Ik heb ook zo'n lellebel in mijn complex wonen. Als er een feestje is schreeuwt die gelijk tot 03:00 uur snachts de hele boel bij elkaar. En ze is al 26quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom stoppen of hulp zoeken? Is gewoon normaal voor studenten om zoveel te drinken, doe normaal mensen
Het is niet dat ts iedere dag wakker wordt en gelijk gaat zuipen.
Wat een overdreven gedoe hier ja. Het is allemaal niet handig voor dat meisje, maar zij is diegene die zich moet realiseren dat het niets wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom stoppen of hulp zoeken? Is gewoon normaal voor studenten om zoveel te drinken, doe normaal mensen
Was het voor mij toch nooit. Van TS krijg ik de indruk dat hij het nooit bij twee bier kan laten, maar altijd direct helemaal lam moet gaan. Dan heb je wel echt een verkeerde relatie met alcohol.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien had jij er geen behoefte aan, of jouw vrienden dronken niet zo veel. Maar twee keer per week even los gaan is er niks mis mee. Ik denk dat ts eerder een cursus moet nemen: hoe zeg ik nee tegen mijn vrienden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:20 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Was het voor mij toch nooit. Van TS krijg ik de indruk dat hij het nooit bij twee bier kan laten, maar altijd direct helemaal lam moet gaan. Dan heb je wel echt een verkeerde relatie met alcohol.
Niet de fokkers blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit inderdaad.![]()
Denk dat elk jong persoon wel eens wakker is geworden op een parkbankje of in een duin. Wat een triestheid in dit topic.
Ik ben het met je eens dat hij inderdaad nee moet leren zeggen, blijkbaar is het enige dat hij met zijn vrienden kan doen zuipen. En twee avonden in de week even los gaan kan misschien ook nog wel. Echter je naar een blackout zuipen, zoals voor TS standaard begint te worden is dat echt niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien had jij er geen behoefte aan, of jouw vrienden dronken niet zo veel. Maar twee keer per week even los gaan is er niks mis mee. Ik denk dat ts eerder een cursus moet nemen: hoe zeg ik nee tegen mijn vrienden.
Want blijkbaar wil hij helemaal niet zoveel drinken, maar doet hij het alleen onder peer pressure. Als hij in zijn eentje helemaal lam wordt, dan heeft hij idd een probleem.
[..]
Niet de fokkers blijkbaar.
Waar haal je dit nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:29 schreef Frits_Teddy het volgende:
blijkbaar is het enige dat hij met zijn vrienden kan doen zuipen.
Hij zegt dat hij maar een maand niet gaat afspreken en een weekendje antwerpen laat schieten. Dat vind ik nogal triestquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan?
De TS kwam anders aardig bij het copulatie process!quote:Op donderdag 3 november 2016 14:42 schreef Najieto het volgende:
Heeft zij bevestigd dat jullie seks hebben gehad? Alle 2 naakt in elkaars armen liggen wil niet zeggen dat er wat gebeurt is.
Zo ben ik een keer op de snelweg beland met de fietsquote:Op donderdag 3 november 2016 16:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een blackout 10 km de verkeerde kant op gefietstDus het kan wel zeker
Dan ben je nog nooit echt dronken geweestquote:Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef LittleLady het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe mensen dit voor elkaar krijgen, hoe dronken ik ook ben ik weet dondersgoed wat ik doe.
Oh reken maar dat ik dronk, ben er eens 3 dagen goed ziek van geweest, zo'n fles zelfgemaakte dropshot is niet goed voor het hoofdje, maar weet nog steeds dondersgoed wat ik deed en zal zeggen, de grensen vervaagden wel wat, heb wel dingen gezegd waarvan ik dacht hmmmm dat was niet zo slim, maar wist dondersgoed dat ik ze had gezegd en op dat moment leek dat een grandioos idee. Zoals ts het beschrijft, gewoon stukken kwijt, nee hoor dat ken ik niet en met mij heel veel anderen, het is gewoon een kutsmoes om lekker de beest uit te hangen, ja kwam door de drank, dat is gewoon je reinste bull-shit, net zoiets als iets uitvreten en dan zeggen maar heb een slechte jeugd gehad.quote:Op zondag 6 november 2016 19:44 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit echt dronken geweest
Goed verhaal.quote:Op maandag 7 november 2016 07:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh reken maar dat ik dronk, ben er eens 3 dagen goed ziek van geweest, zo'n fles zelfgemaakte dropshot is niet goed voor het hoofdje, maar weet nog steeds dondersgoed wat ik deed en zal zeggen, de grensen vervaagden wel wat, heb wel dingen gezegd waarvan ik dacht hmmmm dat was niet zo slim, maar wist dondersgoed dat ik ze had gezegd en op dat moment leek dat een grandioos idee. Zoals ts het beschrijft, gewoon stukken kwijt, nee hoor dat ken ik niet en met mij heel veel anderen, het is gewoon een kutsmoes om lekker de beest uit te hangen, ja kwam door de drank, dat is gewoon je reinste bull-shit, net zoiets als iets uitvreten en dan zeggen maar heb een slechte jeugd gehad.
Hahaha moet je eens zelf dropshot maken met wodka, heb je 40% en echt die zijn geniaal, alleen de dag erop ervaar je dat niet meer zo als geniaal. Dan helpt alleen gordijnen dicht, een aspirine, veel water en de toilet in de buurt.quote:Op maandag 7 november 2016 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Inderdaad een Black Out is niet mogelijk. Dat is echt gelul en kan niet.
Gr gr
Een mede 15-jarige die ook wel eens dropshot van 18% heeft gehad.
Dit heb ik ook, en achteraf weet ik ook alles.quote:Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef LittleLady het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe mensen dit voor elkaar krijgen, hoe dronken ik ook ben ik weet dondersgoed wat ik doe.
Dit. Als ik goed teut ben heb ik ook geen enkele inhibitie meer, tot die tijd heb ik vaak prima grip.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je vreest dat je een alcoholverslaving hebt? Komop, het klinkt eerder alsof je een 17 jarige puber bent die zijn grenzen opzoekt.
Stel je niet zo aan en laat het gaan. Oh en wees duidelijk tegen dat meisje. Zeg gewoon wat er speelde.
Wat een domme gedachte ook om om deze reden ergens anders een nieuw leven te beginnen.
Hoe oud ben je?
quote:Op maandag 7 november 2016 07:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh reken maar dat ik dronk, ben er eens 3 dagen goed ziek van geweest, zo'n fles zelfgemaakte dropshot is niet goed voor het hoofdje, maar weet nog steeds dondersgoed wat ik deed en zal zeggen, de grensen vervaagden wel wat, heb wel dingen gezegd waarvan ik dacht hmmmm dat was niet zo slim, maar wist dondersgoed dat ik ze had gezegd en op dat moment leek dat een grandioos idee. Zoals ts het beschrijft, gewoon stukken kwijt, nee hoor dat ken ik niet en met mij heel veel anderen, het is gewoon een kutsmoes om lekker de beest uit te hangen, ja kwam door de drank, dat is gewoon je reinste bull-shit, net zoiets als iets uitvreten en dan zeggen maar heb een slechte jeugd gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |