Daar verbaasde ik me ook al over ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:35 schreef JAOC het volgende:
Klinkt inderdaad meer als iemand die gewoon geen grenzen kent op een avondje stappen.
Al vind ik het wel noemenswaardig dat je dan nog vrouwen kunt versieren en zelfs seks kunt hebben als je blackout drunk bent. Zelf ben ik dan eerder compleet lavenloos en schijnbaar(van horen zeggen) mompel ik dan alleen nog onverstaanbare dingen. Laat staan dat ik hem nog lang genoeg hard krijg zonder in slaap te vallen.
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 3 november 2016 14:35 schreef JAOC het volgende:
Klinkt inderdaad meer als iemand die gewoon geen grenzen kent op een avondje stappen.
Al vind ik het wel noemenswaardig dat je dan nog vrouwen kunt versieren en zelfs seks kunt hebben als je blackout drunk bent. Zelf ben ik dan eerder compleet lavenloos en schijnbaar(van horen zeggen) mompel ik dan alleen nog onverstaanbare dingen. Laat staan dat ik hem nog lang genoeg hard krijg zonder in slaap te vallen.
is het niet een beetje erg 'gelegen' om dat te beweren?quote:
Wat heeft die vrienden groep tegen je gezegd dan, dat het je laatste kans is?quote:Op donderdag 3 november 2016 14:42 schreef Googke het volgende:
Wat mij het meest verontrust is dat ik echt amper nog iets weet. Ik doe dingen wat ik in nuchtere toestand niet doe en gebruik dat meisje voor seks. Oke, zij stemde toe maar dit doe ik anders ook niet. Mijn band met alcohol is ook gewoon alarmerend. Ik kan het niet verdragen dat m'n bier niet in 2 slokken op is en doe het voor de roes, voor het zat zijn, het prettige gevoel ervan.
Ik wil niet bekend staan als iemand die meisjes gebruikt of als dronkelap. Ik heb helaas in het verleden nog ergere dingen gedaan en dit is m'n laatste kans bij de vriendengroep. Voor dit weekend heb ik alvast geweigerd toen ze een weekendje Antwerpen gingen regelen.
Een maandje niet meer drinken heb ik me vooropgesteld, met helaas een maandje niet afspreken.
Overigens ben ik 22.
Hoe weet je dat ze toestemde?quote:Op donderdag 3 november 2016 14:42 schreef Googke het volgende:
Wat mij het meest verontrust is dat ik echt amper nog iets weet. Ik doe dingen wat ik in nuchtere toestand niet doe en gebruik dat meisje voor seks. Oke, zij stemde toe maar dit doe ik anders ook niet. Mijn band met alcohol is ook gewoon alarmerend. Ik kan het niet verdragen dat m'n bier niet in 2 slokken op is en doe het voor de roes, voor het zat zijn, het prettige gevoel ervan.
Ik wil niet bekend staan als iemand die meisjes gebruikt of als dronkelap. Ik heb helaas in het verleden nog ergere dingen gedaan en dit is m'n laatste kans bij de vriendengroep. Voor dit weekend heb ik alvast geweigerd toen ze een weekendje Antwerpen gingen regelen.
Een maandje niet meer drinken heb ik me vooropgesteld, met helaas een maandje niet afspreken.
Overigens ben ik 22.
Ah ja, zou je dit ook zeggen als het omgekeerd was?quote:Op donderdag 3 november 2016 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja
En zelfs dan weet ik onbewust dat ik niet met een random jongen naar huis moet gaan.
Ts wou dat meisje gewoon ergens, daarom
Misschien moet je dan eens godsamme verstandig zijn en nadenken voordat je wat flikt.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:42 schreef Googke het volgende:
Ik wil niet bekend staan als iemand die meisjes gebruikt of als dronkelap. Ik heb helaas in het verleden nog ergere dingen gedaan en dit is m'n laatste kans bij de vriendengroep.
Als wat omgekeerd was? Snap je vraag nietquote:Op donderdag 3 november 2016 15:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah ja, zou je dit ook zeggen als het omgekeerd was?
1. Heb je een probleem met drank, doe er wat aan.quote:Op donderdag 3 november 2016 15:41 schreef Googke het volgende:
Om collectief te antwoorden:
Ik kan niet met drank om. Ik drink het voor de roes, voor het prettige gevoel. Oke, sommigen zullen vinden dat ik geen blackout heb gehad in hun ogen, toch kan ik me flarden herinneren.
Dat meisje heb ik meermaals benaderd en vanhaar wist ik dat ik haar kon gebruiken. Mijn vriendengroep heeft me een laatste kans gegeven gezien dit een gemeenschappelijke vriendin is van ons. Ze heeft er van afgezien, toch heeft ze me telkens vergeven. Ik denk niet meer aan de gevolgen, enkel aan fun, plezier, kicks en seks. Dat ik haar weer aan het misbruiken was, kon me blijkbaar niks schelen. Anderzijds stoot ze me niet af... Maar goed, ik ga telkens in de fout en dat moet stoppen. Dat kan enkel als ik niet meer drink.
En helaas drink ik met gemak 60 euro op aan enkel bier. Overal wordt dit als stoer bekeken, ik vind het nu alarmerend.
Heb je al met haar gesproken en je verontschuldigen aangeboden en aangegeven dat het niets zal worden tussen jullie omdat je haar niet leuk op die manier vindt, maar haar wel fijn genoeg vind om te misbruiken voor je eigen plezier?quote:Op donderdag 3 november 2016 15:41 schreef Googke het volgende:
Om collectief te antwoorden:
Ik kan niet met drank om. Ik drink het voor de roes, voor het prettige gevoel. Oke, sommigen zullen vinden dat ik geen blackout heb gehad in hun ogen, toch kan ik me flarden herinneren.
Dat meisje heb ik meermaals benaderd en vanhaar wist ik dat ik haar kon gebruiken. Mijn vriendengroep heeft me een laatste kans gegeven gezien dit een gemeenschappelijke vriendin is van ons. Ze heeft er van afgezien, toch heeft ze me telkens vergeven. Ik denk niet meer aan de gevolgen, enkel aan fun, plezier, kicks en seks. Dat ik haar weer aan het misbruiken was, kon me blijkbaar niks schelen. Anderzijds stoot ze me niet af... Maar goed, ik ga telkens in de fout en dat moet stoppen. Dat kan enkel als ik niet meer drink.
En helaas drink ik met gemak 60 euro op aan enkel bier. Overal wordt dit als stoer bekeken, ik vind het nu alarmerend.
Ik ben ooit in een blackout 10 km de verkeerde kant op gefietstquote:Op donderdag 3 november 2016 14:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook al over ja.
Fietsen en hem omhoog krijgen? Ik snap de link niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een blackout 10 km de verkeerde kant op gefietstDus het kan wel zeker
Mwa, het kan wel hoor. Voor mij is ook sterk sneller een blackout , maar als je 60 euro in een paar uur weg drinkt aan bier (en wellicht verschillend bier door elkaar), dan gaat het ook hard hoor he.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:07 schreef sirdanilot het volgende:
Ben je calvinistisch opgevoed TS?
Je bent jong, dan drink je wel eens wat te veel en dan beland je wel eens bij iemand in bed. Wat is de big deal hier? En het meisje stemde toe, dus wie zijn jouw vrienden om je te verbieden seks met haar te hebben?
Drink voortaan iets minder en move on. Je kunt beginnen met jezelf beperken tot enkel bier, en geen adtjes trekken maar gewoon rustig drinken op je eigen tempo. Dus geen sterk of mixdrankjes meer en geen zwaar bier zoals grolsch kanon. En al helemaal niet meer combineren met wiet of andere drugs als je dat al deed.
Ik vind het overigens wel erg weinig alcohol tolerantie als je van enkel pils echt al een complete black out kunt krijgen. Ben je misschien een heel mager/klein ventje? Ik heb echt wel wat sterkers nodig voor een black out.
Dan moet je echt gaan lopen adten om dat voor mekaar te krijgen. Mij lukt het alleen met sterk bier (van die tokkieblikjes 8 procent of meer), en/of sterke drank, en/of nog andere substanties in het spel.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, het kan wel hoor. Voor mij is ook sterk sneller een blackout , maar als je 60 euro in een paar uur weg drinkt aan bier (en wellicht verschillend bier door elkaar), dan gata het ook hard hoor he.
Het ligt aan meerdere omstandigheden.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:10 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan moet je echt gaan lopen adten om dat voor mekaar te krijgen. Mij lukt het alleen met sterk bier (van die tokkieblikjes 8 procent of meer), en/of sterke drank, en/of nog andere substanties in het spel.
Dat lijkt me dus het eerste waar Ts maar eens mee moet stoppen. Gewoon op een normaal tempo drinken.
Hoe doen je vrienden dat dan TS? Lope die ook te adten of drinken die wel in een normaal tempo?
Dan moet TS maar gewoon aan de water en cola als hij niks kan hebben.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het ligt aan meerdere omstandigheden.
Heeft TS wel/niet gegeten en gewerkt, hoe hoog is de tolerantie, in welke tijdspanne is het bier op gegaan. Genoeg factoren. Als die allemaal in je nadeel werken heb je als doorgewinterd drinker nog steeds dit soort blackouts, ook van bier.
Ik kan van mezelf zeggen dat ik aardig kan drinken. Heb de nodige ervaring hierin. Ben ik na 20 flesjes nog gewoon prima helder. Andere dagen ben ik na 12 flesjes behoorlijk lam. Het zegt niet zoveel. Probeer jij maar eens een dag niet te eten en dan 15 bier weg te tikken.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan moet TS maar gewoon aan de water en cola als hij niks kan hebben.
Of neem gewoon even een pauze, ga even buiten staan en een peukie roken of zo. Of praat gewoon meer, dan drink je sowieso al langzamer.
Als je van een avondje in de kroeg al knetterlam wordt (en er is geen sprake van adten of drankspelletjes oid) dan kun je gewoon heel weinig hebben.
Ja dan ga je nokkie ja, maar wie eet er nou een dag niet?quote:Op donderdag 3 november 2016 16:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zeggen dat ik aardig kan drinken. Heb de nodige ervaring hierin. Ben ik na 20 flesjes nog gewoon prima helder. Andere dagen ben ik na 12 flesjes behoorlijk lam. Het zegt niet zoveel. Probeer jij maar eens een dag niet te eten en dan 15 bier weg te tikken.
Nouja ik probeer alleen aan te geven dat het aan dit soort omstandigheden kan liggen ook, ik heb vaak zat gehad dat ik mijn avondeten oversloeg als ik weer ns ging zuipen. Ik vergat het min of meer, of had geen trek meer vanwege het vele bier. Dan kan het ineens heel hard gaan. En heel hard achteruit ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja dan ga je nokkie ja, maar wie eet er nou een dag niet?
Het was niet buiten je controle. Toon dan maar eens echt dat je kapot gaat van die schuldgevoelens, bied haar je excuus aan en zorgen dat je gedrag verbeterd.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:20 schreef Googke het volgende:
Toen maar weggegaan en naar de bakker geweest. Die dag vond ik het niet zooo erg, nu ga ik kapot van schuldgevoelens. Gisteren stuurde ze een bericht dat ze duidelijkheid wilt want het is niet de eerste keer dat ik naar haar toe ga voor te zoenen. Deze keer was er wel seks, toen niet. Er zijn geen gevoelens in het spel, dit was totaal buiten m'n controle. Als dit uitkomt, ben ik al m'n vrienden kwijt en kan ik beter verhuizen.
Je wist dat ze gevoelens voor je had en dat je naar haar huis en haar kamer ging, dus deze vlieger gaat echt niet op.quote:Ik vrees dat ik een alcoholverslaving heb. Ondanks ik enkel in het weekend drink, soms zelf maar eenmaal per weekend, kan ik me totaal niks meer herinneren en verander ik in een ander mens.
Natuurlijk kun je vluchten in een verhuizing, maar dat is pretty lame en net zoals je alcohol gebruikt. Daarnaast lost het verder geen kut op, al kun je jezelf wel even in die waan laten. Ga je straks nog meer zuipen, omdat je je kut voelt dat je zo chicken bent weg gesneakt en dan zink je alleen nog maar dieper.quote:Is het nog mogelijk om met deze vriendengroep om te gaan, waar dat meisje zich ook in bevindt? Of kan ik beter deze groep verlaten en elders "een nieuw leven" beginnen?
Het meisje is 12?quote:Op donderdag 3 november 2016 15:41 schreef Googke het volgende:
Dat ik haar weer aan het misbruiken was,
Dit. Wat een zielig wijf zeg.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef Nobu het volgende:
Is die vriendin zwakbegaafd? Zo niet, dan is ze er toch zelf met haar volle verstand bij als jij met je zatte ballen bij haar in bed kruipt. Wat een gezeur van je vrienden.
Misschien wat overdreven, maar inderdaad is zijn er net zo goed bij. En als jij zat bent en zij dat gebruikt om sex te krijgen dan passen jullie goed bij elkaar...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:47 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dit. Wat een zielig wijf zeg.
Zij maakt juist misbruik van je door seks met je te hebben terwijl je helemaal van de kaart bent en vervolgens duidelijkheid te eisen
Sws seks met iemand die heel dronken is... Dat is solliciteren naar problemen. Zeker als je niet met diegene in een relatie zit.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar inderdaad is zijn er net zo goed bij. En als jij zat bent en zij dat gebruikt om sex te krijgen dan passen jullie goed bij elkaar...
Nou inderdaad. Was zij helder/nuchter?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef Bananenpap het volgende:
Dat meisje maakt toch ook een keuze?
Dat meisje is kennelijk gek op hem en hij niet op haar. Dan blijft het dus bij je eerste regel. En kennelijk denkt TS daar zelf ook zo over gezien zijn schuldgevoel...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Was zij helder/nuchter?
Want als een man misbruik maakt van een dronken meisje dat gek op hem is dan is het volgens veel mensen een verkrachter. Wat zegt dit over haar als we vinden dat mannen en vrouwen gelijk zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |