826878
Spannend MaJo! *O* Was zijn kwaliteit wel verbeterd ten opzichte van de vorige keer? Wat gebeurt er als de kwaliteit onverhoopt toch tegenvalt?
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 16:47:01 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166827245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:26 schreef Skittles het volgende:
Spannend MaJo! *O* Was zijn kwaliteit wel verbeterd ten opzichte van de vorige keer? Wat gebeurt er als de kwaliteit onverhoopt toch tegenvalt?
Dat horen we pas bij de inseminatie ;) Als de kwaliteit weer tegenvalt gaan we door naar icsi :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_166834009
Go Maaj! ^O^
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 22:39:30 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166836803
Prik gezet *O* Viel me weer erg mee ^O^ Ik maak die naald in mijn hoofd steeds veel groter dan ie in werkelijkheid is _O- Mijn man heeft hem dit keer gezet O+

Nu kan het grote afwachten beginnen, na donderdag tenminste :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_166839297
Is de gonal f prik zoveel gemakkelijker dan MaJo? En was dit pregnyl of iets anders?
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 01:15:24 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166841108
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:45 schreef BobbyMcGee het volgende:
Is de gonal f prik zoveel gemakkelijker dan MaJo? En was dit pregnyl of iets anders?
Gonal F is een pen met een dunne naald. Dit was inderdaad Pregnyl, waarbij je het met een dikkere naald zelf in moet spuiten. Maar het viel me weer mee :)
pi_166843312
Gogogo MaJo!
pi_166843495
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 01:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gonal F is een pen met een dunne naald. Dit was inderdaad Pregnyl, waarbij je het met een dikkere naald zelf in moet spuiten. Maar het viel me weer mee :)
Ik sprak eens iemand die Pregnyl had proberen te injecteren met de opzuignaald. Daarmee vergeleken valt elke naald mee :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_166844586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik sprak eens iemand die Pregnyl had proberen te injecteren met de opzuignaald. Daarmee vergeleken valt elke naald mee :D
Neeeeeee! Wat een horror :X

Beetje bijgelezen:

Jammer dat je nog altijd in onzekerheid zit Silver. Ik duim mee dat het goed zit.

En nog een *O* voor het ei van majo. Hopelijk is de score nu beter.

Oh ja nog een :* voor barrel (en sowieso voor iedereen die het nodig heeft)
pi_166845611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

:o

Prettige bijkomstigheid van het zelf prikken vind ik wel dat je gewend raakt en bloedprikken niet zoveel meer voorstelt. Ik moest 1.5 week geleden weer en er werd gevraagd of de stagiaire mij mocht prikken. Ik heb moeilijke aderen dus leek me wel een uitdaging. Hij durfde niet. :'(

Qua naald vond ik de decapeptyl het vervelendst maar ook weer niet heel erg.
pi_166845881
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 01:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

MaJo, je had gelijk *O* mijn ei is zo hard gegroeid dat morgen de inseminatie ineens is! *O*

Mijn man komt met enige tegenzin wat eerder naar huis zodat hij mij kan prikken O+. Als hij het ook heel naar blijkt te vinden doe ik het de volgende keer zelf of laat ik het in het ziekenhuis doen. Ik vond het de vorige keer echt moeilijk om zelf te doen. Ik maakte me daarom ook al wat zorgen over dat ik in de toekomst misschien gonal f dagelijks moet prikken dus het is fijn om te horen dat dat veel gemakkelijker gaat. :Y
pi_166846384
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:00 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

MaJo, je had gelijk *O* mijn ei is zo hard gegroeid dat morgen de inseminatie ineens is! *O*

Mijn man komt met enige tegenzin wat eerder naar huis zodat hij mij kan prikken O+. Als hij het ook heel naar blijkt te vinden doe ik het de volgende keer zelf of laat ik het in het ziekenhuis doen. Ik vond het de vorige keer echt moeilijk om zelf te doen. Ik maakte me daarom ook al wat zorgen over dat ik in de toekomst misschien gonal f dagelijks moet prikken dus het is fijn om te horen dat dat veel gemakkelijker gaat. :Y
Yay een ei! *O*

Jammer dat het prikken van de pregnyl tegenvalt :*
pi_166846513
Wat een rappe follikel Bobby! *O* *O*

Ik hoop deze poging hetzelfde te doen. Op CD 16 een follikel van 11,7 mm. De hoop is nu dat deze wel gaat groeien in plaats van weer verdwijnen
pi_166847325
Helaas, morgen mochtend we testen maar mijn vrouw is vandaag ongesteld geworden.
pi_166847393
Wat balen Exode! :*
pi_166847650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:32 schreef Skittles het volgende:
Wat een rappe follikel Bobby! *O* *O*

Ik hoop deze poging hetzelfde te doen. Op CD 16 een follikel van 11,7 mm. De hoop is nu dat deze wel gaat groeien in plaats van weer verdwijnen
Ha, ik zou de follikel toch niet als 'rap' omschrijven :D Ik zit nu op CD 23 namelijk 8)7 Op dag 16 kan er nog van alles gebeuren, dus ik hoop dat jouw follikel toch nog ineens een groeispurtje krijgt.

MaJo, bij jou is het zo gegaan nu toch: dinsdag een grote follikel (> 18 mm), dinsdagavond pregnyl prikken, donderdag de inseminatie. Voor dinsdag bloedprikken om in de gaten te houden of je eisprong eraan komt?
Bij mij gaat het namelijk zo: vanochtend een follikel van 17 mm, vanmiddag pregnyl prikken, morgenmiddag de inseminatie. Ik hoef ook geen bloed te prikken.
Is er een reden voor dat de werkwijze bij jou anders is, of is dit gewoon verschil in beleid tussen ziekenhuizen?
Skittels, hoe zit dat in jouw ziekenhuis?
pi_166847916
Wat jammer exode :*

Hopelijk groeit ie goed door skittles!

Ik denk dat het verschillen zijn tussen ziekenhuizen. Ik moest met 17mm nog 1 keer gonal spuiten en de avond erna pas de pregnyl om 1.5 dag later de inseminatie te hebben.
  woensdag 23 november 2016 @ 13:47:53 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166847928
bij .ij is het zo gegaan als bij majo (minus het bloedprikken .)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_166848200
Hier weer grote kans dat de iui niet doorgaat -O-
Vandaag 4 follikels van minstens 12mm. Nu twee dagen 62.5 ipv 75 ie gonal en vrijdag terug echo.
Laten we afspreken dat alleen mijn follikels verdwijnen? :{
pi_166848404
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ha, ik zou de follikel toch niet als 'rap' omschrijven :D Ik zit nu op CD 23 namelijk 8)7 Op dag 16 kan er nog van alles gebeuren, dus ik hoop dat jouw follikel toch nog ineens een groeispurtje krijgt.

MaJo, bij jou is het zo gegaan nu toch: dinsdag een grote follikel (> 18 mm), dinsdagavond pregnyl prikken, donderdag de inseminatie. Voor dinsdag bloedprikken om in de gaten te houden of je eisprong eraan komt?
Bij mij gaat het namelijk zo: vanochtend een follikel van 17 mm, vanmiddag pregnyl prikken, morgenmiddag de inseminatie. Ik hoef ook geen bloed te prikken.
Is er een reden voor dat de werkwijze bij jou anders is, of is dit gewoon verschil in beleid tussen ziekenhuizen?
Skittels, hoe zit dat in jouw ziekenhuis?
Oké, eindsprintje dan van 13 mm naar groot genoeg in twee (?) dagen :P

Hoe het bij mijn ziekenhuis weet ik nog niet. Pregnyl hoef ik nog niet te spuiten, omdat we geen inseminatie nodig hebben.
Bloedprikken moest ik drie jaar geleden wel om te kijken of er een goede eisprong was. Ik weet alleen niet meer op welke dag van de cyclus :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')