quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:58 schreef MaJo het volgende:
Yes, we hebben een go!Vanavond Pregnyl zetten en dan donderdag inseminatie
Dat horen we pas bij de inseminatiequote:Op dinsdag 22 november 2016 16:26 schreef Skittles het volgende:
Spannend MaJo!Was zijn kwaliteit wel verbeterd ten opzichte van de vorige keer? Wat gebeurt er als de kwaliteit onverhoopt toch tegenvalt?
Gonal F is een pen met een dunne naald. Dit was inderdaad Pregnyl, waarbij je het met een dikkere naald zelf in moet spuiten. Maar het viel me weer meequote:Op dinsdag 22 november 2016 23:45 schreef BobbyMcGee het volgende:
Is de gonal f prik zoveel gemakkelijker dan MaJo? En was dit pregnyl of iets anders?
Ik sprak eens iemand die Pregnyl had proberen te injecteren met de opzuignaald. Daarmee vergeleken valt elke naald meequote:Op woensdag 23 november 2016 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gonal F is een pen met een dunne naald. Dit was inderdaad Pregnyl, waarbij je het met een dikkere naald zelf in moet spuiten. Maar het viel me weer mee
Neeeeeee! Wat een horrorquote:Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik sprak eens iemand die Pregnyl had proberen te injecteren met de opzuignaald. Daarmee vergeleken valt elke naald mee
quote:Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik sprak eens iemand die Pregnyl had proberen te injecteren met de opzuignaald. Daarmee vergeleken valt elke naald mee
MaJo, je had gelijkquote:Op woensdag 23 november 2016 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gonal F is een pen met een dunne naald. Dit was inderdaad Pregnyl, waarbij je het met een dikkere naald zelf in moet spuiten. Maar het viel me weer mee
Yay een ei!quote:Op woensdag 23 november 2016 12:00 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
MaJo, je had gelijkmijn ei is zo hard gegroeid dat morgen de inseminatie ineens is!
Mijn man komt met enige tegenzin wat eerder naar huis zodat hij mij kan prikken. Als hij het ook heel naar blijkt te vinden doe ik het de volgende keer zelf of laat ik het in het ziekenhuis doen. Ik vond het de vorige keer echt moeilijk om zelf te doen. Ik maakte me daarom ook al wat zorgen over dat ik in de toekomst misschien gonal f dagelijks moet prikken dus het is fijn om te horen dat dat veel gemakkelijker gaat.
Ha, ik zou de follikel toch niet als 'rap' omschrijvenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:32 schreef Skittles het volgende:
Wat een rappe follikel Bobby!![]()
![]()
Ik hoop deze poging hetzelfde te doen. Op CD 16 een follikel van 11,7 mm. De hoop is nu dat deze wel gaat groeien in plaats van weer verdwijnen
Oké, eindsprintje dan van 13 mm naar groot genoeg in twee (?) dagenquote:Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Ha, ik zou de follikel toch niet als 'rap' omschrijvenIk zit nu op CD 23 namelijk
Op dag 16 kan er nog van alles gebeuren, dus ik hoop dat jouw follikel toch nog ineens een groeispurtje krijgt.
MaJo, bij jou is het zo gegaan nu toch: dinsdag een grote follikel (> 18 mm), dinsdagavond pregnyl prikken, donderdag de inseminatie. Voor dinsdag bloedprikken om in de gaten te houden of je eisprong eraan komt?
Bij mij gaat het namelijk zo: vanochtend een follikel van 17 mm, vanmiddag pregnyl prikken, morgenmiddag de inseminatie. Ik hoef ook geen bloed te prikken.
Is er een reden voor dat de werkwijze bij jou anders is, of is dit gewoon verschil in beleid tussen ziekenhuizen?
Skittels, hoe zit dat in jouw ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |