Dit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Niet 1 voor 1 die gevangene verplaatsen.
En ditquote:
Het is soms wat benauwend, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:03 schreef Hilzillah het volgende:
En toch hè. Het is niet heel spannend, maar ik zit mee lucht te happen met de bewaarder die te moe is om terug te zwemmen
Het mesje in bad was ongetwijfeld omdat zn partner net overleden was, en hij niet voor zichzelf kan zorgen.quote:
Bewaarder komt gevangene bevrijden. Bewaarder is doodmoe en vraagt gevangene om hem mee te nemen. Gevangen wil dat niet en ze krijgen ruzie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:04 schreef TimKuik het volgende:
Die onderwater scène was erg verwarrend, wat is er nou gebeurt?
Ben ik nou gek of stond er eerst Koos?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Henk, er zitten 30 man op een klein bootje, mag dat?
Ik las ook Koosquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:09 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of stond er eerst Koos?
Jij bent niet gek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:09 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of stond er eerst Koos?
Ja. Zorgen voor het meisje geeft z'n leven zin. Lieve verhaallijn. Meisje mag straks als alles voorbij is overdag na school bij hem komen elke dag denk ik zodat ze niet zo lang per dag alleen hoeft te zijn als moeder werkt. Aart wordt een soort opa. Denk ik. Hoop ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het mesje in bad was ongetwijfeld omdat zn partner net overleden was, en hij niet voor zichzelf kan zorgen.
Nu kan hij Pannenkoeken bakken
Ik denk niet dat je teleurgesteld zal worden, je zal tot in de lengte der jaren met veel plezier op deze verhaallijn terug kunnen kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Zorgen voor het meisje geeft z'n leven zin. Lieve verhaallijn. Meisje mag straks als alles voorbij is overdag na school bij hem komen elke dag denk ik zodat ze niet zo lang per dag alleen hoeft te zijn als moeder werkt. Aart wordt een soort opa. Denk ik. Hoop ik.
/softie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |