De tandjes.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Weet ik, maar is makkelijker als je gewoon de luxe van een vast inkomen hebt. Voor mij is 120 euro toch 120 euro extra op 0 inkomen. Maar ik wil ook wel eens wat ervaring op doen bij de vrouwtjes, dus als ik het nu zou afslaan of zou verkorten, loop ik die kans mis en wie weet hoe lang het duurt voor ik weer zulke meiden tref...
Inderdaad, lijkt me vooral prettig voor degene met wie je op date zou gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:53 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik zou voor zekerheid kiezen en even lekker bijverdienen vannacht!
Voor alle betrokkenen ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me vooral prettig voor degene met wie je op date zou gaan.
Ga nu eens voor de ervaring. Mijn godquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik morgen niet post: geen sex gehad, saaie bedoeling.
Het feit dat je een date alleen geslaagd vindt wanneer er seks plaatsvindt zegt in mijn ogen al genoeg...quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zonder seks kan het ook een leuke avond worden toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga nu eens voor de ervaring. Mijn god.
Ik heb bijna elke date een leuke avond hoor, alleen wanneer er dan geen vervolgdate komt baal ik weer. Dus ik zou graag snel progressie willen zien.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonder seks kan het ook een leuke avond worden toch?
De ervaring van ongecompliceerd daten zonder verwachtingen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.
...en kost al gauw 120 euroquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.
Die heb ik dus vaker, maar 0 contact na de date zorgt dan weer voor een deuk in mijn zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ervaring van ongecompliceerd daten zonder verwachtingen.
Een avond is zo saai als de zwakste schakel in het geheel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat is wat ZIJ dan zegt jaquote:
Ik heb hier net heel smakelijk om gelachen. Thx!quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik hem al staan bij dat meisje. 'Ja ik kon eigenlijk bijverdienen vanavond maar ik doe liever ervaring op met een grietje dus hier ben ik, hihi, al kon ik het geld goed gebruiken, dus als dat geen batsen wordt vanavond, dan kost het me een hoop geld.'
Ik geloof, nav je posts op FOK!, niet dat je date zonder verwachtingen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Die heb ik dus vaker, maar 0 contact na de date zorgt dan weer voor een deuk in mijn zelfvertrouwen.
Dan heb je die dus helemaal nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Die heb ik dus vaker, maar 0 contact na de date zorgt dan weer voor een deuk in mijn zelfvertrouwen.
Hier zit echt wel wat in. Makkelijker gezegd dan gedaan bovendien én misschien wel hét geheim voor een geweldige avond.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ervaring van ongecompliceerd daten zonder verwachtingen.
Tuurlijk. Maar er is nog een verschil tussen realistische verwachtingen en gewoon utopisch denken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hier zit echt wel wat in. Makkelijker gezegd dan gedaan bovendien én misschien wel hét geheim voor een geweldige avond.
Si. En als je al wat moet verwachten is het dat je iemand wat beter leert kennen. Een relatie is toch ook de connectie die je met iemand maakt en niet alleen maar de winst in seks en dingen die hij/zij voor je doet...quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hier zit echt wel wat in. Makkelijker gezegd dan gedaan bovendien én misschien wel hét geheim voor een geweldige avond.
Alleen krassen we nu met z'n allen in zijn arm.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Si. En als je al wat moet verwachten is het dat je iemand wat beter leert kennen. Een relatie is toch ook de connectie die je met iemand maakt en niet alleen maar de winst in seks en dingen die hij/zij voor je doet...
Maar D heeft het weer voor elkaar, het is weer een persoonlijk krastopic geworden..
Waar we allemaal aan meedoenquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Si. En als je al wat moet verwachten is het dat je iemand wat beter leert kennen. Een relatie is toch ook de connectie die je met iemand maakt en niet alleen maar de winst in seks en dingen die hij/zij voor je doet...
Maar D heeft het weer voor elkaar, het is weer een persoonlijk krastopic geworden..
Ja.quote:
Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Die ander ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen.
Ik heb er ook een hekel aan. Er is meer dan seks. Stel je komt dan iemand tegen waarmee de rest goed mee zit maar dan kapt hij misschien nog af omdat er geen seks is geweest! En in de relatie komt de seks dan heus wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen.
Ik kan best goed zonder seks op de 1e-2e-3e-4e-5e etc date... waarom zou dat direct moeten? Ik bouw liever een goede band op met iemand voordat ik seks met haar heb.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Zou mij niet zo veel uitmaken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Sommige blijkbaar welquote:
haha onvoorstelbaar ditquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:43 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Sommige blijkbaar welBeginnen ze hun gesprek heel goed (dus allereerste gesprek), interesse, uren praten en dan gaan ze over tot "Dus als je deze week vrije uren heb, ik woon 5 min. van je campus
" en sturen ze een foto van hun glijmiddel dat klaarstaat.
![]()
Ik denk dat er dan ook bepaalde verwachtingen zijn... En niet gewoon een drankje drinken
Seks is voor mij belangrijk op het moment dat beiden in de relatie daar klaar voor zijn. Juist als je gevoelens voor de andere sterk zijn zou je begrip moeten hebben voor het feit dat die persoon er nog niet klaar voor is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Zit er meer in, denk je?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja.
Na 2 kopjes thee, samen lachen en wat geknuffel ben ik in slaap gevallen.
Als het gebeurd, gebeurd het. Ik ga niet op een relatie wachten, maar stuur er ook niet direct op aan. Een date is voor mij in ieder geval niet mislukt als hij niet in seks eindigt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kan best goed zonder seks op de 1e-2e-3e-4e-5e etc date... waarom zou dat direct moeten? Ik bouw liever een goede band op met iemand voordat ik seks met haar heb.
Ik neuk liever voordat ik een goede band met iemand heb, lijkt me iets gezonderquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kan best goed zonder seks op de 1e-2e-3e-4e-5e etc date... waarom zou dat direct moeten? Ik bouw liever een goede band op met iemand voordat ik seks met haar heb.
weet t even niet meer kan zich dit niet voorstellen en gelooft je nu nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef KaBuf het volgende:
Ach. Ook zat vrouwen die gelijk seks willen.
Had net op Paiq iemand die op een van mijn vragen van mijn quiz "Wil je neuken?" antwoordde![]()
Spreek je nu in derde persoon over jezelf of...?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet t even niet meer kan zich dit niet voorstellen en gelooft je nu niet
Ik vind seks niet het allerbelangrijkste en vind een klik veel fijner..helemaal als je nog in het proces zet van elkaar te leren kennen. Seks komt vanzelf wel als het contact goed loopt. Ben gewoon zo'n ouderwets persoon die liever alleen seks heeft als het echt richting een relatie gaat. Niet iemand van de losse dates puur om te kunnen neuken. Seks is sowieso zoveel fijner met iemand met wie je echt een klik hebt. Nu heb ik het geluk gehad dat mijn eerste echt serieuze date al meteen raak was (nu 6 jaar samen), maar voor hem dacht ik er precies hetzelfde over. Zal je verbazen hoeveel mensen afhaken omdat ze op date 1 of 2 geen seks krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Mehquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind seks niet het allerbelangrijkste en vind een klik veel fijner..helemaal als je nog in het proces zet van elkaar te leren kennen. Seks komt vanzelf wel als het contact goed loopt. Ben gewoon zo'n ouderwets persoon die liever alleen seks heeft als het echt richting een relatie gaat. Niet iemand van de losse dates puur om te kunnen neuken. Seks is sowieso zoveel fijner met iemand met wie je echt een klik hebt. Nu heb ik het geluk gehad dat mijn eerste echt serieuze date al meteen raak was (nu 6 jaar samen), maar voor hem dacht ik er precies hetzelfde over. Zal je verbazen hoeveel mensen afhaken omdat ze op date 1 of 2 geen seks krijgen.
Kun je wel mooi tegen elkaar uitspelen, groepsappje aanmaken en vragen welke aan de rooie klats is want het lijkt me ook best kut als je een pamper tegen komt als je net wil gaan vingerenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Dame 2 vraagt nu of ik morgen naar haar wil komen... anderhalf uur verderop...
Bij mij is het afhankelijk van de sterke connectie ik voel met die persoon. Soms weet je nog veel dingen niet maar is er een zekere chemie qua contact. Kan je blijven zeveren tegen elkaar, volledige jezelf zijn, zeker vertrouwen (bepaalde zaken dat je niet iedereen vertelt), begrijp je elkaars lichaamstaal al een beetje etc. Dan vind ik niet erg als het op 2e - 3e date zou gebeuren. Maar bij sommige duurt het gewoon langer om in dat stadium te geraken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel mooi tegen elkaar uitspelen, groepsappje aanmaken en vragen welke aan de rooie klats is want het lijkt me ook best kut als je een pamper tegen komt als je net wil gaan vingeren
TWINTIG EURO? Ik snap echt niet waarom jij nog date, dat kost echt stapels geld!quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]Ik had me er meer op ingesteld dat ze hier kwam en ik heb niet zulke beste ervaringen met lange afstand daten... ook weer 20 euro armer en dat is misschien peaunuts en zou je ook kwijt zijn met drankjes, maar ik heb het idee dat het weer tegen gaat vallen
daarom vond ik het wel best dat ze hier kwam.
Zo is dat, voor twintig euro kun je ook een crackhoertje bij je thuis bestellen, kutwijven ook allemaalquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]Ik had me er meer op ingesteld dat ze hier kwam en ik heb niet zulke beste ervaringen met lange afstand daten... ook weer 20 euro armer en dat is misschien peaunuts en zou je ook kwijt zijn met drankjes, maar ik heb het idee dat het weer tegen gaat vallen
daarom vond ik het wel best dat ze hier kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |