Zeker! Een sexdate met een 16 jarige, wat wil je nog meer in je levenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Op zich heb ik het prima voor elkaar op mijn 25ste.
Volledig. Een kennis waar ik het niet van verwacht gaf toe zelf ook op Tinder te zitten. Werkelijk iedereen zit erop dus.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Hoho. Ik zit er (nog) niet (meer) opquote:Op donderdag 3 november 2016 22:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Volledig. Een kennis waar ik het niet van verwacht gaf toe zelf ook op Tinder te zitten. Werkelijk iedereen zit erop dus.
Definieer online daten?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Totaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Totaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Italie.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
Dus als je een keertje zin hebt, kan je er gewoon een uitkiezenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
Iedereen om me heen is verbaasd wanneer ik vertel dat ik mijn vriend in het wild heb ontmoet... volgens mij is online echt de norm geworden voor iedereen. Onder de 50 dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Het is normaal, mensen zijn eerder verbaast dat ik m'n vriendin via een dating site heb ontmoet. Niks voor jou zeggenze dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Vrij ingeburgerd. Dat heet, als je zegt iemand online ontmoet te hebben wordt er niet vreemd opgekekenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Italie.
"Één Frankrijk, twee Duitslanden, maar geen Italiën" zoals Brusselmans ooit dichtte.
En die andere 20% wil uit eten en daarna seks?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Nah, ben niet zoquote:Op donderdag 3 november 2016 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als je een keertje zin hebt, kan je er gewoon een uitkiezen
Haha 15% denk ik. Ligt aan de leeftijdquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
En die andere 20% wil uit eten en daarna seks?
alcoholquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me
Wil je het wel? Want je moet het natuurlijk niet doen omdat iedereen het doet en iedereen hier in dit topic wanhopig op zoek is naar dates en seks...quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me
Ja eigenlijk ergens wel. Niet gelijk seks hoor, maar sommige zijn leuk genoeg om te zoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:38 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wil je het wel? Want je moet het natuurlijk niet doen omdat iedereen het doet en iedereen hier in dit topic wanhopig op zoek is naar dates en seks...
Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |