abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 08:55:44 #51
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166407998
1. zoek hulp voor je drankprobleem
2. geef de drank niet overal de schuld van, je deed het zelf
3. het meisje kan ook beter weten, je hebt haar in mijn ogen niet MISbruikt, maar gebruikt, en zij gebruikte jou want: jij was dronken en dan weet ze dat je naar haar toe komt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166408057
Waarom stoppen of hulp zoeken? Is gewoon normaal voor studenten om zoveel te drinken, doe normaal mensen :')
Het is niet dat ts iedere dag wakker wordt en gelijk gaat zuipen.
pi_166410501
Het is niet buiten jouw controle. Je weet dat jij jezelf niet in de hand hebt met zoveel alcohol op maar maakt zelf de keuze om toch te drinken. Dat keuzemoment heb je zelf in de hand tenzij iemand je dwingt.

Een maand niet drinken lijkt me prima, maar wat gaat er dan na die maand veranderen? En waarom kun je in die periode helemaal niet afspreken?

Verder vraag ik me af hoe je zo dronken kunt zijn dat je een blackout hebt en tegelijkertijd wel de tegenwoordigheid van geest hebt om te weten dat je haar kunt gebruiken (je eigen nare woorden), met dus intenties naar haar toegaat en nog wel weet dat ze toestemde.
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:05:57 #54
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166417103
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom stoppen of hulp zoeken? Is gewoon normaal voor studenten om zoveel te drinken, doe normaal mensen :')
Ik heb ook zo'n lellebel in mijn complex wonen. Als er een feestje is schreeuwt die gelijk tot 03:00 uur snachts de hele boel bij elkaar. En ze is al 26 :')
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2016 @ 10:13:00 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166428306
quote:
Wat een overdreven gedoe hier ja. Het is allemaal niet handig voor dat meisje, maar zij is diegene die zich moet realiseren dat het niets wordt.

En dat kan natuurlijk wel door ts aan haar verteld worden en dan zal ze ongetwijfeld boos zijn, maar dat voorkomt misschien wel erger.

Als je alcohol drinkt voor de roes klinkt dat wel een beetje als een verslavingsverschijnsel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166428375
quote:
Was het voor mij toch nooit. Van TS krijg ik de indruk dat hij het nooit bij twee bier kan laten, maar altijd direct helemaal lam moet gaan. Dan heb je wel echt een verkeerde relatie met alcohol.
pi_166428389
quote:
Dit inderdaad. :') :') Denk dat elk jong persoon wel eens wakker is geworden op een parkbankje of in een duin. Wat een triestheid in dit topic.
pi_166428425
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:20 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Was het voor mij toch nooit. Van TS krijg ik de indruk dat hij het nooit bij twee bier kan laten, maar altijd direct helemaal lam moet gaan. Dan heb je wel echt een verkeerde relatie met alcohol.
Misschien had jij er geen behoefte aan, of jouw vrienden dronken niet zo veel. Maar twee keer per week even los gaan is er niks mis mee. Ik denk dat ts eerder een cursus moet nemen: hoe zeg ik nee tegen mijn vrienden.
Want blijkbaar wil hij helemaal niet zoveel drinken, maar doet hij het alleen onder peer pressure. Als hij in zijn eentje helemaal lam wordt, dan heeft hij idd een probleem.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit inderdaad. :') :') Denk dat elk jong persoon wel eens wakker is geworden op een parkbankje of in een duin. Wat een triestheid in dit topic.
Niet de fokkers blijkbaar.
pi_166428462
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Misschien had jij er geen behoefte aan, of jouw vrienden dronken niet zo veel. Maar twee keer per week even los gaan is er niks mis mee. Ik denk dat ts eerder een cursus moet nemen: hoe zeg ik nee tegen mijn vrienden.
Want blijkbaar wil hij helemaal niet zoveel drinken, maar doet hij het alleen onder peer pressure. Als hij in zijn eentje helemaal lam wordt, dan heeft hij idd een probleem.

[..]

Niet de fokkers blijkbaar.
Ik ben het met je eens dat hij inderdaad nee moet leren zeggen, blijkbaar is het enige dat hij met zijn vrienden kan doen zuipen. En twee avonden in de week even los gaan kan misschien ook nog wel. Echter je naar een blackout zuipen, zoals voor TS standaard begint te worden is dat echt niet.
pi_166428535
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:29 schreef Frits_Teddy het volgende:
blijkbaar is het enige dat hij met zijn vrienden kan doen zuipen.
Waar haal je dit nou weer vandaan? :')
pi_166428579
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waar haal je dit nou weer vandaan? :')
Hij zegt dat hij maar een maand niet gaat afspreken en een weekendje antwerpen laat schieten. Dat vind ik nogal triest
pi_166428778
Terechte opmerking dat die meid wel voor zichzelf zou moeten nadenken of het slim is. Maar laten we eerlijk zijn, zou het echt alleen aan haar naïviteit liggen dat ts bij haar in bed eindigt? Of heeft hij tijdens zijn ongecontroleerdheid misschien stiekem toch wat anders gesuggereerd? Zouden hun matties echt zo pissig zijn (wat vooral de spijt van ts lijkt te activeren) als hij gewoon constant duidelijk zou zijn geweest dat het alleen lekker gezellig neuken is wat hem betreft, maar meer niet?

Ik denk van niet. Ook mede omdat ts heel convenient juist dat stuk afbakent waar hij echt geen controle meer zou hebben gehad.

Het advies om zijn excuus te maken zou dan ook vooral zijn, omdat hij iets heeft gedaan waar hij spijt van had en niet had willen doen. Niet omdat zij een willoos slachtoffer zou zijn ofzo.

En verder kan iemand natuurlijk wel degelijk een probleem hebben met alcohol, ook als dat 'maar' twee keer per week zo losgaan is. Ik vind het ronduit ridicuul om te suggereren dat dergelijk gedrag normaal zou zijn, want student. Ja, we maken allemaal wel eens een fout, maar je eigen probleem met alcohol hoeft niet minder te zijn omdat anderen ook veel zuipen natuurlijk.

Neemt niet weg dat het wel een terechte vraag is of ts wel een alcoholprobleem zou hebben of dat het meer is nu dat het als een prachtig excuus ingezet kan worden zodat hem vergeven wordt dat ie zulk gedrag heeft vertoond enzo..
pi_166435517
Volgens mij druipt de openingspost van de zelfhaat en is dat het daadwerkelijke issue van TS. Hij drinkt te veel, doet "gekke" dingen en wordt naast de verkeerde mensen wakker. Dat zijn allemaal zaken die op zich helemaal niet raar zijn in het studentenmilieu - sterker nog, vrijwel iedereen maakt dat wel eens een keer mee maar herpakken zich gewoon weer. Zelfs relatief brave vrienden van mij hebben dat wel eens gepresteerd.

Ten tweede is dat meisje waarschijnlijk niet naïef. Ze vindt TS gewoon leuk en daarom greep ze haar kans toen hij niet meer netjes recht op zijn benen liep. Of ze was zelf ook dronken dat kan ook. Maar alsnog geen reden om er paniekerig over te doen. Van één keer seks met de verkeerde persoon ga je echt niet dood ofzo.
pi_166451228
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:42 schreef Najieto het volgende:
Heeft zij bevestigd dat jullie seks hebben gehad? Alle 2 naakt in elkaars armen liggen wil niet zeggen dat er wat gebeurt is.
De TS kwam anders aardig bij het copulatie process!
Met wie spreek ik ??
pi_166457184
Hoe kun je überhaupt seks hebben als man als je zo bezopen bent :?

Ik snap ook niet hoe je hele delen van avond/nacht kwijt kunt zijn. Zelfs met een 2,5 gram wiet achter de kiezen of een liter port op weet ik nog alles de volgende dag. Ook neuk ik dan geen random wijven.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166459878
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:04 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik ben ooit in een blackout 10 km de verkeerde kant op gefietst :') Dus het kan wel zeker
Zo ben ik een keer op de snelweg beland met de fiets :') :')
Met wie spreek ik ??
pi_166460299
Ik vraag mij altijd af hoe mensen dit voor elkaar krijgen, hoe dronken ik ook ben ik weet dondersgoed wat ik doe.
pi_166460472
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef LittleLady het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe mensen dit voor elkaar krijgen, hoe dronken ik ook ben ik weet dondersgoed wat ik doe.
Dan ben je nog nooit echt dronken geweest :')
Met wie spreek ik ??
pi_166469918
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:44 schreef PeneGrande het volgende:

[..]

Dan ben je nog nooit echt dronken geweest :')
Oh reken maar dat ik dronk, ben er eens 3 dagen goed ziek van geweest, zo'n fles zelfgemaakte dropshot is niet goed voor het hoofdje, maar weet nog steeds dondersgoed wat ik deed en zal zeggen, de grensen vervaagden wel wat, heb wel dingen gezegd waarvan ik dacht hmmmm dat was niet zo slim, maar wist dondersgoed dat ik ze had gezegd en op dat moment leek dat een grandioos idee. Zoals ts het beschrijft, gewoon stukken kwijt, nee hoor dat ken ik niet en met mij heel veel anderen, het is gewoon een kutsmoes om lekker de beest uit te hangen, ja kwam door de drank, dat is gewoon je reinste bull-shit, net zoiets als iets uitvreten en dan zeggen maar heb een slechte jeugd gehad.
pi_166470258
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 07:21 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Oh reken maar dat ik dronk, ben er eens 3 dagen goed ziek van geweest, zo'n fles zelfgemaakte dropshot is niet goed voor het hoofdje, maar weet nog steeds dondersgoed wat ik deed en zal zeggen, de grensen vervaagden wel wat, heb wel dingen gezegd waarvan ik dacht hmmmm dat was niet zo slim, maar wist dondersgoed dat ik ze had gezegd en op dat moment leek dat een grandioos idee. Zoals ts het beschrijft, gewoon stukken kwijt, nee hoor dat ken ik niet en met mij heel veel anderen, het is gewoon een kutsmoes om lekker de beest uit te hangen, ja kwam door de drank, dat is gewoon je reinste bull-shit, net zoiets als iets uitvreten en dan zeggen maar heb een slechte jeugd gehad.
Goed verhaal.

Inderdaad een Black Out is niet mogelijk. Dat is echt gelul en kan niet.

Gr gr

Een mede 15-jarige die ook wel eens dropshot van 18% heeft gehad.
pi_166470299
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Goed verhaal.

Inderdaad een Black Out is niet mogelijk. Dat is echt gelul en kan niet.

Gr gr

Een mede 15-jarige die ook wel eens dropshot van 18% heeft gehad.
Hahaha moet je eens zelf dropshot maken met wodka, heb je 40% en echt die zijn geniaal, alleen de dag erop ervaar je dat niet meer zo als geniaal. Dan helpt alleen gordijnen dicht, een aspirine, veel water en de toilet in de buurt.
  maandag 7 november 2016 @ 08:35:28 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166470332
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef LittleLady het volgende:
Dit heb ik ook, en achteraf weet ik ook alles.
Vaak heb ik het idee dat alcohol als een soort van "excuus" wordt gebruikt. Als in, omdat ik dronken ben ga ik nu lekker doen wat ik anders niet mag maar wel wil en als iemand me confronteerd dan ben ik dronken dus zo ben ik normaal niet. :r

Wat ik wel heb, hoe meer dronken ik word, hoe meer moeite ik heb met dingen als lopen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 7 november 2016 @ 09:42:57 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166470960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je vreest dat je een alcoholverslaving hebt? Komop, het klinkt eerder alsof je een 17 jarige puber bent die zijn grenzen opzoekt.

Stel je niet zo aan en laat het gaan. Oh en wees duidelijk tegen dat meisje. Zeg gewoon wat er speelde.

Wat een domme gedachte ook om om deze reden ergens anders een nieuw leven te beginnen. :')

Hoe oud ben je?
Dit. Als ik goed teut ben heb ik ook geen enkele inhibitie meer, tot die tijd heb ik vaak prima grip.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166471818
Alcohol de schuld geven van iets. Droeftoeter.
pi_166472145
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 07:21 schreef LittleLady het volgende:

[..]

:')

zijn die anderen ook zo wereldvreemd als jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')