Dit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Niet 1 voor 1 die gevangene verplaatsen.
En ditquote:
Het is soms wat benauwend, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:03 schreef Hilzillah het volgende:
En toch hè. Het is niet heel spannend, maar ik zit mee lucht te happen met de bewaarder die te moe is om terug te zwemmen
Het mesje in bad was ongetwijfeld omdat zn partner net overleden was, en hij niet voor zichzelf kan zorgen.quote:
Bewaarder komt gevangene bevrijden. Bewaarder is doodmoe en vraagt gevangene om hem mee te nemen. Gevangen wil dat niet en ze krijgen ruzie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:04 schreef TimKuik het volgende:
Die onderwater scène was erg verwarrend, wat is er nou gebeurt?
Ben ik nou gek of stond er eerst Koos?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Henk, er zitten 30 man op een klein bootje, mag dat?
Ik las ook Koosquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:09 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of stond er eerst Koos?
Jij bent niet gek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:09 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of stond er eerst Koos?
Ja. Zorgen voor het meisje geeft z'n leven zin. Lieve verhaallijn. Meisje mag straks als alles voorbij is overdag na school bij hem komen elke dag denk ik zodat ze niet zo lang per dag alleen hoeft te zijn als moeder werkt. Aart wordt een soort opa. Denk ik. Hoop ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het mesje in bad was ongetwijfeld omdat zn partner net overleden was, en hij niet voor zichzelf kan zorgen.
Nu kan hij Pannenkoeken bakken
Ik denk niet dat je teleurgesteld zal worden, je zal tot in de lengte der jaren met veel plezier op deze verhaallijn terug kunnen kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Zorgen voor het meisje geeft z'n leven zin. Lieve verhaallijn. Meisje mag straks als alles voorbij is overdag na school bij hem komen elke dag denk ik zodat ze niet zo lang per dag alleen hoeft te zijn als moeder werkt. Aart wordt een soort opa. Denk ik. Hoop ik.
/softie
Hoezee ende jubel!quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je teleurgesteld zal worden, je zal tot in de lengte der jaren met veel plezier op deze verhaallijn terug kunnen kijken.
Ik vond Koos wel leuker. Het had zo een vraag kunnen zijn aan Koos Plooij, gesteld door die kleine van Wegmisbruikers. Of hoe heet dat programma. Dus ik moest glimlachenquote:
ik vond het hier spannender, vooral de kwestie Koos - Henk. Dat zegt alles over deze aflevering.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Deze aflevering was een stuk minder. Op de gevangenis na vond ik er eigenlijk geen zak aan.
Moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Koos wel leuker. Het had zo een vraag kunnen zijn aan Koos Plooij, gesteld door die kleine van Wegmisbruikers. Of hoe heet dat programma. Dus ik moest glimlachenStond er daarna opeens Henk
Koos Spee of Henk Krol. Op wie doelt hij nou?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik vond het hier spannender, vooral de kwestie Koos - Henk. Dat zegt alles over deze aflevering.
Ik weet niet wie Henk zou moeten zijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Koos Spee of Henk Krol. Op wie doelt hij nou?
Dat is natuurlijk de man van Ingridquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Henk zou moeten zijn
Ja, dat was wel heel suf.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Niet 1 voor 1 die gevangene verplaatsen.
En dan zijn er nog 4 afleveringen te gaan...quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:24 schreef ddx het volgende:
Ze hadden er beter een film van 2u van kunnen maken.
Begon vorige week best aardig, maar vandaag was het gewoon lachwekkend slecht.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:20 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de man van Ingrid
De enige die een beetje op niveau acteert in deze aflevering.quote:
Vannacht ff teruggekeken.. maar man man wat slecht..quote:
Wat dacht je van de telefoon van meneer Aart? Als zo'n groot deel onder water staat én de stroomlevering onder druk staat kan je er echt niet meer vanuit gaan dat je oude draaischijf toestel het nog doet.quote:Op zondag 13 november 2016 12:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Vannacht ff teruggekeken.. maar man man wat slecht..
Veel te veel soapgehalte en absoluut niet realistisch..
Geen brandweer.. geen leger.. geen speciale teams... ondersteuning uit het buitenland... ondertussen blijft het internet altijd werken etc...
Ja zitten wel meer van die dingetjes in..quote:Op zondag 13 november 2016 12:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de telefoon van meneer Aart? Als zo'n groot deel onder water staat én de stroomlevering onder druk staat kan je er echt niet meer vanuit gaan dat je oude draaischijf toestel het nog doet.
Dat is natuurlijk ook een van de boodschappen van de serie: als zoiets gebeurd heb je geen tijd om te treuzelen en moet je jezelf in veiligheid brengen.quote:Op zondag 13 november 2016 12:44 schreef Zolderkamer het volgende:
Wel een hele hoop drama.. alsof je daar tijd voor hebt..
Erg jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |