Ik las dit natuurlijk weer te laat...quote:Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Bedankt pietje, en 11voor t draaie
En spijkerbroekkie, voor t lache
Ik gooi ook vaak met bedden. Klotedingen.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kut dingen zijn dat, ga er met gooien meestal.
Daar is mijn bed te groot voor.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gooi ook vaak met bedden. Klotedingen.
Die vul ik zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze nummers zouden niet misstaan in de ZDF Kultnacht.
En nog wel op meer dingen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt nogal op Ecuador van Sash...
Zolang ik merk dat mijn voet uit zichzelf meetapt op de muziek, is het nog niet zo heel baggerquote:
Ik kan in mijn bureaustoel wippen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zolang ik merk dat mijn voet uit zichzelf meetapt op de muziek, is het nog niet zo heel bagger
TMIquote:Op donderdag 3 november 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan in mijn bureaustoel wippen.
Mzzzls.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch ga ik naar bed. Thanks, Piet
Trusten!quote:Op donderdag 3 november 2016 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch ga ik naar bed. Thanks, Piet
Klonk oké, alleen jammer van die akkoorden in het rustige stuk. Majeur waar ze mineur moeten zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |