De eerste wellicht, de tweede weet dondersgoed hoe ze in elkaar zit, maar heeft baat bijhaar verkiezing..quote:
Maar wat is de link met de Clintons dan precies? Dat ze die organisatie of degene die in één van die organisaties werkte hebben gefund?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Op Reddit is er in de Wikileaks emails een link gevonden met een andere persoon die verdacht wordt van kindersmokkel op Haiti:
https://np.reddit.com/r/T(...)nnected_a_convicted/
Ff aangepastquote:Op donderdag 3 november 2016 12:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoe kun je in godsnaam president worden als fucking 3 FBI-onderzoeken lopen over je!?
Over 5 dagen zullen we te horen krijgen dat het de komende 4 jaar met Trump mogen doen in de wereldpolitiek.
Emigreren jullie maar gauw naar Mars!
het wordt gewoon gelinkt aan de Clinton Foundation. en het gerucht gaat dat zowel Bill als Hillary ook van de "prooi" snoepten.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar wat is de link met de Clintons dan precies? Dat ze die organisatie of degene die in één van die organisaties werkte hebben gefund?
Ja, maar waar bestaat de link dan precies uit?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
het wordt gewoon gelinkt aan de Clinton Foundation.
http://www.anonews.co/fbi-clinton/quote:Op donderdag 3 november 2016 12:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, maar waar bestaat de link dan precies uit?
De OP van het Reddit artikel dat ik linkte is vrij overzichtelijk. Je zult hier en daar even wat moeten lezen en bekijken.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, maar waar bestaat de link dan precies uit?
Beetje vage site en kan nu ook niet precies vinden wat de link met pedofilie dan is.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
http://www.anonews.co/fbi-clinton/
Het enige concrete wat ik kan vinden is dat er gesproken wordt over een aantal organisaties die geld ontvangen van die Foundation. En binnen één van die organisaties was dus sowieso sprake van trafficking. Is dat ook wat je bedoelt?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De OP van het Reddit artikel dat ik linkte is vrij overzichtelijk. Je zult hier en daar even wat moeten lezen en bekijken.
Het is sowieso afgrijselijk, en indien dit waar is gaan een heleboel koppen rollen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het enige concrete wat ik kan vinden is dat er gesproken wordt over een aantal organisaties die geld ontvangen van die Foundation. En binnen één van die organisaties was dus sowieso sprake van trafficking. Is dat ook wat je bedoelt?
Dus iedere organisatie die NGO's waar pedofielen werken of kinderen worden misbruikt moeten worden opgeheven? Of bestuurders van die organisaties die dergelijke NGO's steunen moeten worden vervolgd?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is sowieso afgrijselijk, en indien dit waar is gaan een heleboel koppen rollen.
Ik denk dat de FBI hier ook naar op zoek is.
Voor wie het niet heeft meegekregen, de man in dit filmpje is Steve Pieczenik:quote:
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op. De bron is de Wall Street Journal.quote:
Hoe kun je president worden als je in november naar de rechtbank moet vanwege een aanklacht wegens fraude?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoe kun je in godsnaam president worden als er een fucking FBI-onderzoek loopt over je!?
Ja dit geloof je toch niet? De bron is de Wall Street Journal.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hoorKrijg je er geld voor of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |