Hoezo?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Tamabralski het volgende:
Volgens mij heb je alleen wat aan deze dting-sites als je vrouw bent.
Tsja, dat komt denk ik door de naam die het in de VS heeft op gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar tinder is niks aan. Iedereen wil alleen maar sex dates.
Elke stap is er één. Nu durf ik meer en spannender te daten omdat ik kan doen en laten wat ik wil, dat zou niet gebeuren als ik nog thuis woonde. Dat ik geen werk heb of sociaal contact (digitaal contact tel ik niet mee) is jammer maar is nog 'in progress'. Op zich heb ik het prima voor elkaar op mijn 25ste. Meiden vinden het ook wel tofquote:Op donderdag 3 november 2016 17:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Jij vindt binnen een paar maanden afstuderen, op zichzelf wonen en seksdates regelen geen stappen maken? Beetje flauw om dat allemaal neer te zetten als 'geluk'. Toen ik begin dit jaar zijn topics las dacht ik dat hij al die dingen binnen vijf jaar nog niet eens voor elkaar zou krijgen.
Voor de rest snap ik je wel hoor, het achterliggende probleem 'de aansluiting' is nog steeds niet opgelost. Hij zal er ook wel achter komen dat een makkelijke wip hem niet opeens een ander persoon maakt. Ik vind oprecht dat Deezer grote stappen maakt en dat mag dan ook zeker gezegd worden.
Zeker! Een sexdate met een 16 jarige, wat wil je nog meer in je levenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Op zich heb ik het prima voor elkaar op mijn 25ste.
Volledig. Een kennis waar ik het niet van verwacht gaf toe zelf ook op Tinder te zitten. Werkelijk iedereen zit erop dus.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Hoho. Ik zit er (nog) niet (meer) opquote:Op donderdag 3 november 2016 22:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Volledig. Een kennis waar ik het niet van verwacht gaf toe zelf ook op Tinder te zitten. Werkelijk iedereen zit erop dus.
Definieer online daten?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Totaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Totaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Italie.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
Dus als je een keertje zin hebt, kan je er gewoon een uitkiezenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
Iedereen om me heen is verbaasd wanneer ik vertel dat ik mijn vriend in het wild heb ontmoet... volgens mij is online echt de norm geworden voor iedereen. Onder de 50 dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Het is normaal, mensen zijn eerder verbaast dat ik m'n vriendin via een dating site heb ontmoet. Niks voor jou zeggenze dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Vrij ingeburgerd. Dat heet, als je zegt iemand online ontmoet te hebben wordt er niet vreemd opgekekenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Italie.
"Één Frankrijk, twee Duitslanden, maar geen Italiën" zoals Brusselmans ooit dichtte.
En die andere 20% wil uit eten en daarna seks?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Nah, ben niet zoquote:Op donderdag 3 november 2016 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als je een keertje zin hebt, kan je er gewoon een uitkiezen
Haha 15% denk ik. Ligt aan de leeftijdquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
En die andere 20% wil uit eten en daarna seks?
alcoholquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me
Wil je het wel? Want je moet het natuurlijk niet doen omdat iedereen het doet en iedereen hier in dit topic wanhopig op zoek is naar dates en seks...quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me
Ja eigenlijk ergens wel. Niet gelijk seks hoor, maar sommige zijn leuk genoeg om te zoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:38 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wil je het wel? Want je moet het natuurlijk niet doen omdat iedereen het doet en iedereen hier in dit topic wanhopig op zoek is naar dates en seks...
Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenenquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrij ingeburgerd. Dat heet, als je zegt iemand online ontmoet te hebben wordt er niet vreemd opgekeken.
On another note, mijn date was superleuk. Lekkere biertjes gedronken, gezellig gekletst en lol gehad, bij mij thuis nog een drankje gedaan en uiteindelijk in bed beland. Zaterdag gaan we uiteten
.
Ik had overigens een zwarte hooggesloten jurk met witte polkadots aan.
waarom sad?quote:
misschien zijn de mannen niet in staat je te verleiden zodat je smacht naar een zoen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenen
haha denk je?quote:
Al lang niet meer. (Oke sinds april ofzo)quote:
Ook mannen die je leuk en aantrekkelijk vindt en die je op zich wel zou willen zoenen?quote:Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenen
nicequote:Op vrijdag 4 november 2016 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
On another note, mijn date was superleuk. Lekkere biertjes gedronken, gezellig gekletst en lol gehad, bij mij thuis nog een drankje gedaan en uiteindelijk in bed beland. Zaterdag gaan we uiteten
.
Ik had overigens een zwarte hooggesloten jurk met witte polkadots aan.
Heequote:Op vrijdag 4 november 2016 08:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al lang niet meer. (Oke sinds april ofzo)
Oh wacht, laat maar danquote:Single leven bevalt me wel![]()
Geen gezeik, doen wat ik wil doen en wanneer ik het wil
Jawel, soms denk ik zelfs: je bent zo leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:47 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom sad?
[..]
misschien zijn de mannen niet in staat je te verleiden zodat je smacht naar een zoen.
[..]
haha denk je?
o maar je bent jong toch? wacht maar tot je verliefd wordtquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, soms denk ik zelfs: je bent zo leuk.
Maar toch draai ik me altijd weg als ze me proberen te zoenen![]()
Ik denk dat liefde wel bestaat voor sommige mensen, maar misschien niet voor mij
jeahquote:
Jep. Ik zoen alleen iemand na een geslaagd date. En seks komt paar maanden later. Wil dat graag veranderen, want ik ben altijd in relaties geweest. Maar ik weet niet hoequote:Op vrijdag 4 november 2016 08:48 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ook mannen die je leuk en aantrekkelijk vindt en die je op zich wel zou willen zoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |