Z'n vrouw was onlangs overleden en daarom was het ook z'n laatste concert begreep ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarom ging Aart zelfmoord plegen? was dat storm gerelateerd of gewoon levensmoe?
Deze kan ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zoiets? (Is inmiddels al uitgevaren...)
oh...quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Z'n vrouw was onlangs overleden en daarom was het ook z'n laatste concert begreep ik.
Gijs zeker weten, maar ik vond Susan echt tenenkrommend.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het ook prima gedaan. Aart was zo aandoenlijk in z'n onderbroekje. En Gijs en Susan allebei fijne goede acteurs.
Waarom nou weer leaselaarzen? Gewoon kopen die dingen!quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met paar lieslaarzen is dat geen probleem.
Ik vond haar ook enorm slecht jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gijs zeker weten, maar ik vond Susan echt tenenkrommend.Vraag me bij haar altijd af waarom ze actrice is, alles komt zo matig haar mond uit.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom nou weer leaselaarzen? Gewoon kopen die dingen!
Oeh, hier 1 meter, maar ik woon op een afgegraven duin, de nieuwe duin is 10 kilometer verderop gestort. 50 meter verderop is een eeuwenoude begraafplaats die 3 meter boven zeeniveau is, (dat is dus niet afgegraven) .quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Bij mij gaat het water tot 1.5 meter
Gewoon even een verdieping hoger gaan zitten
Volgens die site blijft het hier wel droog maar om me heen niet. Ook fijn idee! En anders moet ik snel naar boven want ik woon begane grondquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Moet je wel op de goede plek zitten:
[ afbeelding ]
bron: overstroomik.nl
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef FredvZ het volgende:
Moet je wel op de goede plek zitten:
[ afbeelding ]
bron: overstroomik.nl
quote:Jouw locatie ligt binnen een dijkring en wordt beschermd door waterkeringen. De kans op overstroming is heel klein, maar niet uit te sluiten.
Dat krijg ik dus ook. Maar buiten die ring liggen alleen maar polders, dus het zal wel druk worden hier dan.quote:
Dibs op de logeerkamerquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus ook. Maar buiten die ring liggen alleen maar polders, dus het zal wel druk worden hier dan.
Dankje ik ga morgen kijkenquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/als-de-dijken-breken/05-11-2016/VPWON_1243425
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:16 schreef Greys het volgende:
Niet lachen, maar ik door dit soort dingen op tv altijd wel de neiging om toch maar eens zo'n noodpakketje aan te schaffen met zo'n radio erin enzo..![]()
Had ik ook altijd met Doomsday Preppers. Nooit daadwerkelijk gekocht maar ik ga het morgen gewoon toch maar eens bestellen.
Ik heb nog een oude nokia liggen. Koptelefoon erin en je hebt een FM radio. En een die nog een fatsoenlijke levensduur op één accu heeftquote:Op zondag 6 november 2016 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik denk ook elke keer weer: ik moet eigenlijk een radiootje met batterijen kopen, want als internet, elektriciteit, mobiel netwerk etc uitvalt heb ik niets om informatie van te krijgen.
Niet dat ik enig risico loop waar ik woon, blijft gewoon helemaal droog. Het water moet wel heel hoog komen wil mijn huis onderlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |